Sawez 10.06.2013 17:26:11 | |
---|
Maloik: Kuulostaisi siltä että Hetfield olisi vaihtanut Diezelin marsuun tälle keikalle. Mikä on 100% hyvä asia. Joo, kitarat kuulostivat jopa hyvälle. "Ei sillä ole väliä onko kova puoltahtia edessä tai takana, kunhan vaan on kova."
-slipoilfan- |
Musta Arkipyhä 10.06.2013 18:17:21 | |
---|
-Lassi-: Ylipäätänsä oli mun mielestä ihan kelvollista soitantaa. Lerssin basarin epätasasuus jaksaa kyllä kerta toisensa perään hämmentää. Miks se polkasee joka toisen basari-iskun niin paljo kovempaa? Ainakaan tosta tuubi-lunkistä en edes kuullut basareita kuin hyvin hetkittäin.. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Ziggy Bubba 10.06.2013 18:47:08 | |
---|
PsychedelicWarlord: Ainakaan tosta tuubi-lunkistä en edes kuullut basareita kuin hyvin hetkittäin.. Kyllä sieltä ne lujimmat potkut kuului, siis silloin kun muu meteli oli pienemmällä. Aika rankasti taitaa nauhuri leikkata piikkejä. |
Ojankaivaja 10.06.2013 18:52:06 (muokattu 10.06.2013 18:52:47) | |
---|
-Lassi-: Broblem? Jos mua siinä musassa hämää se että Lerssi lutkuttaa basarejansa pisin helvettiä niin kai mä sitä voin kritisoida? En yleensä jaksa valittaa mistään pienistä soittovirheistä mutta speed-metallissa basarit, ja ylipäätänsä lyömäsoitinosaston jämäkkyys, on verrattain suuressa roolissa. Jos se puoli ei oo kunnossa niin hommalta häviää vähän niinkun pohja. Näinhän se taitaa olla. --- PsychedelicWarlord: Ainakaan tosta tuubi-lunkistä en edes kuullut basareita kuin hyvin hetkittäin.. Nimenomaan. Tästä syystä sanoinkin että ihme ininää. Toisaalta ollaanhan siihen jo totuttu että Metallican kohdalla kuuluu ihan periaatteesta aina sanoa että larssin komppi laahaa, kirkki käyttää liikaa wahia, Jamesin laulu on hirveää ja Lulu on paskaa vaikka ei metallica-levy olekaan. Noh, myönnetään että toki lerssi soittaa nykyisin suht heikosti mutta miksi se pitää aina erikseen ilmoittaa kun sen jokainen voi itse kuunnella ja tehdä johtopäätöksensä. Tämä thriidi on lukittu aika monta kertaa turhan soittotaito-paskanjauhamisen takia. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
-Lassi- 10.06.2013 18:52:33 | |
---|
PsychedelicWarlord: Ainakaan tosta tuubi-lunkistä en edes kuullut basareita kuin hyvin hetkittäin.. Jep. On kyllä jo pidempään jatkunut ilmiö toi Lerssin basarin dynamiikka. Ja sitä on näemmä täälläkin puitu ihan kyllästymiseen asti joten antaa olla. En ole katsonut tätä remakea, mutta tuomitsen sen näkemättä paskaksi. Joku sliipattu versio alkuperäisestä. Vähän niinkuin joku toimitusjohtaja yrittäisi vetää kitaralla bluesia firman pikkujouluissa. -Kampela77 |
Ojankaivaja 10.06.2013 18:55:42 | |
---|
On tommonen suht napakka toi Lerssin basarisoundi, johtuneeko siitä ettei noista livetallennuksista tahdo kuulla sitä hirveän selkeästi? Monella muullahan se soundi on paljon muhkeampi, ja kuullostaa oikeasti jopa basarilta. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
Metallica ja kaikki muutkin bändit ovat siinä suhteessa samanlaisia ,että jos ne eivät kuulosta livenä jostain syystä hyvältä niin kukaan ei pakota sitä keikkaa kokonaan katsomaan. Itse olen yhden Metallica keikan jättänyt kesken ,tosin syy oli se etten jaksanut olla siellä tungoksessa ja ulkopuolelle kuului paremmin. Siis oulunkylässä 20 vuotta sitten. Myöskään niitä keikka pätkiä ei tarvitse youtubesta tai mistään muualtakaan katsoa jos niissä on huonot soundit tai soitto ei kulje. Joskus 80-luvulla myytiin takkatuli ja akvaariovideo filmejä. Minusta on vähän sama juttu jos kyseisiä pätkiä katsoisi aamusta iltaan ja sitten valittaisi kuinka huonoja ne ovat ja miten paljon niihin vielä upposi rahaa. Takkatuli filmejä muistan joskus ,että niitä myytiin prismassa 99 markan hintaan. Se oli 80-luvulla aika kova raha niinkin hyvästä elokuvasta joka kesti tunnin. Joskus kun keksittiin yhden kaverin kanssa joululahja ideaa yhdelle toiselle frendille niin ajateltiin ostaa jotain ihan turhaa. Päädyimme ostamaan tämän takkatuli-elokuvan. Oltiin viikkoa aikaisemmin käyty prismassa Jyväskylässä ja kun myöhemmin menimme sitten ostamaan sitä filmiä niin ne oli kaikki myyty. Niitä oli sellainen metri kertaa metri kertaa puolitoista metriä korkea pino silloin viikkoa aiemmin. Niitä ei löytynyt mistään olivat kuulemma sen joulun oikea hitti,näin ainakin myyjä kertoi. Myöskään muualta niitä ei enää löytynyt. Eipä tainnut suurta vahinkoa käydä kun jäi ostamatta. |
