iekku84 13.06.2013 10:09:51 | |
---|
EJ84: Myy vaan jos siltä tuntuu. Älä kuuntele meitä! Itse möin kaikki pois joskus. Paremmat on sittemmin tullut hommattua, eikä harmita yhtään. Nyt lähti myynti-ilmoitus listoille tamoista. Kiitos eräälle herralle, jonka aikaisempi pikaviesti laittoi funtsimaan. Kiitos myös kaikille tukijoille. Seuraava askel on toteuttaa pelkäämäni haave: Hot red recording customit!!! jos se motivaatio siitä palaisi. Eilen motivaation pohjilla soitin ehkä elämäni parhaat treenit, kun puhuttiin ensin kavereiden kanssa vakavasti. Treenien saldo oli. Mie en eronnut, mut toinen kitaristi otti lopputilin ihan muista syistä, kun punkki ei kiinnostanut. Heinäkuun keikkoja nyt vaan treenaamaan. Mut tamat on kaupan joka tapauksessa. Pakko hieman ottaa rennommin ja yrittää saada rento fiilis. Kiitos kaikille perseelle potkijille! Kiitos ja anteeksi. |
Speedy 13.06.2013 10:55:27 | |
---|
Olipa tekeminen mitä tahansa, ei sitä kannata jatkaa väkisin jos ei innosta.. Kamoista pääsee eroon ja uusia saa tilalle. Ratkaisu ei ole taloudellisesti ehkä järkevin, mutta ajatuskin siitä että setti on varastossa voi olla ahdistava.. Totaalinen nollaus myös kamojen suhteen voi auttaa jos "tilanne on huono". Asia on toki eri, pitääkö taukoa omasta vapaasta tahdostaan vai pakotettuna, eikä niitä oikein voi verrata. Pari kaveria pitää kesällä kuukauden totaalisen tauon soittamisesta (pois lukien keikat), ihan vaan nollatakseen päätään. Itse en siihen pysty ainakaan tietoisesti, taukoa tulee perheellisenä pakostikkin, kun ei voi enää kotona soittaa.. Treeniskin on n. 15 kilsan päässä. Padi treenit olen ottanut tavoitteeksi - tekniikka on niin huonossa kunnossa että välillä sekin meinaa masentaa.. Siitä en ota paineita, nyt kun treena ns. omaksi ilokseen ei ole niin nuukaa.. Eri asia oli kun oli koulussa ja tietyt jutut piti treenata.. Totaalinen tauko, ettei kuuntele musiikkia, katso rumpuvideoita juutuubista tai tee mitään rumpuihin liittyvää, vaikka viikon verran. Jos sen jälkeen ei soittaminen innosta, niin alkaa nauttimaan musiikista kuuntelijan ja katselijan roolissa. Jos soittaminen alkaa innostaa niin hyvä, jos ei niin sitten ei.. Jos kamoille on tilaa, ei niitä kannata myydä.. Toisaalta jos rahatilanne antaa myöden onhan se terapeuttista alkaa sitten etsiä uutta settiä jos setti on myyty ja inspis iskee.. Mikäänhän ei ole lopullista ja jos/kun elanto ei ole siitä kiinni niin fiiliksen mukaan on helppo mennä..;) Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Välillähän se kamoista ja soitosta luopuminen kutkuttelee aika voimakkaastikin. Vajaa kymmenen enemmän tai vähemmän aktiivisesti treenaavaa ja keikkailevaa bändiä ja satunnainen määrä one-off hommia sun muita vie aika tehokkaasti aikaa. Nykyisillään työssäkäynnin / opiskelun ja edellä mainittujen ohella ei ole oikeastaan aikaa omalle treenaukselle, soittohommien ulkopuolella tapahtuvalle sosiaaliselle elämälle tai edes parisuhteelle. Jonkinlaisia nihkeitä ulottuvuuksia siis on. Jos nyt sitten lopettaisi soittamisen niin samalla aiheuttaisi hankaluuksia aika monelle ihmiselle ei vähiten itselleen. Välillä tuntuukin jonkinlaiselta sosiaaliselta pakolta jaksaa mukana. Toisaalta tulee ajateltua että jos meikäläistä aina vaan pyydetään mukaan uusiin ja erilaisiin juttuihin, niin kai minä nyt jotain teen edes ihan kohtuullisen hyvin. Viime aikoina oon lisäksi oppinut sanomaan ei, ja kieltäydyinkin vastikään (ainakin toistaiseksi) yhdestä jazz-triosta. Dear Eki, lopetanko ja laitanko romut myyntiin? t. alkuvuoden_menossa_8-22_lähes_joka_päivä_ja_joka_viikko_88 |
Sonormies 17.06.2013 21:49:40 | |
---|
Uudet soittokamat aina motivoi. Mä vaihdoin kamoja ja nyt "joudun" soittelemaan Kumuilla. :-) Kummasti maistuu treenaaminen. Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
Epämuusikko 18.06.2013 16:14:58 | |
---|
Diku-Akulle propsit. Marttyyreitä tarvitaan. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
dictatorsh*t 19.06.2013 08:59:54 | |
---|
|
Epämuusikko 19.06.2013 11:31:14 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Hobare 23.06.2013 15:45:05 | |
---|
Olisin onnellinen jos ongelma olis, että joutuisin soittamaan liikaa. Lähinnä soittelen yksin kun ei ole tarpeeksi soittokavereita. Nooh, positiivista on se, että voi soittaa mitä haluaa (taidon puitteissa). Itse en voisi ajatellakaan soittamisen lopettamista, koska se on ainoa asia missä pystyn irtautumaan kaikesta paskasta ja rentoutumaan. |
rumpali-isti 24.06.2013 01:46:03 (muokattu 24.06.2013 01:46:32) | |
---|
Oma rumpuinnostus lopahti täysin ja intohimo siirtyi kitaraan.. Tein päätöksen ja myin kaikki rumpukamani pois. Ei ole kaduttanut, koska ennen myyntipäätöstä (jota pohdin pitkään ja hartaasti) kamat makasivat soittamattomina varastossa. Nyt on hyvä mieli, kun soittokamppeet ovat jonkun toisen ilona ja harrastuksen kohteena ja rahaakin sai niistä enemmän kuin odotin... Joskus kun se kärpänen vielä puree niin voi sitten uudet ja paremmat ostaa... |