Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pianistia etsitään
1
Chrometta
31.05.2013 16:52:46 (muokattu 04.06.2013 23:19:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näkyy olevan ihan huuhaa koko p***a tämä muusikoiden net. Ei mitään kunnollista vastausta avaukseeni.
 
oksatboys
31.05.2013 17:13:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chrometta: Huuliharpisti etsii tositarkoituksella pitkäaikaiseen yhteistyöhön pianistia / kosketinsoittajaa joka osaa myös vanhanliiton biisejä.
Puh: 045-6767355

 
muusikoiden.net/wanted
 
"Itseasiassa Bugeran tunnus on BE. Bugera kertoo määritelmän mukaan laitteen ongelmien (Bug) määrän ajanjaksossa (Era)." - mattim
U.Honey
31.05.2013 19:23:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chrometta: Huuliharpisti etsii tositarkoituksella pitkäaikaiseen yhteistyöhön pianistia / kosketinsoittajaa joka osaa myös vanhanliiton biisejä.
Puh: 045-6767355

 
t: nimim. Kukin roudaa omat kamansa keikalle ;-)
 
My name is Baron, U.Honey Baron.
Janus
31.05.2013 19:42:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

U.Honey: t: nimim. Kukin roudaa omat kamansa keikalle ;-)
 
...eli B- ja F#-harput.
 
Chrometta
31.05.2013 23:03:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oksatboys: muusikoiden.net/wanted
 
Kaunis kiitos! Seikkailinkin siellä jo pari tuntia, ja löytyi mielenkiintoisia virikkeitä, niitä haaveillessa onkin hyvä mennä nukkumaan.
 
Chrometta
31.05.2013 23:07:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: ...eli B- ja F#-harput.
 
Ei vaan Ab A Bb B C D Eb E F G - harput. Jos oikein oivalsin...
 
tonecab
01.06.2013 06:50:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seikkailinkin siellä jo pari tuntia, ja löytyi mielenkiintoisia virikkeitä, niitä haaveillessa onkin hyvä mennä nukkumaan.
 
Hyvää yötä!
 
Leikari
06.06.2013 10:29:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chrometta: Näkyy olevan ihan huuhaa koko p***a tämä muusikoiden net. Ei mitään kunnollista vastausta avaukseeni.
 
Ottakaapa nyt joku kiinni - tuossa taitaisi olla hyvä pesti temperamenttista keikkakaveria arvostavalle.
 
Janus
06.06.2013 11:33:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leikari: Ottakaapa nyt joku kiinni - tuossa taitaisi olla hyvä pesti temperamenttista keikkakaveria arvostavalle.
 
Jos se on oikeasti Toots Thielemansin tai Stevie Wonderin tapainen virtuoosi (+liksa kohdallaan), mä lähden komppaamaan sitä välittömästi. Ei se ainakaan pahempi voi olla kuin Tapani Ganja tai Leena Vyötiäinen.
 
Chrometta
09.06.2013 20:03:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Jos se on oikeasti Toots Thielemansin tai Stevie Wonderin tapainen virtuoosi (+liksa kohdallaan), mä lähden komppaamaan sitä välittömästi. Ei se ainakaan pahempi voi olla kuin Tapani Ganja tai Leena Vyötiäinen.
 
No, sehän selviää sillä että järjestetään treffit! Sopiiko?
 
Spillway Arts
15.06.2013 16:19:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chrometta: No, sehän selviää sillä että järjestetään treffit! Sopiiko?
 
Sarkasmisuodinta peliin...
 
Gaffer tape is The Force! It has a light side and a dark side and holds the Universe together!
Chrometta
16.06.2013 09:51:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spillway Arts: Sarkasmisuodinta peliin...
 
Opettelisinkohan soittamaan pianoa itse. Täytyisi nyt vain ensin ostaa piano.
 
musamies
16.06.2013 11:45:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chrometta: Opettelisinkohan soittamaan pianoa itse. Täytyisi nyt vain ensin ostaa piano.
 
Tämänsuuntaiselta pohjalta täälläkin yritetään joskaan ei ole toistaiseksi sellaista kämppää, johon varsinaista pianoa voisi järkevästi ostaa...
 
Viimeksi eilen tuli oltua vähän keikkailemassa. Mä toimin enempi niinpäin, että uudet kyvyt saa tulla esittäytymään meikäläiselle ja soiton mahdollista yhdessä toimimista arvioidaan kokeilemalla ilman sen suurempia tavoitteita. Jos homma toimii, vasta sitten suunnitellaan esiintymisiä.
 
Itse panostan toimimiseen harjoittelemalla melko runsasta biisimäärää yksikseni, jotta olisi varautunut soittamaan monenlaista ja välillä testaan livetilanteessa onko oppinut mitään.
 
Chrometta
20.06.2013 18:55:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

musamies: Tämänsuuntaiselta pohjalta täälläkin yritetään joskaan ei ole toistaiseksi sellaista kämppää, johon varsinaista pianoa voisi järkevästi ostaa...
 
Viimeksi eilen tuli oltua vähän keikkailemassa. Mä toimin enempi niinpäin, että uudet kyvyt saa tulla esittäytymään meikäläiselle ja soiton mahdollista yhdessä toimimista arvioidaan kokeilemalla ilman sen suurempia tavoitteita. Jos homma toimii, vasta sitten suunnitellaan esiintymisiä.
 
Itse panostan toimimiseen harjoittelemalla melko runsasta biisimäärää yksikseni, jotta olisi varautunut soittamaan monenlaista ja välillä testaan livetilanteessa onko oppinut mitään.

 
Missäs päin mualimaa sää asustelet?
 
musamies
21.06.2013 00:37:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chrometta: Missäs päin mualimaa sää asustelet?
 
Bisnekset ei millään luista, kukaan Laitista ei muista...
 
Päijät-Hämeessä tulee oltua, itsestä tuntuu, että kokoonpano olisi liian epämyyvä jos mää olisin pianisti ja teikäläinen huuliharppupohjalta...
 
Olenkos pahasti väärässä kun on sellainen käsitys, että jonkun pitäs olla laulaja jos jotain keikkailla aikoo?
 
Mä olen vähän ku tällasii underground ja old school miehiä!
 
Chrometta
21.06.2013 10:49:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

musamies: Bisnekset ei millään luista, kukaan Laitista ei muista...
 
Päijät-Hämeessä tulee oltua, itsestä tuntuu, että kokoonpano olisi liian epämyyvä jos mää olisin pianisti ja teikäläinen huuliharppupohjalta...
 
Olenkos pahasti väärässä kun on sellainen käsitys, että jonkun pitäs olla laulaja jos jotain keikkailla aikoo?
 
Mä olen vähän ku tällasii underground ja old school miehiä!

 
Jatkan pikaviestillä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «