Reddie 05.05.2004 14:27:04 | |
---|
Voitinpa sitten kyseiseen tapahtumaan la-su lippupaketin paikallisesta Makuunista. :D Nyt on niin iso hymy naamalla. Ja mun mielestä aivan mielettömän kovan paketin bändejä ne on saanu napsittua tonne. Eli siis bändithän on Perjantai --------------- Melrose Leewings Osmo's Cosmos Band Lauantai --------------- Private Line Lumo Kilpi Viikate Tehosekoitin Neljä Ruusua Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Sunnuntai --------------- Indica Egotrippi Scandinavian Music Group Don Johnson Big Band Kotiteollisuus Maija Vilkkumaa Apulanta Eli joku voikin ehkä kuvitella että hymyilyttää. :D Kiitos Karakallion tytöt!! http://www.myotatuulirock.fi |
vanttera 05.05.2004 14:53:54 | |
---|
Indica onnea tämän johdosta, hirveen nättejä ovatten he. Kuulemma jopa kohtuuhyvää musaa, ite en o kuullu. "Käyn vessassa kattomassa että vieläkö panettaa, ja jos panettaa, ni sitten tuun sun lua yäks." |
musa 05.05.2004 15:03:32 | |
---|
Esiintyjälista näyttää kieltämättä oikein hyvältä. Harmi vaan kun tapahtuma on samaisena viikonloppuna kuin Provinssi. MyötätuuliRock olisi tietysti rutkasti lähempänä, mutta kyllä Provinssi vetää tällä kertaa pidemmän korren. |
Dumb 05.05.2004 15:11:20 | |
---|
Oli aluksi tarkoitus tulla tuonne, mutta osuu pikkusiskon rippijuhlat juuri tuolle viikonlopulle. Lähinnä juuri tuo sunnuntai olisi kiinnostanut. |
Cutter 05.05.2004 15:56:22 | |
---|
Olen menossa tuonne! Jee! Tosiaan tapahtuma on ihan naapurissa, joten sinne vaan. Ja esiintyjätkin on kerrankin valittu hyvin. Mistä makuunista tollasia lippuja voi voittaa? "Ei mulla ole mitään alemmuuskompleksia, mulla on ihan tavallinen kompleksi." |
Härski 05.05.2004 16:38:36 | |
---|
Eihän tuolla ole kuin Melrose, jonka voisi katsastaa, ja ehkä Kotiteollisuus. Oishan tuo lähelläkin.... pitää harkita. |
Nimismies 05.05.2004 18:17:56 | |
---|
Missä tuo on? Espoossa? "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Jormaz 05.05.2004 18:26:55 (muokattu 05.05.2004 18:28:32) | |
---|
Kiitos Karakallion tytöt!! Mä haen siitä vierestä usein pizzaa.. LIS: Ei oo hassumman näkösiä ne tytötkään! So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Härski 05.05.2004 18:27:04 | |
---|
Missä tuo on? Espoossa? Vantaalla, Hakunilassa. |
HulluSimo 05.05.2004 19:40:39 | |
---|
Lauantaina taidan minä olla menossa. |
Jenka 05.05.2004 21:09:41 | |
---|
Pidetäänkö sitten miitti siellä? ;) Olen itsekin varmaan menossa sillä asun aika lähellä ja saan varmaan liput.. It takes a fool to remain sane. |
L.Ruoska 05.05.2004 22:04:45 | |
---|
onnea tämän johdosta, hirveen nättejä ovatten he. Kuulemma jopa kohtuuhyvää musaa, ite en o kuullu. Ainakin se Indican Jonsu on todella pinkee beebe;-) Tuli keikan jälkeen kehumaan meidän hyvää menoa ja mun soittoa...olenko melkein julkkis? =) |
Ben_D 05.05.2004 22:31:12 (muokattu 05.05.2004 22:36:17) | |
---|
Voi hitto kun ei pääse. Kyllä harmittaa vaihtaa Egotripit, Don Johnson Big Bandit jne. Testamentiin, Exodukseen, Meshuggahiin, Mokomaan, Hypocrisyyn.... ;) |
Reddie 05.05.2004 23:56:37 | |
---|
Mistä makuunista tollasia lippuja voi voittaa? Karakallion Makuunista Espoossa. Löytyy heti Viherlaakson vierestä. Kannattaa selvästikin käydä siellä! ;) |
musa 06.05.2004 09:23:24 | |
---|
Voi hitto kun ei pääse. Kyllä harmittaa vaihtaa Egotripit, Don Johnson Big Bandit jne. Testamentiin, Exodukseen, Meshuggahiin, Mokomaan, Hypocrisyyn.... ;) Niin no Egotripin voit nähdä myös Provinssissa :) |
Ben_D 06.05.2004 17:41:23 | |
---|
Niin no Egotripin voit nähdä myös Provinssissa :) Mä olen luvannut, että jos Egotrippi esiintyy yksilläkään festareilla, joissa olen paikalla niin poistun festarialueelta siksi aikaa kun soittavat. Hirveetä tavaraa. |
Kitaravirtuaali 06.05.2004 20:25:39 | |
---|
Melrose ja Viikatehan olivat tuolla viime vuonnakin. Ja Sonata. Samalla tuli nähtyä Gimmelin keikka, jossa kuului mm. kolmiäänistä laulua yhden laulaessa ja kahden muun pyöritellessä mikkejä piuhasta, ja akustisen kitaran hakkausta kun kitaristi viritti kitaraa ja pyöritteli vahvistimen nutikoita. Hauskaa oli. Melrose oli aikas kova. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles! | IMIK #10 |
Mä olen luvannut, että jos Egotrippi esiintyy yksilläkään festareilla, joissa olen paikalla niin poistun festarialueelta siksi aikaa kun soittavat. Hirveetä tavaraa. Jep, siitä vaan. Valinta on sinun. |
Reddie 07.05.2004 11:05:11 | |
---|
Mä olen luvannut, että jos Egotrippi esiintyy yksilläkään festareilla, joissa olen paikalla niin poistun festarialueelta siksi aikaa kun soittavat. Hirveetä tavaraa. Noo äläs ny tolleen... Se on niin ihanan pirtsakkaa materiaalia! ;) No ei siis jokaisella on oikeus omaan makuunsa. Meikäläistä kyllä kyseinen bändi lämmittää ihan tarpeeksi. Eniten itse odotan tuolta Apulantaa (aina varma hitti). Ja sitten tietenkin Tehosekoitin ja DJBB koska en oo ikinä nähny niitä livenä ja molemmat kuulemma todella kovia lavalla. Sitten on tietenkin aina niin ihana Kotiteollisuus... |
Ben_D 07.05.2004 12:04:09 (muokattu 07.05.2004 12:04:56) | |
---|
Noo äläs ny tolleen... Se on niin ihanan pirtsakkaa materiaalia! ;) No ei siis jokaisella on oikeus omaan makuunsa. Meikäläistä kyllä kyseinen bändi lämmittää ihan tarpeeksi. Eniten itse odotan tuolta Apulantaa (aina varma hitti). Ja sitten tietenkin Tehosekoitin ja DJBB koska en oo ikinä nähny niitä livenä ja molemmat kuulemma todella kovia lavalla. Sitten on tietenkin aina niin ihana Kotiteollisuus... Mä en vaan jotenkin voi sietää Egotrippia, varsinkin se "Älä koskaan ikinä muutu jne" saa veren kiehumaan. Näyttäishän tuolla kyllä olevan aikalaillakin suomalaisia kärkipään pop/rock artisteja + Niskalaaki, Kotiteollisuus. |