Aihe: Merkkikammo
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16 17 18
Illu
13.06.2013 17:23:03
Laulava Kylätohtori: Bemari on merkkinä aina ollut vähän nihkeä, mutta vanha 6-sarjalainen on kyllä tyylikäs...

Kyllä!

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_6_Series_%28E24%29

;)
Illu
13.06.2013 17:23:53
blues guitar: Jep. Tää oli hyvä. :D :D :D:D

No eikä ollu. >:(
blues guitar
13.06.2013 17:25:23

Illu: No eikä ollu. >:(

Sorry! Onko sulla Saab?
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Illu
13.06.2013 17:28:19
blues guitar: Sorry! Onko sulla Saab?

On... Tai siis ennen oli, tota nykyistä nyt ei oikein voi Saabiksi sanoa... ;)
blues guitar
13.06.2013 17:31:50

Illu: On... Tai siis ennen oli, tota nykyistä nyt ei oikein voi Saabiksi sanoa... ;)

Ahaa!.....Sulla on nykyisin Spyker?
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
JaaGeRMaisTeR
13.06.2013 17:35:06
blues guitar: Ahaa!.....Sulla on nykyisin Spyker?

Tai ruotsin konkurssipesä.. :) kait spykerkin luopui osuudestaan :D
V
Illu
13.06.2013 17:38:44
JaaGeRMaisTeR: Tai ruotsin konkurssipesä.. :) kait spykerkin luopui osuudestaan :D

Joo, Tossa Saab hommassa kyllä mentiin metsään, että rytinä kävi, persoonallisesta autosta tehtiin hajuton ja mauton massaan hukkuva tuote, joka karkoitti lopulta ne merkkiuskollisetkin ostajat.

Anteeksi offtopic.
antnis
13.06.2013 18:23:29
LaMotta: Telecaster on Neckar tai Trabant.
Les Paul on AMC Pacer.

vrt

PRS http://www.google.fi/search?q=peuge … CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=926

Telecaster on Ford F150, gets the job done every time.
LaMotta
13.06.2013 18:25:04

antnis: Telecaster on Ford F150, gets the job done every time.

Jos tuolle linjalle mennään niin se on http://cdnfiles.hdrcreme.com/33991/ … ium/old-ford-tractor.jpg?1323141081
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
JaaGeRMaisTeR
13.06.2013 18:44:41
Illu: Joo, Tossa Saab hommassa kyllä mentiin metsään, että rytinä kävi, persoonallisesta autosta tehtiin hajuton ja mauton massaan hukkuva tuote, joka karkoitti lopulta ne merkkiuskollisetkin ostajat.

Anteeksi offtopic.

Näinhän se meni.. mutta on nuo suapit aivan saakelin hyviä autoja.. Ja mitä kuullut ja omistanut niin luotettavia..

Tuossa ihmettelin että kuin tele ja ford liittyy toisiinsa.. toisin kun ford, tele toimii ja siillä saa homman hoidettua aina :D

Näitä ford merkkisiä kulkuneuvoja/sateensuojia löytyy pihalta parikin.. toinen alkoi eilen kummittelemaan ja vilkuttaan kaikkia valoja tuossa 11 aikaan illalla... toinen toimii ainakin toistaseksi kun viikon mettästin vikaa... tulpat sököt = ajonesto aina päällä.. hieno on ford :D Molemmat ovat vaimon näin selvennykseksi.

Ja edelleen iba ja fenkku.. ehkä hieman kammottaa ltd:kin nykyään... vahvistimista fender ja vox. Näille millekkään ei ole kunnollista pätevää selitystä. :)
V
Timo JM
13.06.2013 20:04:33

PRS:n muotoilu ei voi olla kovin epäonnistunut, kun sitä kopioidaan nykyään kovalla vauhdilla.

Vaan takaisin niihin inhokkeihin. Musta Tele on ollut aina karmea lankku. Pää kuitenkin pehmenee iän myötä ja nyt odottelen sellaista Saksan maalta :-)
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | www.timomantynen.com | www.mikseri.net/divari |
hallu
13.06.2013 20:56:53
Spirocore: Oho, tulihan vastausta! Vaikka viestistäni puuttui hymiöt, en oikeasti tarkoittanut, että olisin saanut sen käsityksen, että PRS on keskustelijoiden mielestä perseestä.. :)

Eikä mua siis suinkaan vituta mikään kaavoihin kangistuminen, eikä tarkoitukseni ollut vähätellä ketään, kunhan puolustin tuota designia ja nimenomaan sitä, että ilmeisesti kyseiselle kitaratyypille on ollut kysyntää - tästä suunnittelun mielikuvituksettomuudesta huolimatta. Kaavoihin kangistumisen sijaan voisin siis yhtä hyvin puhua "luonnollisesta muotoilun kehityksestä ostajakunnan halujen mukaisesti". Eikä kommenttini siis ollut suunnattu ketään tiettyä kohtaan, mutta kansainvälisillä foorumeilla tuota "ei oo lintu eikä kala vaan huono ristisiitos"-argumenttia näkee ihmeen paljon. Rahattomat huutelee..? ;)

Peace and lööv hei!

En tarkoittanut kirjoittaa ihan noin kärkkäästi kun sitten kirjoitin.... pahoitteluni. Taisi käydä niin, että mulla oli itselläni jotakin rähmää silmissä ja luin jotakin mikä tapahtui vain omien korvieni välissä. Rauhaa ja rakkautta minultakin:-). Olisi tosiaan voinut ripotella muutan hyvimön sinne tekstin väliin. Laitetaan ne nyt tähän. ;-) :-) :-) :-).
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Timo JM
13.06.2013 22:09:08

Ai niin, Floyd Rose on suoraan saatanasta. En ole koskaan ymmärtänyt mitä hyvää siinä on. Se on monimutkainen ja antaa kielen venytyksessä periksi. Valistakaa mua sen koneen hienoudesta.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | www.timomantynen.com | www.mikseri.net/divari |
Jucciz
13.06.2013 22:15:42
Timo JM: Musta Tele on ollut aina karmea lankku. Pää kuitenkin pehmenee iän myötä ja nyt odottelen sellaista Saksan maalta :-)

Saas nähdä, käykö mulle vielä joskus SG:n kanssa samalla tavalla. Tätä kirjoittaessa se on edelleen sietämättömän ruma kitaramalli - samoin kaikki johdannaiset, Viperit sun muut.

Telestäkään en joskus nuorempana tykännyt, mutta onneksi tajusin, että onhan se nyt oikeasti todella hieno. :)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Swan
13.06.2013 22:17:10
Timo JM: Ai niin, Floyd Rose on suoraan saatanasta. En ole koskaan ymmärtänyt mitä hyvää siinä on. Se on monimutkainen ja antaa kielen venytyksessä periksi. Valistakaa mua sen koneen hienoudesta.

Se pitää vireen, se on oikeilla kikkakolmosilla verrattain nopea säätää soittovalmiiksi, ja sille on olemassa stabilointikeinoja, toisin kuin eräille toisille kelluville kampitalloille.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))>
S.M.A.K.
Jucciz
13.06.2013 22:17:14
Timo JM: Valistakaa mua sen koneen hienoudesta.

http://www.mightymite.com/mightymitegraphic/floydrosediagram.jpg

Tuossahan ne hienoudet on eritelty. ;)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Timo JM
13.06.2013 22:35:26

Swan: Se pitää vireen, se on oikeilla kikkakolmosilla verrattain nopea säätää soittovalmiiksi, ja sille on olemassa stabilointikeinoja, toisin kuin eräille toisille kelluville kampitalloille.

Mä väitän, ettei yksikään Floikkakeppi pidä virettä paremmin kuin mun PRS. Siinä on loistava tallasysteemi, eikä tarvitse mitään säätökikkoja. Floikka on lelu sen rinnalla. Ja olen siis omistanut aikanaan Charvelin, sekä pelannut muidenkin floikka-skitoilla.

Toki siitä saa tykätä jos siltä tuntuu :-)
Swan
13.06.2013 22:36:46
Timo JM: Mä väitän, ettei yksikään Floikkakeppi pidä virettä paremmin kuin mun PRS. Siinä on loistava tallasysteemi, eikä tarvitse mitään säätökikkoja. Floikka on lelu sen rinnalla. Ja olen siis omistanut aikanaan Charvelin, sekä pelannut muidenkin floikka-skitoilla.

Toki siitä saa tykätä jos siltä tuntuu :-)

Väitä pois vaan, en usko sanaakaan. Terveisin PRS:n omistanut.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))>
S.M.A.K.
Smoked
13.06.2013 22:49:01
Swan: Väitä pois vaan, en usko sanaakaan. Terveisin PRS:n omistanut.

Heitän täältä sivusta toisen ehdokkaan: Petrucci signature musarin talla. Toimii kuin floikka, mutta ilman minkään näköisiä lukkosysteemejä. Ja vire muuten pysyy!
"Musiikkini on oikeasti parempaa, kuin miltä se kuulostaa!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)