Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Woohoo! T-kaupasta -3% :-D
1
Timo JM
10.06.2013 23:49:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tekemässä kauppoja useista tuotteista, joiden yhteishinta on noin 1000 €. Ajattelin huvikseni kysäistä alennusta. Heh, kokonaiset kolmekymppiä! :-D
 
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | www.timomantynen.com | www.mikseri.net/divari |
Antti1
11.06.2013 00:00:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timo JM: Olen tekemässä kauppoja useista tuotteista, joiden yhteishinta on noin 1000 €. Ajattelin huvikseni kysäistä alennusta. Heh, kokonaiset kolmekymppiä! :-D
 
Jos firman peruskäytäntö on, ettei minkäänlaisia alennuksia anneta, niin kyllä mä olisin vähintään tyytyväinen. 30€ on ihan tuntuva "lisäys" esim. ruokabudjettiin. Joskus rokkikukonkin on syötävä, kaiketi. ;)
 
"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
Timo JM
11.06.2013 00:03:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinpä, ajattelin, että sillä kattais jonkun soittimen palautuksen lähetyskulut ;-D
 
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | www.timomantynen.com | www.mikseri.net/divari |
Antti1
11.06.2013 00:23:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timo JM: Niinpä, ajattelin, että sillä kattais jonkun soittimen palautuksen lähetyskulut ;-D
 
Jotka eivät maksa sulle muutenkaan yhtään mitään, jos tuote on täysikuntoinen alkuperäispakkauksessaan..?
 
"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
Timo JM
11.06.2013 00:27:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Jotka eivät maksa sulle muutenkaan yhtään mitään, jos tuote on täysikuntoinen alkuperäispakkauksessaan..?
 
Ai jaa, olen ollut siinä uskossa, että jos tuotteessa ei ole mitään vikaa, joutuu itse maksamaan palautuskulut. No, en ole perehtynyt aiheeseen tarkemmin...
 
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | www.timomantynen.com | www.mikseri.net/divari |
Gabe
11.06.2013 00:35:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timo JM: Ai jaa, olen ollut siinä uskossa, että jos tuotteessa ei ole mitään vikaa, joutuu itse maksamaan palautuskulut. No, en ole perehtynyt aiheeseen tarkemmin...
 
Tämä ei päde Thomannin kohdalla. Jos haluaa isompia alennuksia niin kannattaa kokeilla suomalaisia lafkoja. :)
Wradlin
11.06.2013 10:13:13 (muokattu 11.06.2013 10:13:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi Thomannin pitäisi antaa alennusta tavallisista tuotteista tavallisille ostelijoille? Siksikö, koska kivijalkakaupastakin tuttu naama saa vähän halvemmalla?
 
Plussaa tietty Thomannille kun kerran antoivat, en jaksa uskoa että kovin moni tuon kokoinen nettikauppa kuuntelee yksittäisten asiakkaiden alennuspyyntejä.
 
E: Kirj.virh.
 
Durty
12.06.2013 22:17:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeileppa pyytää kilpaileva tarjous kotimaasta. Saatat yllättyä.
 
ancci
12.06.2013 22:29:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Tämä ei päde Thomannin kohdalla. Jos haluaa isompia alennuksia niin kannattaa kokeilla suomalaisia lafkoja. :)
 
Jep. Thomannilla ibanez jonka aikanaan ostin, oli n. 1100e ja levytukussa helsingissä sain tingattua 850e ja piuhaa pussia ja hyvä mieli kaupan päälle.
 
johanssen
12.06.2013 22:40:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timo JM: Ai jaa, olen ollut siinä uskossa, että jos tuotteessa ei ole mitään vikaa, joutuu itse maksamaan palautuskulut. No, en ole perehtynyt aiheeseen tarkemmin...
 
Tää on ihan nykyistä käytäntöä. Tosin yksityishenkilölle. Firman kanssa on vähän eri kujeet eli palautus postit joutuu hoitamaan firma. Tästäkään ei oo kyllä kokemusta vikaantuneen tuotteen osalta. Varmaan myös niissä.
 
Eikä toi tonnin diili nyt oo niin iso, että siitä hurjia alennuksia vois oottaa. Mutta täältä myös suuntaviitta kotimaisille kaupoille.
 
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «