Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Espoon ja Helsingin kitaramiehet
1
cr4b
14.06.2013 08:52:28 (muokattu 14.06.2013 09:01:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistähän löytyisi Espoon tai Helsingin alueelta paras kitaranhuoltaja? Tavoitteena olisi hiotuttaa nauhat tai ehkä jopa vaihdattaa ne. Millaisen arvosanan antaisitte musaliikkeiden huolloille kuten F-Musiikki, Musamaailma, Levytukku etc.? Normaalisti teen huoltotoimenpiteet itse, mutta tähän ei ole välineitä eikä ammattitaitoa.
 
E: Saa olla nainenkin.
 
If I played that any faster, your minds would blow up, 'cos I'm so amazing. I'm the best.
phf
14.06.2013 08:54:31 (muokattu 14.06.2013 08:54:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erkki Tolsa, Pikku Huopalahdessa. +358 50 5379118.
 
Spirocore
14.06.2013 09:03:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cr4b: Mistähän löytyisi Espoon tai Helsingin alueelta paras kitaranhuoltaja? Tavoitteena olisi hiotuttaa nauhat tai ehkä jopa vaihdattaa ne. Millaisen arvosanan antaisitte musaliikkeiden huolloille kuten F-Musiikki, Musamaailma, Levytukku etc.? Normaalisti teen huoltotoimenpiteet itse, mutta tähän ei ole välineitä eikä ammattitaitoa.
 
Nyt en voi vannoa käsi sydämellä, mutta eivätkös nuokin liikeet pääosin ulkoista huoltotoimenpiteet..?
 
Itse veisin suoraan jollekulle noista huoltolafkoista.
 
You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose.
Rämppy
14.06.2013 09:38:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Espoossa Suomenojan ja Iikkarin välimaastossa on Guitarworx.
Hyvä ja nopea palvelu.
Tsadissa Lottonen, Tolsa, Oesch,...kaikki hyviä ammattimiehiä.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
pappasfin
14.06.2013 09:46:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cr4b: Mistähän löytyisi Espoon tai Helsingin alueelta paras kitaranhuoltaja? Tavoitteena olisi hiotuttaa nauhat tai ehkä jopa vaihdattaa ne. Millaisen arvosanan antaisitte musaliikkeiden huolloille kuten F-Musiikki, Musamaailma, Levytukku etc.? Normaalisti teen huoltotoimenpiteet itse, mutta tähän ei ole välineitä eikä ammattitaitoa.
 
E: Saa olla nainenkin.

 
Mä olen Levytukussa hiotuttanut yhden akustisen Ibanezin nauhat kun sitä pyysin ostopäätöstä tehdessä, hiotuttivat ja työnjälki oli erinomaista.
 
PappaSFin
Savu
14.06.2013 09:47:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pisteet ja suositukset Guitarworxille.
 
Osteri
14.06.2013 10:13:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anders Liljeström HKI/Pitäjänmäki - kannattaa kysyä myös huoltotöistä.
www.liljestromguitars.com
 
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
hallu
14.06.2013 11:11:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osteri: Anders Liljeström HKI/Pitäjänmäki - kannattaa kysyä myös huoltotöistä.
www.liljestromguitars.com

 
Osaako se suomea? en löytänyt mitään linkkiä millä tämän Andersin sivut olisi saanut suomennettua. Itse en oikein osaa puhua englantia, kuin enintään auttavasti ja ainoastaan hätätapauksessa.
 
Olen kyllä koittanut opetella,mutta "wanha koira...." jne..
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
ancci
14.06.2013 11:14:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cr4b: Mistähän löytyisi Espoon tai Helsingin alueelta paras kitaranhuoltaja? Tavoitteena olisi hiotuttaa nauhat tai ehkä jopa vaihdattaa ne. Millaisen arvosanan antaisitte musaliikkeiden huolloille kuten F-Musiikki, Musamaailma, Levytukku etc.? Normaalisti teen huoltotoimenpiteet itse, mutta tähän ei ole välineitä eikä ammattitaitoa.
 
E: Saa olla nainenkin.

 
Lottosta voisin suositella. Todella joustavaa palvelua.
 
aristoteles666
14.06.2013 11:34:15 (muokattu 14.06.2013 11:34:44)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spirocore: Nyt en voi vannoa käsi sydämellä, mutta eivätkös nuokin liikeet pääosin ulkoista huoltotoimenpiteet..?
 
Itse veisin suoraan jollekulle noista huoltolafkoista.

 
kyllä, niin ne tekevät, noille samoille tyypeille ketä on ehdotettu.
 
nopeammin hoituu suoraan.
 
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
KUNU
14.06.2013 15:08:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ancci: Lottosta voisin suositella. Todella joustavaa palvelua.
 
Kerran Lottosella käyttänyt, hyvää ja joustavaa palvelua oli. Hinnat omasta mielestä ehkä keskivertoa korkeammat mutta palvelu oli myös sen mukaista.
 
The Ultimate HorseFace
Osteri
14.06.2013 15:08:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Osaako se suomea?
 
No kuule ihan on Martinlaakson poikia Vantaalta. Sujuvasti suomeksi hoituu. Jos tarviit puh.nron niin laita privaviestiä ja palaan.
 
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
rheinone
14.06.2013 15:16:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Osaako se suomea? en löytänyt mitään linkkiä millä tämän Andersin sivut olisi saanut suomennettua. Itse en oikein osaa puhua englantia, kuin enintään auttavasti ja ainoastaan hätätapauksessa.
 
Olen kyllä koittanut opetella,mutta "wanha koira...." jne..

 
Mee nyt kouluun siitä kuleksimasta.
 
"There's plenty good money to be made, By supplying the Army with the tools of the trade."
Sammo
14.06.2013 15:16:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Osaako se suomea? en löytänyt mitään linkkiä millä tämän Andersin sivut olisi saanut suomennettua. Itse en oikein osaa puhua englantia, kuin enintään auttavasti ja ainoastaan hätätapauksessa.
 
Turenki Tonefestissa tuli tyyppäiltyä miehen kitaroita -- Tvangot oli aivan upeita soittimia ja Anders vaikutti todella mukavalta kaverilta. Ja suomella tuli hyvin toimeen.
 
"Just swimming in the sea of rubato"
tjj2000
14.06.2013 18:08:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kuljet Tervakoskella päin: http://www.auroraguitars.fi/
Erinomaista huoltoa; ainakin minun stratoon.
 
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
cr4b
14.06.2013 19:05:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vastauksista! Taidan laittaa tuon Guitarworxin kokeiluun, koska asun siis itse Espoossa. Enpä ole tiennytkään kyseisestä paikasta.
 
If I played that any faster, your minds would blow up, 'cos I'm so amazing. I'm the best.
cr4b
18.06.2013 17:46:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipa erinomaista palvelua Guitarworxilla: kitara oli jo seuraavana päivänä valmis. Ei voi kuin suositella!
 
If I played that any faster, your minds would blow up, 'cos I'm so amazing. I'm the best.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «