Muusikoiden.net
07.05.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Välietappi: ensimmäinen 10-vuotiskausi pulkassa
1 2 3 4
Jucciz
13.06.2013 01:14:24 (muokattu 13.06.2013 01:59:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiiä, oisko tän paikka yleisellä puolella, roskakorissa vai missä, mutta koska enimmäkseen on tullut tällä alueella kirjoiteltua, laitetaan nyt tänne.
 
Huomasin nimittäin äsken puolivahingossa, että tänään tulee kuluneeksi tasan kymmenen vuotta siitä kun rekisteröidyin tänne foorumille teidän harmiksi (ja muutamien harvojen iloksikin, kenties) keskustelemaan yhdestä, toisesta, jos välillä kolmannestakin aiheesta. Ensimmäiset kirjoitukseni ovat itse asiassa hieman pidemmän ajan takaa - ajanjaksolta, jolloin tänne kirjoittaakseen ei vielä tarvinnut olla rekisteröitynyt käyttäjä. Toisin on nyt, ja varmasti aivan hyvä niin.
 
Kuluneeseen kymmeneen vuoteen on mahtunut monenlaista: vakiintumista, perheen perustamista, opintojen aloittamista ja jopa loppuun asti saattamista, satoja keikkoja, satoja nuotinkirjoitustöitä, järjetön määrä kitarakaman ostamista, myymistä ja vaihtamista - ja myös paljon mielenkiintoisia kohtaamisia monien Muusikoiden.net-tyyppien kanssa ihan livenä. On ollut mahtavaa huomata, miten monenlaisia ja omalla tavallaan huikean hienoja tyyppejä täällä onkaan ihan vakiokirjoittelijoina. Myös kauppakumppaneita on tähän ajanjaksoon mahtunut helposti useita satoja, kiitokset myös kaikille teille!
 
Tätä kirjoittaessani olen itse täyttänyt tätä keskustelupalstaa 15474 kirjoituksen verran ja aloittanut 121 uutta viestiketjua, milloin mistäkin enemmän tai vähemmän tärkeästä aiheesta. Ilahduttavan moni on myös osallistunut noihin keskusteluihin tuoden oman tärkeän panoksen ja näkökulman itseäni kiinnostaviin aiheisiin. Tahdon lausua lämpimät kiitokset kaikille kanssakeskustelijoille ja ihan yhtä lailla myös niille kaikille sinnikkäille vastaanväittäjille, jotka ovat varmasti saaneet meikäläisen aika ajoin pohtimaan omia näkökantoja uudesta vinkkelistä.
 
Kiitos ylläpidolle, Johtaja ja Juhani, te ootte huipputyyppejä. Kiitos myös vielä kerran kaikille kanssakeskustelijoille - ja samalla vilpittömät pahoittelut niille, jotka ovat pahoittaneet mielensä mun kirjoituksista: tiedostan kyllä, että tapanani on toisinaan sanoa turhankin terävästi - yleensä kyse on vain pointin alleviivaamisesta. Lohduttaudun sillä, että jotakuinkin jokainen livenä vastaan tullut Muusikoiden.net-tyyppi on kyllä tähän mennessä osannut nauraa mun jutuille - ja ennen kaikkea mulle - päin naamaa. Niin sen pitää ollakin, älkää muuttako suuntaa pätkääkään. ;)
 
Kohotan tähän väliin maljan teille: jatketaan tästä eteenpäin vähintään yhtä kovalla sykkeellä seuraavat 10 vuotta!
 
P.S. Moderaattorit voivat poistaa tai siirtää tän ketjun muualle aivan oman harkintansa mukaan.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
hallu
13.06.2013 08:52:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onneksi olkoon vaan. Niin se aika rientää kun on hyvää seuraa:-). Itse olen liittynyt tänne 16.12.2009 eli mitäs siitä nyt tulee........
 
Minä olen kyllä tykännyt kirjoittelustasi. Asiaa on ja pitäähän ihmisellä olla luonnetta. Itse olen rauhaa rakastava luonne ja yleensä vetäydyn kun tunnelma käy riittävän kuumaksi tai viimeistään silloin kun alan itse lämmetä. Kyllä minä välillä seurailen sivusta kun poijjaat tappelee:-).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
ancci
13.06.2013 08:54:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asiat on hyvä sanoa joskus niinkuin ne ovat.
 
Vladi
13.06.2013 09:19:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, mulla on kymmpisynttärit vasta 2v päästä. Pitää varmaan hommata kakku silloin, kitaran muotoinen sellainen tottakai.
Gabe
13.06.2013 09:54:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivotan hyvää vuosipäivää nyt sitten tätäkin kautta. Itse olen ollut rekisteröityneenä tänne muusikoiden.nettiin vasta pari vuotta, mutta nimimerkkisi oli jo rekisteröitymishetkellä valmiiksi tuttu monien aiemmin luettujen keskustelujen kautta. Luen juttujasi yleensä suurella mielenkiinnolla, silloinkin kun näkökantamme eroavat. Tunnustan myös ainakin hymyilleeni kiivaimmille teksteillesi, huumorintaju auttaa pitkälle monessa asiassa. ;) Toivottavasti jaksat seuraamme vielä seuraavat kymmenen vuotta!
 
Samaan hengenvetoon kiitän itsekin mnetin jäseniä mielenkiintoisista keskusteluista.
Juutas
13.06.2013 10:10:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kappas, oma "merkkipäivä" meni jo alkuvuodesta - aika rientää...
 
Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä...
Decadetroll
13.06.2013 10:47:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parin kuukauden päästä itselläni on tämä mahtipontinen merkkipäivä.. :)
 
Muistan aikalailla alusta asti kirjoittelujasi lukeneeni. Välillä on otettu yhteen jossain asioissa, joskus taas ollaan oltu ihan samoilla linjoilla. Välillä sorrutaan ylilyönteihin, puolin ja toisin.
 
Jatkahan kirjoittelua, minä jatkan välissä provosoitumista ja inttämistä. Katsellaan taas 10 vuoden päästä, että miltä tuntuu.. ;)
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
epeli
13.06.2013 11:12:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläisellä on jo 11 vuotta, 3 kuukautta ja 9 päivää takana. Edelleen päivittäin käyn täällä.
 
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
Osteri
13.06.2013 11:54:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa, tätäkös se Kymppi-Kerho tarkoittaa? No hyvä tietää mihin ketjuun kakun kantaa muutaman kuukauden päästä :)
 
Muuten yleensä hyvä että wanhat jaksaa kirjoitella ja homma pysyy...sanoisko vireessä.
 
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Tawsky
13.06.2013 12:19:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viis vuotta. Huhhuh, saa nähdä miltä elämä maistuu viiden vuoden kuluttua. Otan tavoitteen: Nostan tämän ketjun silloin ja kerron.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
the-Antero
13.06.2013 13:08:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnea Jucciz!!!
 
Kröhöm, pakollinen juhlapuhe.
 
Monesta ollaan väännetty ja varmasti monesta tullaan vääntämään. Monesta asiasta silti ollaan oltu samaa mieltä ja monesta tullaan varmasti olemaan samaa mieltä. 10 vuotta on hieno saavutus samoin kuin asiat jota sinulle on tänä aikana tapahtunut. Hyviä ohjeita on tullut paljon itselleni kuin myös monille muille jäsenille. Kärkeviä kommentteja on tullut myös, jostain kumman syystä ei minulle vaan muille. Niitä on oikein viihdyttävä lukea. Kiitos siitä
 
Pidä homma samanlaisena!
 
Itse olen rekisteröitynyt 27.8.2009 joten vuoden kuluttua juhlitaan 5v synttäreitä
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
fox
13.06.2013 14:18:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osteri:
Muuten yleensä hyvä että wanhat jaksaa kirjoitella ja homma pysyy...sanoisko vireessä.

