Jamz 14.06.2013 21:59:13 | |
---|
Nonniin.. aloitetaanpa röpinät tämän vuoden markkinoista. Haulla ei ainakaan löytynyt keskustelua tämän vuoden tangomarkkinoista. Huomenna on semifinaalit Turussa ja ratkotaan finalistit Seinäjoelle. Aika paljon uusia kasvoja tyrkyllä. Hienoa, että palattiin vanhaan systeemiin, jossa valitaan kuninkaalliset. Raja se on raittiudellakin. |
Jamz: Nonniin.. aloitetaanpa röpinät tämän vuoden markkinoista. Haulla ei ainakaan löytynyt keskustelua tämän vuoden tangomarkkinoista. Huomenna on semifinaalit Turussa ja ratkotaan finalistit Seinäjoelle. Aika paljon uusia kasvoja tyrkyllä. Hienoa, että palattiin vanhaan systeemiin, jossa valitaan kuninkaalliset. Sitten ei voi muutakun suositella: lähete@silmälääkäriin.net http://muusikoiden.net/keskustelu/p … amp;t=214961&o=0&#p11163486 |
Jamz 14.06.2013 22:14:36 | |
---|
Noo sittenhän tämän voi vaikka poistaa..eipä tuo haku löyä sitä vaikka kävisin saatana seittemälä optikolla Raja se on raittiudellakin. |
EP 14.06.2013 22:18:33 | |
---|
Jamz: Noo sittenhän tämän voi vaikka poistaa..eipä tuo haku löyä sitä vaikka kävisin saatana seittemälä optikolla Mitäpä niitä poistelemaan.. : ) Asiasta joo, uusia kasvoja on vaan harvassa on kunnon tangontulkitsijat. |
Timi 14.06.2013 23:03:24 | |
---|
EP: Mitäpä niitä poistelemaan.. : ) Asiasta joo, uusia kasvoja on vaan harvassa on kunnon tangontulkitsijat. No ookkona kuunnellut kisaajat?Mä en ole ja siksi en etukäteen arvio.Tietty vissiin nuo tulevat artistit treenaavat kuumeisesti koitokseen.Mä oon niin kalkkis,jotta ennes mun mielestä Sillanpää ja Koriseva olivat erittäin taitavia. Vaikea.Mutta varma! |