Aihe: "Halpa" majoitus NYC:ssä!!
1 2
MrShaft
07.05.2004 00:33:15
Oon menossa sinne ny heti, missä yövyitte?

Pitäis olla
- suhteessa edullinen
- for straight people (eli YMCA Alert) :)
- hyvien kulkuyhteyksien päässä
- saa olla kälynen kunhan ei läävä

Kiitos ja kumarrus,

MrS
U.Honey
07.05.2004 10:08:53
Vai että halpa majoitus NYC:ssä, heh heh.

http://www.hotels.com
My name is Baron, U.Honey Baron.
Antero
07.05.2004 10:42:54
Jos haluat maksaa sikana paskasta hotellista siitä vaan.

Suosittelen silti miettimään vielä sitä YMCA:aa. Olen itse ollut West Sideissa. Hyvä sijainti. Eikä muutenkaan mitään valittamista. Mitä nyt peseytyminen piti hoitaa yhteistiloissa.
Silvio Dante
07.05.2004 10:44:22
Oon menossa sinne ny heti, missä yövyitte?

Pitäis olla
- suhteessa edullinen
- for straight people (eli YMCA Alert) :)
- hyvien kulkuyhteyksien päässä
- saa olla kälynen kunhan ei läävä

Kiitos ja kumarrus,

MrS

Olin NYC:ssä kuukausi sitten. Asuttiin hotellissa kaksi yötä joka oli hieman parempi kuin kälynen. Huone 125€ / yö, jonka jälkeen mentiin sitten frendin luokse... En nyt halua mitenkään masentaa sinua, mutta y.m. ehdot täyttävää majoitusta ei nykissä ole. Siinä kaupungissa jos missä pätee: Rahalla saa ja hevosella pääsee!
Just when I thought I was out, they pull me back in!
nahkalipsi
07.05.2004 10:44:45 (muokattu 07.05.2004 10:47:48)
http://www.hostels.com/en/availability.php/HostelNumber.831

vaik onki ymca-hostelli ni ei tarkota homojuttuja. suosittelen vaikken ookkaa ite käyny =)

Ite olin joskus suunnitelemas reissuu ja kyselin tuolt huoneit ni oli aika edullista ja pari tyyppii suositteli.

hinta / yö:
Room Type       Price (EUR) 
Single Private  51.29 
Twin Private    29.92
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you
lxi
07.05.2004 11:32:13
Syksyllä kävin itse, majoitus järjestyi "suhteiden" ansiosta ortodoksiseminaarissa Crestwoodissa (http://www.svots.edu/), puolen tunnin junamatkan päässä keskustasta. Paikka oli miellyttävä, huone vaatimaton mutta täysin nukkumiseen soveltuva ja hinta olemattoman vähäinen.

Tästä nyt ei ehkä ole sinulle apua, mutta tulipa mainittua.
"Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan
Margarita
07.05.2004 19:03:47 (muokattu 07.05.2004 19:04:16)
Tosi hauskoja noi homovitsit.

Koita äkkiä tutustua vaikka NYU:n opiskelijoihin joiden lattialle voisit päästä nukkumaan. Greenwich Villagesta niitä löytää. Muuten on kyllä vähän hankalaa. Nykissä on paljon parempi "kadunkulkijasolidaarisuus" kuin mitä uskoisi...
musatuukka
07.05.2004 19:16:26 (muokattu 07.05.2004 19:16:56)
Luulis että Nykissä ois hankala päästä asumaan minnekään....
Mahtavaa ois kyl sinne mennä , vaikka kyl tää maaninkakin on yhtä ytimekäs.......HEHE
R.Blackmore tilutus se on parasta ...........----ja liity RealRockersClub-yhteisöön..... http://groups.msn.com/RealRockersClub http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=56
Bluesmies
07.05.2004 21:12:03
Nuku roskiksessa!!!

Vittu että oli hyödyllinen kommentti varmasti.
Kitara on tyhmä!!!
Tiommi
07.05.2004 22:12:38

Luulis että Nykissä ois hankala päästä asumaan minnekään....
Mahtavaa ois kyl sinne mennä , vaikka kyl tää maaninkakin on yhtä ytimekäs.......HEHE

on se Nyki varmaan turvallisempi kun maaninka........ päivä jolloin sua ei puukoteta tai ryöstetä on onnenpäivä. varsinkin Hells kitchen AKA "viljami" on vaarallista seutua! tää nyt ei sitten liittyny aiheeseen taaskaan mitenkään.....
"Se mikä laulaen tulee, se nuuskien menee!" Sam Yaffa
Errorist
08.05.2004 14:10:52
Nii-i, tuskin ne homot käy päälle. varot vaan ettet tipauta sitä saippuaa suihkussa ollessasi, ja oot vaan aina selin seinään.

Ja nukut selälläs.
when will mankind finally come to realize/ his surfeit has become his demise?/ how much is enough to kill oneself?/ that quantity is known today/ as we blow ourselves away
gheisari
08.05.2004 15:36:31
kannattaa voittaa lotosta rahaa, niin ei tarvi tälläst juttuu miettiä
MrShaft
08.05.2004 16:21:59
Tosi hauskoja noi homovitsit.
Koita äkkiä tutustua vaikka NYU:n opiskelijoihin- -

Eipä ollut näistä kyselyistä kauheesti tällä palstalla hyötyä ;)

Mainitsemieni kriteerien mukainen mesta kuitenkin löytyi, siis NYC- taksoilla halpa, decent ja muutenkin mukava.
Sen verran on tullut kyllä rinkan kanssa kierrettyä, että tiedän mikä on realismia ja kehittynyt nenä löytää oikeita paikkoja.

Sen verran vielä siitä, että eräisiin NYC:n YMCA-mestoihin on taannoin pesiytynyt sellainen Gay-meno, että oksat pois. Saattaahan olla että on jo vähän pehmentynyt aikojen saatossa ja YMCA:than on nykypäivän mittapuiden mukaan jo kalliita ja konservatiivisiakin.

NYU:n opiskelijoilla bunkkaaminen varmaan ihan OK, mutta jos menee tutustumaan kouluun niin ei viitsisi aloittaa taivalta heti sosialisoimalla kaverien kämpät ;)

Kiitos kuitenkin kaikille,

MrS
Volume
08.05.2004 20:16:05
Kai siellä muutakin tekemistä on kuin nukkuminen? hymiö
Tämä viesti oli 100 % totuus.
MrShaft
10.05.2004 15:40:24
Terveiset NYC:sta. Alphabet city rules: halpa punkka rauhallinen ja siisti meininki, oikein decent.
Suosittelen Chelsea Central ho(s)telia lammolla.

kaupungissa bileet joka paiva, ei ehdi nukkuun...

MrS
gheisari
10.05.2004 16:23:11
Oletko Miljonääri Jussi?
MrShaft
15.05.2004 20:43:04
Oletko Miljonääri Jussi?

Kuka se on? Mulla ei oo TV:tä??

MrS
Rejoy
16.05.2004 12:04:38
Kuka se on? Mulla ei oo TV:tä??

MrS

Mistä sitten tiesit että se liittyy telkkariin? Taidat kusettaa...
MrShaft
16.05.2004 16:49:32
Mistä sitten tiesit että se liittyy telkkariin? Taidat kusettaa...

Ok.Ok. Jussihan mää olen ;)

Miten muuten arvasit?

MrS
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)