Bald Anus 18.06.2013 17:01:36 | |
---|
ADEHD: Millainen on yllätyksellinen kitarasoundi? Vitusti fuzzia. sääh |
Gritsen 18.06.2013 22:19:26 | |
---|
ADEHD: Millainen on yllätyksellinen kitarasoundi? Djent-Morse nostais mun suupieliä vähäse. |
Tawsky 19.06.2013 10:23:52 | |
---|
Djenttiä kunnon löysällä ripulifuzzilla. Yllättyisin. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Jokapaikanapina 19.06.2013 12:00:51 | |
---|
ADEHD: Millainen on yllätyksellinen kitarasoundi? Se on aika turvallinen ja hiottu ja istuu oikein nätisti sinne muiden sekaan. Ei kuulosta siltä että se tuuttaa sataakolmeekytä desibeliä ja lahkeet lepattaa. Musta! |
Tawsky 19.06.2013 12:41:30 | |
---|
Jokapaikanapina: Se on aika turvallinen ja hiottu ja istuu oikein nätisti sinne muiden sekaan. Ei kuulosta siltä että se tuuttaa sataakolmeekytä desibeliä ja lahkeet lepattaa. Musta! Ehkä tää ei oo se idea Purplessa, jossa kiipat on yhtä suuressa roolissa kuin kitara. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Tigerstedt 19.06.2013 13:29:23 | |
---|
ADEHD: Ehkä tää ei oo se idea Purplessa, jossa kiipat on yhtä suuressa roolissa kuin kitara. No vertaapas Rikun ja Steven soundeja Purplessa. Hieman enemmän lahkeiden lepatusta oli havaittavissa silloin seisekeetluvulla. Johtui myös varmaankin leveämmistä lahkeista. The gum you like is going to come back in style. |
Tawsky 19.06.2013 13:32:15 | |
---|
Tigerstedt: No vertaapas Rikun ja Steven soundeja Purplessa. Hieman enemmän lahkeiden lepatusta oli havaittavissa silloin seisekeetluvulla. Johtui myös varmaankin leveämmistä lahkeista. Mä en oo siitä Rikun soundista ikinä ihmeemmin tykännyt. Nyt tulee varmaan taas joltain dinosaurukselta paskaa niskaan mutta niin se vaan on. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Tigerstedt 19.06.2013 13:46:38 | |
---|
ADEHD: Mä en oo siitä Rikun soundista ikinä ihmeemmin tykännyt. Nyt tulee varmaan taas joltain dinosaurukselta paskaa niskaan mutta niin se vaan on. Makuasioitahan nuo. Mun korvaan esim. Made In Japanilla on about täydellinen kitarasoundi. The gum you like is going to come back in style. |
HXY 19.06.2013 14:36:19 | |
---|
ADEHD: Mä en oo siitä Rikun soundista ikinä ihmeemmin tykännyt. Nyt tulee varmaan taas joltain dinosaurukselta paskaa niskaan mutta niin se vaan on. Ite en pysty kuuntelemaan uudempaa Purplea kun on niin AORit soundit. "Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti |
ukko idänmies 19.06.2013 14:38:48 | |
---|
Black Night on sitä paitsi hyvä biisi. Toisin kuin esimerkiksi jotkut In Rockin päättömät kohkaukset. Ei elämästä enää edes juovu. |
Regalis Apertura 19.06.2013 21:33:17 | |
---|
Eikös tuo Black Night ollut jonkun semi-huolimattoman jamittelun tulos jonka äijät levyttivätkin kieli poskessa (muistaakseni ainakin Gillan naureskeli koko biisille että eihän siinä ollut päätä eikä häntää tjsp.)... Ja tietenkin siitä tuli heti "hittibiisi";). |
Tawsky 19.06.2013 22:02:17 | |
---|
Regalis Apertura: Eikös tuo Black Night ollut jonkun semi-huolimattoman jamittelun tulos jonka äijät levyttivätkin kieli poskessa (muistaakseni ainakin Gillan naureskeli koko biisille että eihän siinä ollut päätä eikä häntää tjsp.)... Ja tietenkin siitä tuli heti "hittibiisi";). Joka perkeleen hitti tuntuu muodostuneen näin. Ainakin Ain't talking about love ja Sweet child o mine. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
BigPapa 19.06.2013 22:05:33 (muokattu 19.06.2013 22:07:09) | |
---|
|
Tawsky 19.06.2013 22:07:49 | |
---|
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
BigPapa 19.06.2013 22:09:01 (muokattu 19.06.2013 22:09:33) | |
---|
ADEHD: Tää tuli ihan uutena varmaan kaikille. Niin, ei se ollut minkään "semi-huolimattoman" jamittelun tulos. |
John My 22.06.2013 04:21:45 | |
---|
Tää tuli yllätyksenä , siis now what levytys. Oon toki nuoruudessani kaikki purplen levyt kuunnellu , eikä kysymys ookkaan siitä mikä musiikissa on tärkeintä vaan siitä että homma pelittää.... Ja tää levytys oli todella mahtava juttu. Hell to Play - biisi osoittaa sen, ettei musaa edelleenkään tarvitse nuotintaa , se vaan soitetaan ulos ilmoille , kuten soittajat ovat aina tehneet , tarkoitan " oikeat korvakuulolta soittelijat." Richie Blackmore on suuremman ansion ansaitseva kitaristi kuin maailmalla tiedetään.Kuunnelkaa vaikka hänen loistavat klassisen musiikin vaikutteista ammentavat ideansa joihin on sekoitettu itämaista mystistä mieltä kiehtovaa sävelmaailmaa... Homman pistää pakettin urkusoundit , oliskohan sellaiset hammondin B- kolmoset , joihin on lisätty etuaste , kuten aikoinaan alettiin kitaroihin sisälle rakentaa...? Vastaus on , että on. |
sirdickyj 22.06.2013 10:43:08 | |
---|
John My: Tää tuli yllätyksenä , siis now what levytys. Oon toki nuoruudessani kaikki purplen levyt kuunnellu , eikä kysymys ookkaan siitä mikä musiikissa on tärkeintä vaan siitä että homma pelittää.... Ja tää levytys oli todella mahtava juttu. Hell to Play - biisi osoittaa sen, ettei musaa edelleenkään tarvitse nuotintaa , se vaan soitetaan ulos ilmoille , kuten soittajat ovat aina tehneet , tarkoitan " oikeat korvakuulolta soittelijat." Richie Blackmore on suuremman ansion ansaitseva kitaristi kuin maailmalla tiedetään.Kuunnelkaa vaikka hänen loistavat klassisen musiikin vaikutteista ammentavat ideansa joihin on sekoitettu itämaista mystistä mieltä kiehtovaa sävelmaailmaa... Homman pistää pakettin urkusoundit , oliskohan sellaiset hammondin B- kolmoset , joihin on lisätty etuaste , kuten aikoinaan alettiin kitaroihin sisälle rakentaa...? Vastaus on , että on. Marshallin kitaranupin läpi kuuluu perimätiedon mukaan soitelleen. It's the singer, not the song. |
Epämuusikko 22.06.2013 17:21:29 | |
---|
John My: Richie Blackmore on suuremman ansion ansaitseva kitaristi kuin maailmalla tiedetään.Kuunnelkaa vaikka hänen loistavat klassisen musiikin vaikutteista ammentavat ideansa joihin on sekoitettu itämaista mystistä mieltä kiehtovaa sävelmaailmaa... Kvinttikierto ja harmonisen mollin 5. moodi kera sitar-likkien? (analyyttisesti kertaakaan miestä kuuntelematta: menikö lähellekään? :D) Arvostan Blackmorea ja yleensä pidän kädenjäljestään muutamaa detaljia lukuunottamatta, mutta hei. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Muailman paras kitarasaundi on Rikun Californian Elo Hillolla. All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure.
-Quark- |
John My 27.06.2013 14:43:01 | |
---|
Jooh, mollikolli ja oodimoodi ? Pidetään mollit ja moodit omissa osastoissa vaan, mulla on aina eri mittalaite taskussa, kun arvioin jazzia tai rockia.... Nuotithan on vaan apuväline muistamiseen jne... Teoriat on kaikkien ulottuvilla... Richie Blackmoressa kiinnostaa sen soundimaailma, kuten tremolokammen eli vibran käyttö. Eihän sekään täydellinen kitaristi ole, mutta mulle kelpaa, sillä on jotain sanottavaa ja oma hieno tyyli soittaa se ulos. Lisäksi nää uudet biisit jotenkin kolahtaa mulle, niissä on vanhaa Purplea, mutta myös uutta raikkaankuuloista matskua. Yleensäkin yllätys, että bändi on näin hyvin uudistunut ja voimissaan vieläkin. |