reaper666 16.06.2013 12:09:59 | |
---|
Entropia666: Tosin olen myös yrittäjä. itse olen onnistuja. lol |
Lucky 7 16.06.2013 13:33:08 | |
---|
Kukkis 77: Tatuointi --> tupakkakokeilut --> humala --> kannabispiikki --> kuolema. Syntymä-elämä-kuolema. Mitäs sitten? Ei mitään. TÄ? |
mpekkanen 16.06.2013 14:13:49 | |
---|
Seba: Eläimiäkin tykkäät paneskella miesten ohessa? Toivottavasti tämä on vain sitä yritystoimintaa :) Tämä oli sitten ihan vitsi ,ettei tarvitse kenenkään loukkaantua. Eikä tätä ole tarkoitettu koskemaan ketään henkilöä. Hyvää kesää vaan kaikille! |
Entropia666 19.06.2013 18:20:09 | |
---|
|
-Lassi- 19.06.2013 18:31:15 | |
---|
En ole katsonut tätä remakea, mutta tuomitsen sen näkemättä paskaksi. Joku sliipattu versio alkuperäisestä. Vähän niinkuin joku toimitusjohtaja yrittäisi vetää kitaralla bluesia firman pikkujouluissa. -Kampela77 |
mpekkanen 19.06.2013 18:44:57 (muokattu 19.06.2013 20:34:09) | |
---|
-Lassi-: Noi kommentit on melkein vielä parempia kuin itse kirjoitus. Eniten tykkäsin siitä ajatusleikistä missä tatuointien hyväksyminen johtaa ennenpitkää eläimiin sekaantumisen hyväksymiseen. Minä olen varmaan sen verran vanhanaikainen ,että minusta tatuoinnit kuuluu tietyllä lailla alakulttuuriin. nykyään niitä on kuitenkin poliiseilla ja vartiolla ja heille se ei minusta kuulu. Kuitenkin se on minun mielepide ja ei minusta haittaa jos joku ottaa tatuointeja ja eipä hänen mahdollinen työpaikka siihen kovinkaan paljoa vaikuta. Kyllä varmasti tatuointien ottajat itse tietävät ovatko ne hyväksi jos jollekkin alalle ovat hakeutumassa ja kannattaako niitä kuinka näkyville paikoille ottaa. Tämä on kuitenkin jokaisen ihan oma juttu. Tässä jutussa on kyllä ihan älytön väite tämä sodomiaan liittyvä kytkentä. Sodomia kai tarkoittaa saman sukupuolen harjoittamaa seksiä tai eläimiin sekaantumista. Väittäisin ettei Suomessa ,eikä maailmalla yleisestikkään ole eläimiin sekaantuminen niin yleistä että se olisi joku suurikin ongelma. En myöskään usko ,että mahdollisesti ihan oikeita eläimiinsekaantujia kun vertailtaisiin niin heiltä löytyisi yhtään enempää tatuointeja kun keltään muultakaan. Väittäisin että asia olisi lähes vuoren varmasti juuri toisinpäin. Eiköhän ne oikeat sodomiitit ole sellaisia peräkammarin juntteja jotka jossain korvessa asustelee jne... |
Heissask 19.06.2013 20:10:52 | |
---|
-Lassi-: Noi kommentit on melkein vielä parempia kuin itse kirjoitus. Eniten tykkäsin siitä ajatusleikistä missä tatuointien hyväksyminen johtaa ennenpitkää eläimiin sekaantumisen hyväksymiseen. Nyt tulee vähän offtopiccia, mutta muistaakseni Suomessa eläimiinsekaantuminen oli jopa laillista...? "Rupesi jo jännittämään, kun yhtäkkiä tuli niin masentunut ja ahdistunut olo. Onneksi se olikin vain nälkä. Söin tortillan ja elämä jatkuu." -M4ss3 m/ |
reaper666 19.06.2013 21:37:49 | |
---|
Heissask: Nyt tulee vähän offtopiccia, mutta muistaakseni Suomessa eläimiinsekaantuminen oli jopa laillista...? vanha naapurini astui lehmän ja sai kyllä tuomion siitä. taisi olla eläinrääkkäys-nimikkeen alla. eli tod.näk. antava osapuoli ei nauttinut tilanteesta. ko. henkilöllä oli myös tatuointi. itse hakattu sininen pieni häkkyrä kädessä. kirjaimia tms... |
