Harris 16.04.2004 13:16:39 | |
---|
Mieti tässä lankun hommaamista, ja rahapulan takia taitaa toi ikuinen haave Fenderin pressusta jäädä tulevaisuuteen.. Onko kokemuksia/mielipiteitä Squier Afinity P-Bass lankusta? Soitto kokemusta ei ole kauheesti, joten lähtökuopissa ollaan.. |
balzary 16.04.2004 13:23:28 | |
---|
Mieti tässä lankun hommaamista, ja rahapulan takia taitaa toi ikuinen haave Fenderin pressusta jäädä tulevaisuuteen.. Onko kokemuksia/mielipiteitä Squier Afinity P-Bass lankusta? Soitto kokemusta ei ole kauheesti, joten lähtökuopissa ollaan.. selaappa keskusteluja taaksepäin, lueskele ne missä kysytään ensimmäisen/uuden basson ostosta. sieltä löytyy tämä läpikäytynä, ja saat kuvaa muistakin merkeistä. |
NYdoll 16.04.2004 14:46:58 | |
---|
Tokai Hard puncher on laatubasso. Osta mielummin sellainen. Paljon parempi kuin Squier eikä oo pahan hintanen. "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
Niskamies 16.04.2004 14:48:31 | |
---|
Samaa mieltä, tollanen Squier on munsta huonoin basso mitä mä oon soittanu. Sbassossa on neljä kieltä. |
KMT 16.04.2004 18:12:48 | |
---|
Mulla on standart seriesin basso ja se saundaa ainakin hyvältä Liity sinäkin uusavuttomien klupiin! #1 |
Harris 17.04.2004 14:07:47 | |
---|
Jep. Pitää tässä vielä hieman ihmetellä, ja tutkailla ennen ku lähtee soitellen sotaan. |
Aminohappo 17.04.2004 19:27:57 | |
---|
On kokemusta ja siinä on hyvä hinta/laatu suhde. Hyvä ostos ekaksi bassoks. Aminohappo = proteiinien perusyksikkö |
Superbeast89 05.05.2004 22:36:43 | |
---|
On mulla ainakin ihan hyvin ajanut asiansa, eikä se ole kovinkaan kallis. Noissa tehdaskielissä oli aika huono saundi mun mielestä, mutta kun uusin ne niin ääni piristy kummasti. Tosin ne kielet oli kylläkin ollu käytössä jo jonkun aika ja ne oli aika raadot kun otin ne pois. Ei ole aitoa rakkautta...
On vain itserakkautta ja rakkautta bassonsoittoon. |
Kuha 06.05.2004 11:23:32 | |
---|
Tokai Hard puncher on laatubasso. Osta mielummin sellainen. Paljon parempi kuin Squier eikä oo pahan hintanen. Onko tuon Hard Puncherin body vaneerista vaiko liekö oikeaa puuta? Tuollaista hypistelin Musamaailmassa, ovh. 354, ja ajattelin, notta kelepais tuollaiseen suoraan äänikorttiin soitteluun. Mä vain kikkailin |
N_Bates 06.05.2004 11:42:54 | |
---|
Onko tuon Hard Puncherin body vaneerista vaiko liekö oikeaa puuta? Tuollaista hypistelin Musamaailmassa, ovh. 354, ja ajattelin, notta kelepais tuollaiseen suoraan äänikorttiin soitteluun. riippuu.. Ainakin ne halvimmat mustat on vaneria. Itse ostin hiljattain käytetyn sunburst värityksellä, ja tuo on kyllä ihan oikeeta puuta. Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta. |
NYdoll 06.05.2004 18:04:03 | |
---|
Oma Tokai ainakin painaa ku synti ja on ihan takuu varmasti kokopuuta eikä mitään vanerihuttua. 250€ käytettynä... "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
Hytne 06.05.2004 18:07:11 (muokattu 06.05.2004 18:07:30) | |
---|
Oma Tokai ainakin painaa ku synti ja on ihan takuu varmasti kokopuuta eikä mitään vanerihuttua. 250€ käytettynä... Ettei olisi vanerikuori ja sitten jotain painavaa sisällä =) EDIT: Sori Deere on kone, muut on leluja! |
Teijo K. 06.05.2004 18:19:57 | |
---|
