Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esp ltd
1
minipossu
16.06.2013 09:40:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hankkimassa ensimmäistä 5kielistä bassoa ja olen kiinnostunu ltd f sarjan soittimista. Olen kiinnostunu f-155 bassosta halvan hintansa puolesta, vai kannattaako satsata vähän lisää suoraa f-415 malliin? Jos on kokemuksia molemmista soittimista niin olen kuulolla :)
 
Sir Härö
16.06.2013 15:33:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumpakin lienee hintansa väärti. Soitinliikkeeseen vaan koittamaan että täyttääkö f155 sun tarpeet vai haluatko kalliimman.
 
...koska black metal on vakava juttu.
minipossu
16.06.2013 20:28:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se täs on hankalaa kun täällä päin ei ole musiikkiliikettä missä pääsisi testaa soittimia :)
 
Sir Härö
20.06.2013 23:53:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minipossu: Se täs on hankalaa kun täällä päin ei ole musiikkiliikettä missä pääsisi testaa soittimia :)
 
Lahdessa? Huhut kertoo että se on muutenkin melko paska paikka. Sitten pitää mennä toisen paikkakunnan musaliikkeisiin testailemaan tai tilata sika säkissä. Kannatan ensimmäistä.
 
...koska black metal on vakava juttu.
pkuukas
21.06.2013 00:21:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikanani Lahessa käytiin Keskusmusiikissa, ja sit kun haluttiin jotain mitä niillä ei ollut, ostettiin junalippu pyhiinvaellusmatkalle Helsinkiin.
 
Unstable condition, a symptom of life.
janezki_
22.06.2013 13:06:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä on F-414 eli tuo F-415 4-kielisenä ja voin sanoa, että se on helvetin hyvä. Ainakin metallin soittamisessa. Eli kannatan sitä, että panostat heti kunnolla niin ei tarvitse uutta olla ostelemassa.
 
Mie oon vaan basisti...
minipossu
24.06.2013 10:42:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pääsin pyhiinvaellusmatkalle ja tuli testattua 415 ja semmonen lähti tilaukseen. Ensimmäistä 5 kielistä tosiaan olen hankkimassa ja haluan kerralla kunnollisen ettei tarvitse heti olla uutta ostamassa.
 
dewfall
25.06.2013 06:38:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minipossu: Pääsin pyhiinvaellusmatkalle ja tuli testattua 415 ja semmonen lähti tilaukseen. Ensimmäistä 5 kielistä tosiaan olen hankkimassa ja haluan kerralla kunnollisen ettei tarvitse heti olla uutta ostamassa.
 
Saako kysyä mikset ostanut kokeilemaasi?
 
http://www.minutian.com/
Sir Härö
25.06.2013 12:18:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dewfall: Saako kysyä mikset ostanut kokeilemaasi?
 
Epäilen että on ollut halvempi toimituskuluineen tilata muualta.
Nuo on aika tasalaatuista tavaraa joten jos tinkimällä ei hinta tipu tarpeeksi niin surutta itsekin tilaisin vaikkapa sitten saksalaiselta.
 
...koska black metal on vakava juttu.
minipossu
25.06.2013 17:57:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuten edellinen mainitsi niin tuli netistä tilattuna toimituskuluineen halvemmaksi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «