Aihe: Thomann kalliimpi kuin musafasu?
1 2
JaaGeRMaisTeR
12.06.2013 00:53:57
aristoteles666: mä haluan vain pitää kitarasta vielä parempaa huolta, ja vanha sääntö on että pidä kitara siinä missä itsekin olet.

koska et itsekään nuku autontavaratilassa, älä pidä kitaraakaan siellä.

Loisto periaate että kitara siellä missä itsekkin...

Ja kun meni hieman hauskaksi tuo, monta vuotta on kitaraa soittanut. Itehän en ole soittanut päivääkään. Se on onnetonta rämpyttämistä joka joskus saattaa kuulostaa erehdyttävästi joltakin.
:)
V
ancci
13.06.2013 20:53:47
Siis thomann on lähes aina kalliimpi kuin suomalainen lafka. Se hinta jolla ostat soittimen, on harvoin kuitenkaan se mikä lukee hintalapussa + että saa kieliä yms kaupan päälle. Siitä lähtien kun levytukusta ostin kitaran, joka thomannilla maksoi 1100, sain 850e, olen suosinut suomalaista. Siitä on seurannut paljon hyvää; paikallisesta liikkeestä saa aina kaikkea kivaa kaupan päälle ja 3 yhen hinnalla kielisettejä yms tarjouksia.
Hynkel
13.06.2013 21:50:06
aristoteles666: mä haluan vain pitää kitarasta vielä parempaa huolta, ja vanha sääntö on että pidä kitara siinä missä itsekin olet.

Tätä ei voisi paljon paremmin sanoa. Koita nyt Pekkanen pysyä nahoissasi, SKB menee tweedistä ohi kyllä ihan 100-0. Siksi ne on aika hintaviakin.
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
Jarzki
14.06.2013 21:56:27

Ibanezin TSA30 combon saa suomesta kivijalkaliikkeestä tingattuna 420...thomann 498 €. Muihinkin esimerkkeihin olen törmännyt mm. Vuosi pari takaperin sai Voxin valvetronixia (en tarkemmin muista mallia) muutaman kympin halvemmalla ihan täältä kivijalkaliikkeestä.
-Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi-
Bf109
15.06.2013 14:22:18
Monessa asiaassa thoumanni on kalliimpi, mutta Recording Kingin akkariit siellä on mielestäni ihan kilpailukykyiseen hintaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)