Oma Tokai ainakin painaa ku synti ja on ihan takuu varmasti kokopuuta eikä mitään vanerihuttua. 250€ käytettynä... Saman se vaneri painaa kuin massiivipuukin. Umpipuutahan sekin on, liimaa vain välissä. Vaneriakin on näet montaa mallia. On kuusivaneria ja koivuvaneria... Eli paino ei tuossa kerro kyllä vielä yhtään mitään. Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
juici 06.05.2004 21:22:02 | |
---|
Ja Tokailla vanerimallitkin voi soida ihan hyvin. Meillä koulussa oli Tokain Jazz Sound -basso ja sinä oli varmasti joku vaneri/balsabody kun se ei painanut juuri mitään. Hyvä sillä silti oli soittaa. Squier vs. Tokai keskustelussa voin kertoa että meillä koulussa oli kerran oppilaskonsertti ja yks enemmän soittanut ja taitava kaveri soitti mielummin erään tytön Squier P-bassilla kuin koulun Tokailla. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
N_Bates 06.05.2004 21:27:08 | |
---|
Noissa sunbursteissa näkyy kyllä noista viisteistä onko sisällä puuta vaiko päällä pelkkä viilu. Jos katsotte esimerkiksi mexico-fendereitä, niin niissä on ne kaljamahaviisteet yms maalattu kokonaan mustaksi. Peittää kivasti palapelirakenteen. Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta. |
Jonte 07.05.2004 07:58:38 | |
---|
Mieti tässä lankun hommaamista, ja rahapulan takia taitaa toi ikuinen haave Fenderin pressusta jäädä tulevaisuuteen.. Onko kokemuksia/mielipiteitä Squier Afinity P-Bass lankusta? Soitto kokemusta ei ole kauheesti, joten lähtökuopissa ollaan.. Jontella on SQ Affinity P-Bass. Ihan kelpo soitin. Ainoa heikkous on, että G-kieli tuntuu soivan vähän muita voimakkaammin. Aika lähelle sama soundi kuin oikeassa Precisionissa, sanon ma. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
chief 07.05.2004 16:07:20 | |
---|
Squier vs. Tokai keskustelussa voin kertoa että meillä koulussa oli kerran oppilaskonsertti ja yks enemmän soittanut ja taitava kaveri soitti mielummin erään tytön Squier P-bassilla kuin koulun Tokailla. Tuohan riippuu ihan siitä missä säädöissä ne bassot olivat. Muutaman "koulubasson" olen nähnyt ja ne eivät olleet kovin hyvin säädettyjä, vaikka kuinka "hyviä" bassoja muuten olisivatkin. C.H.I.E.F
Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja |
Mun vanha Affinity P-Bass oli kunnon cappi bassoskilleille, soittotaito nousi uusiin sfääreihin kun hommasin uuden beissin sen tilalle sillon. Tosin sama tapahtui kun hommauduin tästä uudemmastakin eroon ja ostin vielä paremman =) Skeidaltahan se näyttää ja tuntuu toi Affinity, myin sen muijakaverin pikkubroidille joka laitto siihen niiden faijan kanssa läpinäkyvästä pleksistä itsetehdyn pickguardin. Ulkonäkö parantui 100x, se valkonen muovi mustalla pohjalla näyttää niin 50's. Osta Ibanez GSR200 tai Yamaha RBX270 mieluummin. Yamaha RBX374 (tai joku sellanen) on halpisversio RBX774:sta joka on hemmetin makee, kun niitä alkaa tuleen kauppoihin niin se vois olla ihan hyvä vaihtoehto kans. Semmonen "Jos olet ostamassa Affinityä tai Harley Bentonia, osta Iba tai Yammu"-FAQ olis aika jees. Se tuntuu olevan yleisin kysymys tällä palstalla, ja vastaukset on aina samat =) |
Superbeast89 07.05.2004 18:18:07 | |
---|
Osta Ibanez GSR200 Tuo vaikkapa Ei ole aitoa rakkautta...
On vain itserakkautta ja rakkautta bassonsoittoon. |