Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5210 211 212 213 214414 415 416 417 418
Duro
14.06.2013 13:22:11
Vitnagejammuille kasvonkohotus Kumulla lienee viimeisin ostos. Lopputulosta saa tosin vähän venailla.
Tilipitappituppitappi
zak69
14.06.2013 20:29:45
Tunebot, rumpuavaimia läjä koska ne aina hukkuu ja muutama rumpumikki.
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
Speedy
14.06.2013 22:25:11

zak69: Tunebot

No onko hyvä?
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
jazzmies
14.06.2013 22:38:35
Hankin hihatin, missä on ihan mahtava saundi: Sabian Vault Artisan Hihat 14".
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
zak69
14.06.2013 22:48:33
Speedy: No onko hyvä?

No onhan se :) Löyty ihan uusia ulottuvuuksia setistä kun viitsi ruuvailla, näppärä peli kun saa eri vireitä nopeasti muuteltua ja tarkasti kohdilleen, kiitokset vaan.
statistiÖ
16.06.2013 17:10:35

zak69: Tunebot, rumpuavaimia läjä
Mulle kaupataan joka kääntessä Tbottia, viimeisellä kerralla jo hymyilytti. Vastaan aina: emmää tarvi, mulla on viritysavain.

jazzmies: Hankin hihatin, missä on ihan mahtava saundi: Sabian Vault Artisan Hihat 14".
Pääsin Sabiaaneja kopauttelemaan ensimmäistä kertaa toukokuussa. Ei hassumpaa. Ne on kepeitä ja jotenkin twistejä. Vaatii enemmän rauhallista kopisteluaikaa kuin muut, että tolkun saisi.
I RLRR LRLR RLRR LRLR I Jos ei soi hiljaa, soi kovaa II
zak69
16.06.2013 19:48:49
statistiÖ: Mulle kaupataan joka kääntessä Tbottia, viimeisellä kerralla jo hymyilytti. Vastaan aina: emmää tarvi, mulla on viritysavain.

Voi ei, mullakin on viritysavain! Ostinko tuon nyt turhaan ;)
markkuliini
16.06.2013 20:23:27

Dw thin aluminum 14x5,5. Ensipuraisun perusteella just sitä mitä haettiin, taitaa mennä acro myyntiin. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Seba
16.06.2013 21:14:41

statistiÖ: Mulle kaupataan joka kääntessä Tbottia, viimeisellä kerralla jo hymyilytti. Vastaan aina: emmää tarvi, mulla on viritysavain.

Sulla on varmaan täydelliset korvatkin.
Botti on aika paljon muutakin kuin pelkkä viritin jos haluat kunnolla tutkia rumpujesi saundia.

Pääsin Sabiaaneja kopauttelemaan ensimmäistä kertaa toukokuussa. Ei hassumpaa. Ne on kepeitä ja jotenkin twistejä. Vaatii enemmän rauhallista kopisteluaikaa kuin muut, että tolkun saisi.

En nyt koko merkkiä näin niputtaisi laatikkoon.
Joka sarja on kovasti erilainen.
Jep.
JGroover
16.06.2013 22:09:33
markkuliini: Dw thin aluminum 14x5,5. Ensipuraisun perusteella just sitä mitä haettiin, taitaa mennä acro myyntiin. :)

I can feel you. Tykkää erityisesti tiukemmista vireistä, ma huomaan. Acrot jorpakkoon! :)
jazzmies
16.06.2013 22:46:19
markkuliini: Dw thin aluminum 14x5,5. Ensipuraisun perusteella just sitä mitä haettiin, taitaa mennä acro myyntiin. :)

Hienoa, tätä arvostan. Kehitys kehittyy!
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Seba
17.06.2013 01:38:13

jazzmies: Tulossa vertailuäänite lähipäivinä: HHX vs. HHX Legacy vs. Vault Artisan vs. HH

Odotan innolla. Mulla ei ole mitään kokoja tuplana niin ei voi kotivertailla..
Jep.
tomboarmageddon
17.06.2013 06:21:04
Seba: Sulla on varmaan täydelliset korvatkin.
Botti on aika paljon muutakin kuin pelkkä viritin jos haluat kunnolla tutkia rumpujesi saundia.

No jos saa rummut mieleiseen vireeseen ilman totakin, niin en mäkään koe pakolliseks laitteeks. Muiden soittimien soittaminen harjaannuttaa sävelkorvaa ja jopa rumpalillakin tämmöinen kehitys mahdollista;)
En haluais kuullostaa ivalliselta, mutta mitenhän ennen tbotin keksimistä on pärjättykään.? Kaikilla on ollut aina epävireiset rummut?
Mulla ainakin riittää korvat. Ja siihen pikaviritykseen se paineluhomma.
Vieroksuttaa ajatus ,että kaikki pitää olla mittarilla vireessä muutenkin. Hetken soittamisen jälkeen sitäpaitsi ei enää oo kuiteskaan...
Epämuusikko
17.06.2013 06:24:14
olettaen, että tuon edellisen tekstin alaosa oli sitä uutta tekstiä, niin komp.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Seba
17.06.2013 08:54:14

Saa toki rummut, kuten muutkin soittimet mieluisaan vireeseen ihan korvakuuloltakin, eihän siitä kyse olekaan, vaan siitä että sen avulla voi nopeasti testailla eri vireitä jne ja palata takaisin jos ei miellytä.
Säästää rutosti aikaa kokeillessa kaikenlaista, mutta toki jos ei halua kokeilla koskaan mitään uutta, tai tahtoo tuhlata siihen turhaa aikaa niin eihän se multa ole pois.

Kyseinen heitto osoittaa vaan hölmöä ylimielisyyttä varsinkin kun epäilen että kyseessä ei kuitenkaan mikään ylivertainen virittäjävelho ole, ja kummasti moni velhokin laitteesta pitää vaikka virittäminen sujuu muutenkin.

Mutta kukin koputtelee vireensä miten tahtoo.
Jep.
tomboarmageddon
17.06.2013 09:10:07
Jaa mä taas sählään, enkä osaa nuita lainauksiakaan taas tehdä.
Voihan sitä kaikkea uutta aina koittaa, mutta korvakuulollakin voi käydä omien kamojensa virealueet ym läpi ja sitten tietää mitä tarvii milloinkin.
Vanha vitsi on myös se että "kyllä ne kotona kuullosti hyvälle", eli varsinkin pienissä paikoissa pitää sen tilan mukaan kuitenkin viritellä.. Tietty studioon on varmasti hyvä laite jos aina samat kamat ja tilat.
En mikään velho oo virittämään,mutta tarpeeks hyvä, että kelpaa ittelle ja soittokavereille:)
Mulle riittää se , että rumpu soi hyvin ja sopiva soundi. Ei välttämättä tarvii olla niin ybervireessä , varsinkin kun ne keikalla kuitenkin menee vähän väkisinkin vireestä ja ei välissä voi oikeen paljon säätää.
Seba
17.06.2013 10:27:48

Ei mulle paukutellessa vireellä niin väliä ole onko nyt ihan hertzilleen kunhan jonkinlaisessa intervallissa soi, bottia käytän vain eri vireiden kokeiluun, sillä on hauska leikkiä kun voi tiettyjen sävelten mukaan virittää yms.sivuilta löytyy paljon ohjeita eri virityksiin, se on hauskaa räpeltämistä mitä jaksaa aina sillointällöin kokeilla kun ei ole muutakaan tekemistä.

Keikoille kun rahaan bassokamoja, niin kotona jaksaa leikkiä rummuilla, mitä välttämättä oikeat rumpalit ei jaksa. En minäkään bassoa jaksa himassa hinkata ja säädellä.
Jep.
greene
17.06.2013 10:29:54 (muokattu 17.06.2013 10:31:05)

Taidanpa minäkin käydä ostamassa Tunebotin, jos se kerran näin paljon ihmisiä ärsyttää.

E: ja virittelen sillä Evanseja Pearleissani.
"Kitara on erittäin hyvässä kunnossa, jotain kosmista vikaa saattaa kyllä olla mutta se ei haittaa soittamista."
Epämuusikko
17.06.2013 10:34:31
tomboarmageddon: varsinkin pienissä paikoissa pitää sen tilan mukaan kuitenkin viritellä..

Tämäpä tämä. Huoneet käyttäytyy eri tavalla niin saa joka tapauksessa katella uusiksi. Mutta jos rummut ei ikinä poistu omasta huoneesta niin mikäs siinä.

Tämä oli siis näpäytys niitä kohtaan jotka eivät tee keikkoja.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)