Aihe: Grand Canyonin nuorakävely ilman turvavaljaita..
1 2 3
Nottis
24.06.2013 17:27:28
tepeh: Tässä oli draaman tuntua. Mies yrittää viimeisillä voimillaan ottaa nuorasta kiinni, mutta ei auta. Paljon jännittävämpi katsoa!

Jeps.. Ei vissiin oo mitään kauheen helppoo napata tosta kaapelista kiinni, varsinki ku koko paska tärisee ku mikä. Tossa oli kai jotain virheitä tehty ton nuoran asennuksessa, kun se alkaa noin paljon väpättämään..

Kyllähän noita fatal accidenteja löytyy vaikka miten paljon kun vähän ettii, just tuli taitolentonäytöksessä kone alas wing walker siiven päällä.

http://www.youtube.com/watch?v=b142uWh7e-c
minä olen maapallo.
Kimmo72
24.06.2013 19:42:18
Nottis: Jeps.. Ei vissiin oo mitään kauheen helppoo napata tosta kaapelista kiinni, varsinki ku koko paska tärisee ku mikä. Tossa oli kai jotain virheitä tehty ton nuoran asennuksessa, kun se alkaa noin paljon väpättämään..

Tossahan se näytti loppujen lopuks painavan itse sitä tasapaino tankoa joka kampes sen tyypin sitte alas. Huonoa tuuria, ehkä se olis voinu saada vaijerista kiinni jollei toi kepukka olis tullu väliin.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)