 
Täytyyhän sitä seurailla mitä musiikki-skenessä on milloinkin meneillään.. Ja onhan täällä tullut pyörittyä jostain Vanities-ajoista asti.
 
Että hienoa Juccizxs!! Monet lausunnot on kirjoitettu, ja joskus vähän keskusteltukin!
Hupia jatkossakin, kaikki!
 
t. kettut
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
askomiko
13.06.2013 15:44:14 (muokattu 13.06.2013 15:48:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vasta 10v, kyl me ollaan noiria! Millos se eka mustavihreä mnetti vaihtu tähän, harmitti kun olin sen ainoon kerran monta tuntia poissa kitarakamapalstalta ja sillä aikaa aukesi tämä uusi hieno sivu ja meni monta jäsennumeroa mua edelle.... :D
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
TheWickerMan
13.06.2013 16:25:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohhoh itselläkin 10 vuotta tulee täyteen tänävuonna. Hoho elikkäs oon tänne rekisteröitynyt 13v. Puolet elämästä täällä vietettynä.
 
--
Keke Urlaub
13.06.2013 17:55:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohhoh, 11 vuotta ja muutamia kuukausia. Kiitokset teille kaikille, jotka olette opettaneet paljon ja luoneet täytettä moniin tylsiin hetkiin. Viime aikoina soittohommat ja muu elämä ovat korvanneet hyvin paljon täällä notkumista, mutta onneksi taso ei aktiivien ansiosta juurikaan laske :).
 
M.netin tori on netin paras kauppapaikka.
 
Hei tuota meniskö soittamaan välillä ->
Shredator
13.06.2013 18:01:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohhoh, itselläkin tulee piakkoin 10 vuotta täyteen. Sivusto on kyllä yksi parhaista ja tulee päivittäin istuttua täällä vähän liikaakin :)
 
Miksi soittaa hitaasti, kun voisi soittaa myös nopeasti?
Wradlin
13.06.2013 19:36:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kadun suuresti aina ja ikuisesti sitä tammikuista päivää vuonna 2008 jolloin tänne tunnuksen loin. Siinä meni vapaus, siinä meni riippumattomuus internetistä.
 
G-mies
15.06.2013 01:11:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

10,5 vuotta jo itselläkin takana, pelottavaa. Juccizen viestejä on tullut paljon luettua, joskus Torilla on vähän bisnestäkin tehty. Monasti olen kadehtinut miehen hankintoja "Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!" -ketjussa. Pekka Pohjolan musiikkiin meillä on ilmeisen yhtäläinen intohimoinen suhtautuminen. Eipä muuta kuin kohti seuraavaa vuosikymmentä mnetin parissa!
 
For great justice.
VIPMetal
15.06.2013 02:41:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi olkoon Jucciz!
 
Kohta itsekin kymppikerholaisena on ollut ilo jo vuosia lukea sun juttuja ja äidinkielen oppitunteja... =D Jotenkin tuntuu, että oot vähän rauhoittunut pilkunniistossa? liekö ikä pehmentänyt miestä vai olenko itse ollu taas liian kauan kitaran ääressä (vaimon määräämissä kotitöissä) pois m.netin kutsulta. Paljon on asiaa tullut miehen suusta, viimeisimpänä kiitokset moodien selventämisestä meikäläisenkin älylliselle tasolle tuolla toisaalla...
 
Enivei, m.net on hieno paikka, kunhan ei eksy politiikkaosastolle!
 

 
T. Pohojanmaan heviurpo (mutta ylpeä siitä!)
 
"Elämä on kuin suklaarasia, koskaan ei tiedä milloin tulee paska liköörikonvehti "
Guitarfreak
18.06.2013 07:59:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnea tärkeän päivämäärän johdosta :D
 
Elämä tuo ja kaupat vie vai kuinkas se olikaan. Aika rientää ja on ollut hienoa lukea sun juttuja :)
 
Lisää volaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «