Aihe: Game of Thrones - Uusi fantasiasarja HBO:lta (jenkkitahtiin)
1 2 3 4 523 24 25 26 2793 94 95 96 97
carnation
10.06.2013 16:42:20
Landstr: Komiasti olivat lisänneet sudenpään vikassa jaksossa messiin. Muuten oli kyllä aika turha jakso, ei tapahtunut oikein mitään.

Tapahtuihan siinä aika vitusti.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Miikss
10.06.2013 16:52:37
carnation: Tapahtuihan siinä aika vitusti.

No joo, nyt vituttaa se tauko ihan urakalla. Kestäneekö sen vuoden taas ennenku seuraava kausi alkaa?
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Milkop
10.06.2013 18:12:36

Miikss: Kestäneekö sen vuoden taas ennenku seuraava kausi alkaa?

2014 jatkuu, tarkempaa aikaa ei ole ilmoitettu vielä. Ysijaksoon verrattuna vähän jahkaileva jakso, mutta hyvä maku jäi silti kaudesta.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Vainaja
10.06.2013 19:15:01
2014! voi jumankeuta. Taas menee vuosi ootellessa. Noh. kun huolella tekkee niin eiköhän se oo sit ihan hyväki.

Vois kirjat lueskella tässä odotellessa.
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
carnation
10.06.2013 19:41:14
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Disposable
10.06.2013 20:51:53
Vähän vituttaa kun lopputekstien jälkeistä musiikin yliluonnollista huipentumaa ei hyödynnetty sillä yhdellä oikealla tavalla. LS olisi päättäny kauden täydellisesti.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Disposable
10.06.2013 21:39:20
carnation: Olisi ollut liian aikaista sille.

/// SISÄLTÄÄ ERITTÄIN HIENOVARAISIA SPOILEREITA! JOS TIEDÄT MIKÄ "LS" ON NIIN VOIP LUKEA! ///

Tätä minä yritän nyt niellä. Ja onhan se toisaalta varmasti totta. Ehkä näin saadaan revittyä jatkossa sitten paremmat tunnetripit jatkossa kun kaikki kuitenkin hahmon kasvot varmasti muistaa. Voisin kuvitella että ensi kaudella alkaa tapahtua mystisiä erään suvun hirttomurhia ja epämääräistä huhupuhetta uudesta hahmosta metsissä, ja neloskausi päättyy sitten tämän hahmon paljastukseen.

Mutta silti, fffffffuuuuuuuuu!! Ensinnäkin, aiemmat kaudet päättyi hienosti yliluonnolliseen hetkeen, ja tässäkin jaksossa otsikkoa ja Brania myöten pedattiin petiä. Tuollainen loppu oli ihan perseestä, huonosti toteutettu ja korni "kaikki tulee olemaan hyvin"-hetki.

\ EIP SPOILEREITA ENNÄÄ!\

Povaan muuten neloskaudesta aivan järkyttävää eeppisyystulitusta.
dinghie
10.06.2013 23:09:55 (muokattu 10.06.2013 23:10:31)
Disposable: LS olisi päättäny kauden täydellisesti.

Mikä ihmeen LS?

e: eiku jaa, siis, LSH? :D
"Näin taas unta hyvästä elämästä. Olin onnellinen. Minulla oli rakastava tyttöystävä sekä työpaikka. Siis aidosti onnellinen. Herättyäni tajusin elämäni todellisen jaman ja käsissä olivat pelkästään aamustondis ja krapula." -Olaf Harmaa
SnowCrow
10.06.2013 23:47:50
Eikös ne spoilerit pitäny viiä tuonne kirjaketjuun?
-___-
Disposable
11.06.2013 15:22:05
SnowCrow: Eikös ne spoilerit pitäny viiä tuonne kirjaketjuun?
-___-

Varmaan telkkarikeskustelu kuitenkin pidetään omassa ketjussaan? Pidin kyllä huolen ettei satunnainen töhö voi spoilautua, ellei sitten lue spoiler-merkittyä tekstiä ajatuksen kanssa voimakkaasti samalla spekuloiden.
dinghie
11.06.2013 15:57:50
"Näin taas unta hyvästä elämästä. Olin onnellinen. Minulla oli rakastava tyttöystävä sekä työpaikka. Siis aidosti onnellinen. Herättyäni tajusin elämäni todellisen jaman ja käsissä olivat pelkästään aamustondis ja krapula." -Olaf Harmaa
Master of Jazz
11.06.2013 18:56:20
Disposable: Mutta silti, fffffffuuuuuuuuu!! Ensinnäkin, aiemmat kaudet päättyi hienosti yliluonnolliseen hetkeen, ja tässäkin jaksossa otsikkoa ja Brania myöten pedattiin petiä. Tuollainen loppu oli ihan perseestä, huonosti toteutettu ja korni "kaikki tulee olemaan hyvin"-hetki.

Jep, loppukohtaus jotenkin lässähti. Suuria tunteita siinä kai tavoteltiin, mua ei ainakaan liikuttanu yhtään. Lähinnä tossa muutenkin keskityttiin petaamaan tulevia kuvioita, joista osa oli kyllä aivan jänniä. Bran alkaa kiinnostaa koko ajan enempi. Edellisen jakson tykitykseen verrattuna tää jätti kuitenkin aika laimean jälkifiiliksen. Toisaalta viime kaudella loppu lässähti musta myös, ku näyttivät sen white walkerin. Ekan kauden loppu oli puolestaan A+++ 10/10 Epic Win.

Povaan muuten neloskaudesta aivan järkyttävää eeppisyystulitusta.

Mä veikkaan että tulee lohikäärmeöverit ja paljon junnaavaa saippuaoopperaa.
Disposable
11.06.2013 19:25:26
Master of Jazz: Mä veikkaan että tulee lohikäärmeöverit ja paljon junnaavaa saippuaoopperaa.

aSoS:ista on vielä se parempi puolikas jäljellä, plus mitä lisäksi ottavatkin tuoreimmista kirjoista lisäksi. Jännitän myös kovasti kuka sitten valitaan Red Viperin rooliin, siihen tarvitaan taas aivan omanlaisensa ruutupersoona jos homma aiotaan tehdä hyvin ja mielenkiintoisesti.
Master of Jazz
11.06.2013 20:02:22
Disposable: aSoS:ista on vielä se parempi puolikas jäljellä, plus mitä lisäksi ottavatkin tuoreimmista kirjoista lisäksi.

No juu, onhan siellä kowaa kamaa.

Red Weddinging vetivät hienosti.
cldron
11.06.2013 21:49:56
Disposable: Varmaan telkkarikeskustelu kuitenkin pidetään omassa ketjussaan? Pidin kyllä huolen ettei satunnainen töhö voi spoilautua, ellei sitten lue spoiler-merkittyä tekstiä ajatuksen kanssa voimakkaasti samalla spekuloiden.

Ne, jotka tietää kuka on LS lukevat varmaankin myös sitä toista ketjua, johon voisit postailla noi satunnaiset töhös. Sellanen kun on varta vasten perustettu. Vituttaa selata tätä ketjua edelleenkin toinen käsi silmien edessä kaikkien lukutaidottomien varalta.
Dr. Funkenstein
12.06.2013 09:25:41
cldron: Vituttaa selata tätä ketjua edelleenkin toinen käsi silmien edessä kaikkien lukutaidottomien varalta.

Mielenkiintoinen sanavalinta...

Ei vaan, ymmärtäähän sen. Spoilerit ois kyl rehellistä pitää tästä ketjusta poissa. Mun oli pakko lukea kirjat ekan kauden jälkeen, ei pystyny venailee sarjan tahtiin.

Luulenpa, että on turha pelätä neloskauden lässähtävän lohikäärmeiksi ja Emmerdaleksi. Kirjat eivät ainakaan muuttuneet kevyemmiksi ja tv:n tekijät ovat kolmessa kaudessa osoittaneet tyylinsä. Jos näistä on digannut, niin tuskinpa jäljellä olevat kaudet tulee pettämään.
BMF
12.06.2013 09:49:16
Beat your dick like it owes you money.
chico_miguel
12.06.2013 12:36:05
cldron: Ne, jotka tietää kuka on LS lukevat varmaankin myös sitä toista ketjua, johon voisit postailla noi satunnaiset töhös. Sellanen kun on varta vasten perustettu. Vituttaa selata tätä ketjua edelleenkin toinen käsi silmien edessä kaikkien lukutaidottomien varalta.

LS = Luke Skywalker?
"Eres tú cabron hijo de puta"
carnation
12.06.2013 13:29:13
chico_miguel: LS = Luke Skywalker?

Lasse Sievinen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)