Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zacharius Carls Group
1 2 3 4
Suti
05.05.2004 20:08:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan kuullut kyseistä bändiä? (Zacharius Carls Group) Niiltä on just tullu uus EP (Those Weren't the Days). Se on ihan mielenkiintoinen bändi. Mulla on nyt niitten kaikki EP:t joita on ilmestynyt 3. Ihan mukavaa matkamusiikkia.
 
EP:t on maksanut täällä minun kotipaikalla vain 2€. Suosittelen ainaskin kaikille.
 
Kertokaa toki mielipiteitä. En ole viellä päässyt bändin keikoille koska ikää ei ole riittävästi.
 
Allekirjoitus:
banustus
06.05.2004 11:20:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iästäsi huolimatta taidat olla ihan pelimiehiä.. ; )
 
Mä tykkään Zachariuksesta todella paljon! Ihastuin kaverien live ilmeeseen ja meininkiin, olen käyny kattoo jonkun neljä keikkaa.
(Zacharius Carls Group on doors2K).
 
Se on jotain mitä sun kannattaa odottaa jos diggailet musiikista muutenkin!
 
Itse olen hankkinut vain kaksi ensimmäistä EP:tä, joten pitää napata matkaan se kolmas kun seuraavan freen ohi kävelen.
 
http://www.zachshouse.com/
 
tonne osallistumaan keskusteluun!
 
In gjoorc dabl yuu bush we trust!!!
kid ego
06.05.2004 12:03:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on se toka EP, ja meinaan hankkia kolmannenkin. Ei ole kovin paljon ollut kuuntelussa, mutta olen kuitenkin digannut. Pitää käydä katsastamassa kehuttu livemeininki, jota kaverit ovat hypettäneet.
 
On totuus tulla lapsen suuhun.
Suti
06.05.2004 14:08:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on jotain mitä sun kannattaa odottaa jos diggailet musiikista muutenkin!
 
Juu, kyll mie olen ne nähny soittamassa, kun olen kitaristin veli. Ne soittelee tossa naapurissa niin on minunki helppo käydä katsomassa.
 
Viellä kuitenki täällä Torniossa asun ja bandi o hesassa. Ei enää niin paljo sitäkään kuulle.
 
Allekirjoitus:
Bluesmies
06.05.2004 14:33:22 (muokattu 06.05.2004 14:33:38)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran nähnyt livenä ja valitettavasti pitää sanoa, että pirun tylsää musiikkia. Ja se toinen kitaristi vois edes yrittää näyttää siltä, että sitä kiinnostaa se homma.
 
Kitara on tyhmä!!!
Suti
06.05.2004 23:01:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran nähnyt livenä ja valitettavasti pitää sanoa, että pirun tylsää musiikkia. Ja se toinen kitaristi vois edes yrittää näyttää siltä, että sitä kiinnostaa se homma.
 
No, tosi miesten ei tartte esittää, ne vain soittaa ja tumpelot peittää taitamattomuutensa "pelleilemällä" Sokea Reettakin näkee kuka on pelimies ja kuka se on kurko. Very good rock'n roll sullekkin.
 
Allekirjoitus:
gheisari
06.05.2004 23:16:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

poika suuttu
 
ha
 
mr_b
06.05.2004 23:32:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.zachshouse.com/
 
Malliesimerkki epäinformatiivisista sivuista. Olisi ollut kiva tietää mistä keskustella. Hieman yritystä, kiitos...
 
No, onneksi Levy-yhtiön sivuilta löytyi sentään pari mp3sta. Kuullostipas muuten aikas hyvältä, retroa mutta persoonallista. Täytyy yrittää nähdä näitä livenä.
 
Damn right it's better than yours!
Suti
07.05.2004 00:29:22 (muokattu 07.05.2004 00:30:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Malliesimerkki epäinformatiivisista sivuista. Olisi ollut kiva tietää mistä keskustella. Hieman yritystä, kiitos...
 
bändillä ollaan just korjaamassa www-sivua. Joten ei ihme jos on vaikeaa.
 
Allekirjoitus:
heke2
07.05.2004 00:46:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suti perkele ehti kauan ennen minua mainostaan ;D hyvä näin :) Rock'n Roll Forever
 
Bluesmies
07.05.2004 20:59:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, tosi miesten ei tartte esittää, ne vain soittaa ja tumpelot peittää taitamattomuutensa "pelleilemällä" Sokea Reettakin näkee kuka on pelimies ja kuka se on kurko.
 
Oikeassa olet. Huomasin jo kauas, että pelimiehiä ei tästä poppoosta löydy.
 
Kitara on tyhmä!!!
Suti
07.05.2004 21:53:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikeassa olet. Huomasin jo kauas, että pelimiehiä ei tästä poppoosta löydy.
 
Mikäs siinä jos onettomat haluaa kans päästä ääneen.
 
Allekirjoitus:
Bluesmies
07.05.2004 23:07:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs siinä jos onettomat haluaa kans päästä ääneen.
 
Mitä ne on?
 
Kitara on tyhmä!!!
Suti
16.05.2004 00:24:24 (muokattu 16.05.2004 00:24:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jees, Zacharius Carls Group Sinkkulistan 5:n, EP:llä Those Weren't the days. Elikkä tuo EP on ostettavan kuuloinen.
 
Allekirjoitus:
Suti
10.07.2004 21:22:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt on Zachariuksen www-sivut kunnossa ja sieltä voi käydä katsomassa bändin musavideon " The Truth is in the Radio".
Käy katsomassa ja käske kaveria myös.
 
If you wanna find hell with me I can show you what it's
Diablero
10.07.2004 22:41:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvostan bändiä. En tiedä mistä nää kommentit tylsyydestä on revitty. Kai se on niin että kaikilla bändeillä on joskus huonoja keikkoja. Mielestäni loistavimmillaan tuo mieleen Neil Youngin live rust - tyyppiset jutut. Todella tunnelmallista siis
 
Se parhaiten nauraa, joka on helvetin väsynyt
Suti
25.08.2004 22:59:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, nyt on siis tullut ZCG:ltä levy (Vultures). Ostakaa, itse ostin ja tykkäsin kovasti, vaikka olenki kova hevyn kuuntelia niin Zacharius kans oli minulle ihan soppeli.
 
You are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do St.John 8:44
Diablero
26.08.2004 12:24:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisättäköön tähän vielä että kyllä vetivät loistavan keikan tuossa kun rastilassa oltiin. Vaikka soundit oli vähän joka bändillä perseellään, niin Zacharius kyllä toimi
 
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
iikka80
26.08.2004 17:28:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseistä bändiä haastatellaan tänään ylex:llä. Muistaakseni klo 19.10!
 
if you can't rock me somebody will!!!
Kimmo72
26.08.2004 17:35:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy pistää imuun kun en oo koskaan kuullutkaan..
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «