Aihe: seymor duncan vs. EMG
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ancci
14.06.2013 23:14:18
JaaGeRMaisTeR: Jäin ny miettimään että kuin paljon se tohtori mahtokaan sitä seivästä hypätä.. olisko päässy ihan suomi ruotsi maaotteluihin jollei tuota fyysistä pulmaa olisi ollut :/

:D Luulen että kävi tohtorin tyylillä liian kivuliaaksi touhu!
JaaGeRMaisTeR
14.06.2013 23:21:55
ancci: :D Luulen että kävi tohtorin tyylillä liian kivuliaaksi touhu!

Jää spekuloinniksi vielä ennen kuin ko superlupaus kertoo totuuden. Viimeistään tuomioistuimessa, jossa syytetään anabolisenpenispumpun eli appon käytöstä.. yhdessä pikkuniityn ja vesurilahden kanssa =)
V
Jucciz
14.06.2013 23:24:36
Mää en oo kuullukaan tommosesta valmistajasta kuin seymor duncan, mut sanotaan nyt silti lonkalta että turkkilainen jogurtti + stevia.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Gabe
14.06.2013 23:25:35
Tämä ketju on kyllä mainio esimerkki siitä miten pitkälle hyvin suunnitellun otsikon ja aloitusviestin avulla päästään. :)
Jucciz
14.06.2013 23:27:29
Gabe: Tämä ketju on kyllä mainio esimerkki siitä miten pitkälle hyvin suunnitellun otsikon ja aloitusviestin avulla päästään. :)

Mun asiallisimmat ketjut suurine ponnisteluineen ovat yleensä päässeet sivulle 3 tai 4. Nyt mennään seiskasivulla jo, aivan heittämällä.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Gabe
14.06.2013 23:28:09
Jucciz: Mää en oo kuullukaan tommosesta valmistajasta kuin seymor duncan

Olisiko näitä kiinalaisia piraattilafkoja? Tulevat samalta tehtaalta kuin Kipsonit ja Fenterit.
Gabe
14.06.2013 23:28:44
Jucciz: Mun asiallisimmat ketjut suurine ponnisteluineen ovat yleensä päässeet sivulle 3 tai 4. Nyt mennään seiskasivulla jo, aivan heittämällä.

Ei se sivujen määrä vaan sisältö. :)
Jucciz
14.06.2013 23:29:31
Gabe: Olisiko näitä kiinalaisia piraattilafkoja? Tulevat samalta tehtaalta kuin Kipsonit ja Fenterit.

Joo, ja samalta tehtaalta kuin "elikkäs", "kuullostaa" ja "enään". ;)
Gabe
14.06.2013 23:32:47
Jucciz: Joo, ja samalta tehtaalta kuin "elikkäs", "kuullostaa" ja "enään". ;)

Tänne sivuille pitäisi saada jonkinlainen oikolukuohjelma, ainakin minä hyötyisin siitä. :)
Jucciz
14.06.2013 23:33:30
Gabe: Tänne sivuille pitäisi saada jonkinlainen oikolukuohjelma, ainakin minä hyötyisin siitä. :)

Luulis, että kolmella silmällä näkee paremmin kuin me tavikset. Vai onks toi avatar omakuva? :D
JaaGeRMaisTeR
14.06.2013 23:38:43

Se on muuten "ennään".. Täydellistä meikän kommunikointia :D
V
Gabe
15.06.2013 00:00:23
Jucciz: Luulis, että kolmella silmällä näkee paremmin kuin me tavikset. Vai onks toi avatar omakuva? :D

Omakuvahan se, näpätty eräänä hämmentävänä lauantaiaamuna. :D
Gypsy
15.06.2013 00:03:48
Tuli muuten tähän ketjuun vielä semmonen aiheesta, että joitain vituttaa ne patterit skebassa. Kyllä ne voi jättää pois ja vetää skittaletkun messissä sähköt..
Aamen
zedder
15.06.2013 00:04:04

Eli tälläkö "lähtee"(?):

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=217782
Jucciz
15.06.2013 00:07:37
zedder: Eli tälläkö "lähtee"(?):

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=217782

No nyt ammutaan niin kovilla, että meikäläisen puolustus murtui heti alkuunsa. Ei mitään tehtävissä. Muut jatkakoot.
Laulava Kylätohtori
15.06.2013 09:07:07
JaaGeRMaisTeR: Jäin ny miettimään että kuin paljon se tohtori mahtokaan sitä seivästä hypätä.. olisko päässy ihan suomi ruotsi maaotteluihin jollei tuota fyysistä pulmaa olisi ollut :/

Tosiaan. Tästä en mielelläni huutelisi, mutta kyllä me ruotsalaisten kanssa päästiin kunnon fyysiseen maaottelupainiin, saatiin "seipäille" ihan uudenlaista käyttöä.

ancci: :D Luulen että kävi tohtorin tyylillä liian kivuliaaksi touhu!

Seipäät tanaan ja kivun kautta nautintoon. Kyllähän se vähän kirpaisee, kun naapurimaan kollega hyppää seipäällään selkään, mutta suomalaisella sisulla vaan eteenpäin...

JaaGeRMaisTeR: Jää spekuloinniksi vielä ennen kuin ko superlupaus kertoo totuuden. Viimeistään tuomioistuimessa, jossa syytetään anabolisenpenispumpun eli appon käytöstä.. yhdessä pikkuniityn ja vesurilahden kanssa =)

Tohtineeko siitä nyt paljon huudellakaan, miten Håkaniin kanssa analbolista pumpattiin...

Mitään en myönnä.... ;)
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
DooMTroopeR
15.06.2013 09:30:28
http://www.youtube.com/watch?v=pSDac4In9ho

tässä vastaus kirjoittajan alkuperäiseen kysymykseen))
Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta.
Hynkel
15.06.2013 11:26:13
JaaGeRMaisTeR: vr:n vikapalveluun.

Plussa päivän parhaista nauruista. Mutta silti suuri osa VR:n piikkiin menevistä "vioista" kuuluisi Ratahallintokeskukselle...

Miten tällainen ketju on voinut elää näin pitkään? Vastaan Burstbucker Pro.
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
Gypsy
15.06.2013 11:43:03 (muokattu 15.06.2013 12:18:21)
Hynkel: Miten tällainen ketju on voinut elää näin pitkään? Vastaan Burstbucker Pro.

No kun tää on MPK, eli maailman paras ketju ^__^

Lisäys: Hywät perustelut tuli :D Itse vastaan, että eteen leivänpaahdin ja tallaan höyrysilitysrauta. Voin muuten akkuvettä lahjottaa jokusen litran, kun tuli ostettua vähän liikaa korjaushommiin.
Aamen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)