Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gig Stand
1
Yallup
11.06.2013 12:54:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tehneekö tuolla telineellä mitään? Kovin on hempulan oloinen. Kivannäköinen "olohuonekäyttöön". Kokemuksia?
 
http://www.thomann.de/fi/fender_gig_stand.htm
 
Grugi
11.06.2013 12:59:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yallup: Tehneekö tuolla telineellä mitään? Kovin on hempulan oloinen. Kivannäköinen "olohuonekäyttöön". Kokemuksia?
 
http://www.thomann.de/fi/fender_gig_stand.htm

 
Itse en tekis mutta joku muu ehkä tekee. Hercules standit on osoittautuneet hyviksi.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
epeli
11.06.2013 13:01:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Itse en tekis mutta joku muu ehkä tekee. Hercules standit on osoittautuneet hyviksi.
 
Täältä myös ääni Herculesille. Toi näyttää siltä että se kaatuu helposti.
 
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
Rämppy
11.06.2013 13:28:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myös K&M:llä on jämäköitä ständejä.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
Yallup
11.06.2013 14:22:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noita telineitä on useamman mallisia, kolmijalkaa, nelijalkaa, lyhyttä ja pidempää, jossa kitara tukeutuu myös kaulaltaan. Mikä malli lienee paras tai huonoin noin yleensä (ottamatta kantaa valmistajaan)?
 
Itse tarvitsisin hieman keveämpää ja mielellään kokoontaittuvaa telinettä olohuonekäyttöön. Sellaista "sisustustelinettä", kuten Gig Stand. Seinätellinki ei ole vaihtoehto.
 
Onko muuten sellaisia telineitä, jotka tulevat vahvistimen kylkeen tai taakse kiinni olemassakaan? Siis vahvistin olisi samalla teline.
 
Grugi
11.06.2013 14:40:21 (muokattu 11.06.2013 14:42:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yallup: Noita telineitä on useamman mallisia, kolmijalkaa, nelijalkaa, lyhyttä ja pidempää, jossa kitara tukeutuu myös kaulaltaan. Mikä malli lienee paras tai huonoin noin yleensä (ottamatta kantaa valmistajaan)?
 
Itse tarvitsisin hieman keveämpää ja mielellään kokoontaittuvaa telinettä olohuonekäyttöön. Sellaista "sisustustelinettä", kuten Gig Stand. Seinätellinki ei ole vaihtoehto.
 
Onko muuten sellaisia telineitä, jotka tulevat vahvistimen kylkeen tai taakse kiinni olemassakaan? Siis vahvistin olisi samalla teline.

 
Vetäset vaffarin kylkeen seinätelineen ruuveilla kiinni niin siinä on :)
 
Mun mielestä menee tollanen Hercules oikeen hyvin olohuoneessakin.
 
http://muusikoiden.net/dyn/users/102950.jpg
 
Sen verran arvostan soittimia että en ota riskiä että pääsevät kaatumaan ihan helposti.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
Yallup
01.07.2013 08:16:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin sitten kuitenkin tuon Gig Standin. Tosi siisti ja yllättävän tukeva ollaksen noinkin pieni. Kitaraa saa kallistaa ihan tosissaan ennen kuin se pyrkii kaatumaan. Thomann tuli halvimmaksi, siellä maksoi 12 e kun Suomesta halvimmalla olisi irronnut 23 e. Samalla sai tilaisuuden ostaa muutakin, mm d´addario 3 x kielisetin paketti 12 e, joka paikallisessa maksaa yli 20 e ja muuta pikkukamaa. Tuli postimaksut kuitattua kevyesti. Postimaksu olisi mennyt muutenkin, kun Oulusta tätä ei saa.
 
"Tosta se taitaa lähteä.."
ha55i
02.07.2013 10:57:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on tuo Gig Stand, eikä pahaa sanottavaa. Mahtuu pieneen tilaan, roudausystävällinen ja pysyy hyvin pystyssä. Olen käyttänyt keikoila ilman ongelmia. Tosin mun kitarat on noita Fenderin pizzalapioita, jotka eivät yleensä rikkoudu ihan helposti. Les Paulia (tms. taittuvalapaista) en tuohon telineeseen laittaisi.
 
Parempia ja tukevampia ständejä on, mutta itselläni ratkaisi keveys.
 
/h
 
Ps. Meidän toinen kitaristi on käyttänyt pitkään tuollaista ja on ollut tyytyväinen: http://www.thomann.de/fi/rockstand_rs20850b_5er_gitarrenstaender.htm
 
Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «