Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kosketinten/pianon opettajaa tampereen seudulta?
1
Mörkö
16.06.2013 10:39:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
 
Olen tässä nyt muutaman vuoden ajan treenaillut itsekseni koskettimia/pianoa. Alussa kävin muutamalla pianotunnilla mutta olivat vähän turhan arvokkaita minun pienille tuloilleni. Harmittavaa mutta minkäs teet.
 
Olen kuitenkin nyt törmännyt vähän niinkuin seinään. Ulkopuolista apua tarvittaisiin mutta edelleenkään ei ole varaa kalliisiin pianotunteihin.
 
Ajattelin että olisikohan täällä vaikka ketään opiskelijaa joka haluaisi tienata vähän extraa ja opettaa minua hieman halvemmalla kuin nämä kalliit pianotunnit?
 
Taikka sitten jos teillä olisi jotain muita hyviä ideoita miten minun kannattaisi asiassa edetä.
 
Otsaa rupeaa jo särkemään kun sitä on tullut hakattua soittimeen suhteellisen usein viimeaikoina.
 
"vinsentti on vihree nyrsijä"
Harrastelija
23.06.2013 20:46:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mörkö: Taikka sitten jos teillä olisi jotain muita hyviä ideoita miten minun kannattaisi asiassa edetä.
 
Otsaa rupeaa jo särkemään kun sitä on tullut hakattua soittimeen suhteellisen usein viimeaikoina.

 
En nyt tiedä onko tämä hyvä idea sinulle (vaatii ainakin englannin taitoa) mutta itse joku vuisi sitten törmäsin (ja ostin) tämmöisen: http://www.learnandmaster.com/piano/
 
Se on ihan kunnollinen vuosienkin kurssi, eikä maksa kovin paljoa verrattuna elävään opettajaan. Eli tuo ei ole mikään feikki tai lelu, vaan ihan aitoa opetusta.
 
Toinen jota olen käyttänyt on "Music, No Theory": http://faderpro.com/wp/music-theory
 
Nimestään huolimatta se opettaa myös teoriaa, mutta ihan kivalla tavalla.
 
En nyt väitä että "kitaristina" mitenkään kunnolla osaisin koskettimia soitella, mutta noitten kahden avulla olen ainakin päässyt eteen päin koska ne ovat aidosti hyviä ja johdonmukaisia kursseja. Ja kumpikin kertamaksulla, tosin jälkimmäinen on kaksiosainen.
 
Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen..... Jaa miksen tiluta? En halua kuulostaa äänenmurroksesta kärsivältä katuporalta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «