Tinsulate 04.05.2004 13:55:12 | |
---|
Ei varmaan auta sua yhtään, mutta itsellä on myös samanlaisia kokemuksia. Olisinkohan ollut just 16 vee kun taskassoittoista kitaraa liikaa paskalla tekniikalla soitettaessa tuli joku vamma vasemapaan kämmeneen. Kun soitti vähänkin pidempään alkoi peukalon alapuolelta epämääräisellä alueella koskemaan niin pirusti. Sellaista polttavaa kipua. Itse olin siinä mielessä onnekas, että helpotti kun rupesin ottamaan iisisti, hankin paremman kitaran ja pidin jonkun verran taukoa. Vieläkin tämä vaiva vaivaa kuitenkin ajoittain, esim, ylipitkien bänditreenien loppupuolella. Ajattelin että nyt liittyy etäisesti topiciin. |
waihen84 04.05.2004 22:24:29 | |
---|
paska homma :/ vaiha leftiin (sori jos tää on jo mainittu) |
meekz 04.05.2004 22:48:26 | |
---|
Noh, se ranne sitten laitettiin aluesairaalassa ~väärinpäin paikalleen. Parin vikon päästä tuli soitto että joo se käsi on väärinpäin ja se oli ehtiny jo vähän luutua.. ei saatana, miten ne voi tehdä tommosen "virheen" oli varmaa lääkärit ryypänny liikaa opiskelija aikoina. ei helvetti... I'm a mushroom cloud layin' muthafuka, muthafuka! |
hullujudas 06.05.2004 16:06:36 | |
---|
Paha Juttu...toivottavasti paranee. eikös sillä Immortalin hepullakin menny kädet? Pakko hehkuttaa bathorya : Bathory rulettaa!!!! |
Mulla meni kanssa vasen ranne rikki joskus 14 vuotiaana. Keikalla soitin bassoa ja alko sattumaan. Luulin etten eneää koskaan voi soitta. Yks päivä aloin vaan venyttää kättä vaikka sattu ihan vitusti. Nyt toimii ihan hyvin kunhan muistaa venytellä... Standardi vireessä en pysty vieläkään kauaa soittamaan joten käytän Eb virettä. Punnerrukset ei myöskään onnistu ilman tukia. Oli kiva intissä katella kun muut punners ja ite ei tarvinu :) Tai no, kiva ja kiva... Terkkari heittki koulussa "voi harmin paikka, oletko harkinnu jotain muuta soitinta... vaikkapa huuliharppua". |
Hannu H. 07.05.2004 14:02:50 | |
---|
Terkkari heittki koulussa "voi harmin paikka, oletko harkinnu jotain muuta soitinta... vaikkapa huuliharppua". Tämä ja se yks toinen tuolla ylempänä kertoo hyvin lääkärien sun muiden ammattitaidosta. Eihän niitten mitään omia mielipiteitä pitäis laukoa vaan faktoja et mitä voidaan tehdä vai voidaanko tehdä. "May the tone be with you" |