pardy 20.06.2013 01:56:45 | |
---|
reaper666: vanha naapurini astui lehmän ja sai kyllä tuomion siitä. taisi olla eläinrääkkäys-nimikkeen alla. eli tod.näk. antava osapuoli ei nauttinut tilanteesta. ko. henkilöllä oli myös tatuointi. itse hakattu sininen pieni häkkyrä kädessä. kirjaimia tms... Aivan selkeä syy-/seuraussuhde. |
pardy: Aivan selkeä syy-/seuraussuhde. no onhan se: teet rikoksen -> rangaistus. |
Entropia666 20.06.2013 09:03:57 (muokattu 20.06.2013 09:04:39) | |
---|
mpekkanen: Minä olen varmaan sen verran vanhanaikainen ,että minusta tatuoinnit kuuluu tietyllä lailla alakulttuuriin. nykyään niitä on kuitenkin poliiseilla ja vartiolla ja heille se ei minusta kuulu. Mulla on pari kaveria kadettikoulussa tällä hetkellä, molemmilla leimoja. Kertoilivat myös että rauhanturvaajissa moni ottaa operaatioleimoja + että ihan työssäkin olevat skapparit niitä keräilee. Eli jossain määräin ihon nakuttelu jopa kuuluu hommaan. edit. näköjään poistettu jo tuo blogi. Parempi näin, ei tommosta roskaa tarvia julkasta. |
Funkånaut 20.06.2013 11:13:02 | |
---|
Entropia666: edit. näköjään poistettu jo tuo blogi. Parempi näin, ei tommosta roskaa tarvia julkasta. Tiukkaa faktaahan se oli. Olen niin suvaitseva ja avarakatseinen, mikset sinä elä elämääsi niinkuin minä!??!!! - zzy
Kuuntelen tämmöistä |
Entropia666 20.06.2013 13:09:35 | |
---|
Funkonaut: Tiukkaa faktaahan se oli. Nyt joku roti tohon trollaamiseenki. |
pardy 21.06.2013 13:41:32 | |
---|
reaper666: no onhan se: teet rikoksen -> rangaistus. Ei, vaan: tatuointi -> sodomia. |
Ed_Guy 27.06.2013 13:26:07 | |
---|
Jahas. Kuulin huhuja että minulle ollaan kustantamassa joululahjaksi tatuointia. Yhtä ideaa olen pyöritellyt jo aika kauan mielessäni ja vähän yllätyksenä tuli tuo :D No kesällä en ois muutenkaan ottanut sitä, kun ihon kanssa on vähän ongelmia välillä niin samapa tuo on talveen odotella ja kerkiää vielä oikeasti miettimään, että haluaako sitä vai ei. Luultavasti joo. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
LamaAjanElvis 01.07.2013 00:17:38 | |
---|
Ed_Guy: Jahas. Kuulin huhuja että minulle ollaan kustantamassa joululahjaksi tatuointia. Yhtä ideaa olen pyöritellyt jo aika kauan mielessäni ja vähän yllätyksenä tuli tuo :D No kesällä en ois muutenkaan ottanut sitä, kun ihon kanssa on vähän ongelmia välillä niin samapa tuo on talveen odotella ja kerkiää vielä oikeasti miettimään, että haluaako sitä vai ei. Luultavasti joo. En ottaisi tatuointia vain sen takia että joku on sitä lahjoittamassa. Olisi ihan sama jos joku tarjoaisi jotain silikonihuulia tai nenänsuurennusta ja se pitäisi ottaa vain tarjoajaa miellyttääkseen. Jokunen vuosi sitten kaveripiirissä oli hirmu tatuointivimma ja jopa minä harkitsin asiaa. Mietin että en halua mitään valmiiksi olevaa kuvaa, sitten totesin että en osaa kyllä itsekkään piirtää tai suunnitella mitään kiinnostavaa ja sitten tulin tärkeimpään, eli siihen että miksi edes pitäisi ottaa joku tatuointi koska rehellisesti loppupelissä ei kiinnostanutkaan. Sehän ei nykyään ainakaan erota ihmistä perusmassasta ja miksikä kenenkään edes pitäisi sieltä erottua. Jos se tatuoinnin tarjoaja on esim tyttöystävä ja sen nimi on vaikka Hanna, niin pyydä tatuointia käsivarteen jossa lukee Minna *sydän* 4ever, siinäpähän loppuu lahjoitushalut. Tuo sketsi sikseen, mutta tatuointi ei ole mikään lahja, ellei itse ole sitä vuosia haaveillut ja sitten joku vasta tarjoutuisi maksamaan sen. Sen ottamisen halu pitää tulla ihan itseltään ja sillä pitää olla joku merkitys. Se että ennen sen hankkimistä pitää paskat housussa selata jotain kuvavihkoa ja miettiä että joku näistä on valittava, niin ei. "I would never lie. I willfully participated in a campaign of misinformation." - Fox Mulder |
Jeszse 01.07.2013 06:17:54 | |
---|
LamaAjanElvis: tatuointi ei ole mikään lahja, ellei itse ole sitä vuosia haaveillut ja sitten joku vasta tarjoutuisi maksamaan sen. Sen ottamisen halu pitää tulla ihan itseltään ja sillä pitää olla joku merkitys. . Mä jotenkin ymmärsin että tässä oli kyseessä just tämmönen asia? Sitäpaitti toi "sillä pitää olla joku merkitys" tollasena absoluuttisena totuutena ilmaistuna nyt on jokaisen henkilökohtainen asia. Vai onko sun mielestä väärin se, että joku ottaa vaikka täyden hihan pääkalloja, jos se sen omasta mielestä näyttää siistiltä? |
Entropia666 01.07.2013 11:05:09 | |
---|
Ite kävin neulan alla 15 kertaa ennenkuin otin ekan tatuoinnin jolla on joku merkitys. |
mpekkanen 01.07.2013 13:11:31 | |
---|
Ed_Guy: Jahas. Kuulin huhuja että minulle ollaan kustantamassa joululahjaksi tatuointia. Yhtä ideaa olen pyöritellyt jo aika kauan mielessäni ja vähän yllätyksenä tuli tuo :D No kesällä en ois muutenkaan ottanut sitä, kun ihon kanssa on vähän ongelmia välillä niin samapa tuo on talveen odotella ja kerkiää vielä oikeasti miettimään, että haluaako sitä vai ei. Luultavasti joo. Minusta tatuointien ottaminen täytyy lähteä omasta tahdosta. Voihan olla ,että luin kirjoituksesi hieman väärin tai kirjoitit sen jotenkin huolimattomasti. Jos olet kavereillesi kovasti puhunut tatuointi haaveista niin silloinhan tämä on varmaan ihan hyvä juttu. Kuitenkin jos yhtään epäröit kuvan ottamista niin ei sitä pitäisi ottaa vaikka sen joku sulle maksaisi. Tämähän on ihan sama kun alkaisin luettelemaan asioita mitä tekisit jos se sulle maksettaisiin ,niin suostuisitko tosiaan kaikkiin niihin jos ne tulisivat lahjana? Toinen asia mikä kirjoituksessasi pisti silmään on tuo kun kerroit ,että sinulla on ihon kanssa ongelmia. Itselläni on ollut syöpä ja joudun käymään jälkitarkastuksissa niin ainakaan minulle ei ole tatuoinnin ottaminen järkevää ,vaikka sen saisinkin ilmaiseksi. Kannattaa siis miettiä tätä terveydellistä puoltakin ,onko ihosi sellainen että se kuva tosiaan kannattaa ottaa? |
ltg 02.07.2013 23:02:28 (muokattu 02.07.2013 23:03:15) | |
---|
Itselläni tatuoinnit ovat olleet nimen omaan sellaisia todella spontaaneja päähänpistoja, jotka olen päättänyt hakattaa käsiini. Myöhemmin nämä ajatukset ovat tuntuneet ihan fiksuilta (tai ainakin omaperäisiltä), ja jalostuvat sitä mukaa lopullisiksi kuviksi, kun keksitään jotain lisää. No okei, digiboksi on vähän tyhmä, mutta sen voi sulauttaa Mauri Kunnas -kirjojen hahmojen joukkoon. Toinen käsi täyttyy kysymysmerkeistä. |