Musta Arkipyhä 10.06.2013 21:12:04 | |
---|
-Lassi-: Jep. On kyllä jo pidempään jatkunut ilmiö toi Lerssin basarin dynamiikka. Ja sitä on näemmä täälläkin puitu ihan kyllästymiseen asti joten antaa olla. No ton klipin perusteella en kyllä rehellisesti sanoen pysty sanomaan Larsin basarin dynamiikasta yhtään mitään ja kovasti ihmettelen jos joku muu tosta mössöstä sen vielä erottaa ja osaa vielä kaiken hyvä lisäksi sanoa ,että kyse on tosiaan Larsin tekniikasta eikä mistään muusta.Onnittelut. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
-Lassi- 10.06.2013 21:36:07 | |
---|
PsychedelicWarlord: No ton klipin perusteella en kyllä rehellisesti sanoen pysty sanomaan Larsin basarin dynamiikasta yhtään mitään ja kovasti ihmettelen jos joku muu tosta mössöstä sen vielä erottaa ja osaa vielä kaiken hyvä lisäksi sanoa ,että kyse on tosiaan Larsin tekniikasta eikä mistään muusta.Onnittelut. Joka toisen mä erotan. En ole katsonut tätä remakea, mutta tuomitsen sen näkemättä paskaksi. Joku sliipattu versio alkuperäisestä. Vähän niinkuin joku toimitusjohtaja yrittäisi vetää kitaralla bluesia firman pikkujouluissa. -Kampela77 |
FatSam 10.06.2013 22:04:49 (muokattu 10.06.2013 22:05:04) | |
---|
-Lassi-: Joka toisen mä erotan. Näin ekaa kertaa Metallicaa livenä telkusta Woodstock -94:ssa. Muistan kovasti ihmetelleeni esim. Whiplashissa miksi Larsu polkee basaria vain kerran joka toisella tahdilla. Ei se siitä ole muuttunut. Kuulostaa kylläkin paikan päällä kuunneltuna paremmalta. "Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/ |
crestfall 11.06.2013 16:21:16 | |
---|
"Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
-Hexa- 14.06.2013 03:36:43 | |
---|
Pihalla asteli KAKSI NORSUA SAATANA |
Musta Arkipyhä 14.06.2013 08:35:34 | |
---|
-Lassi-: Joka toisen mä erotan. Ihanko oikeasti? Jos noin on niin miten tuo Larsin huono dynamiikka tuossa kuluu? Ja onko varmaa ettei kyseessä ole esim. nauhoituslaitteen vajavaisuus,paikka yleisössä tms.? En minä sitä ole kieltämässä etteikö Larsin rumpalointi olisi välistä hyvinkin luokatonta ,mutta aikamoisia johtopäätöksiä tehdään melko tuhnuista YouTube-videoista. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
haunted 14.06.2013 09:13:12 | |
---|
En minä sitä ole kieltämässä etteikö Larsin rumpalointi olisi välistä hyvinkin luokatonta ,mutta aikamoisia johtopäätöksiä tehdään melko tuhnuista YouTube-videoista. Kyllä se meininki on juurikin tuo _jokaisessa_ raakassa livevideossa. Bluray-keikoille on sattunut vähä paremmat soittopäivät. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
saku92 14.06.2013 09:36:57 | |
---|
haunted: Kyllä se meininki on juurikin tuo _jokaisessa_ raakassa livevideossa. Bluray-keikoille on sattunut vähä paremmat soittopäivät. Siinä ei kuule hyvällä soittopäivällä ole mitään väliä kun bändi menee studioon ja korjaa siellä virheet. Sakke |
Numb 14.06.2013 15:52:05 (muokattu 14.06.2013 15:52:11) | |
---|
|
-Lassi- 14.06.2013 17:45:52 (muokattu 14.06.2013 17:52:09) | |
---|
PsychedelicWarlord: Ihanko oikeasti? Kyllä. Jos noin on niin miten tuo Larsin huono dynamiikka tuossa kuluu? Joka toinen basarinisku puuttuu tai on vaimea. Ei oo mitään rakettitiedettä. Ja onko varmaa ettei kyseessä ole esim. nauhoituslaitteen vajavaisuus,paikka yleisössä tms.? Jaa että tasaisesti rytmissä aina nauhoituslaitteen mikrofoni vaihtaa sijaintia vaikuttaen vain bassarin äänenlaatuun eikä mihinkään muuhun taajuuteen? Kai seki ihan mahdollista on. En minä sitä ole kieltämässä etteikö Larsin rumpalointi olisi välistä hyvinkin luokatonta ,mutta aikamoisia johtopäätöksiä tehdään melko tuhnuista YouTube-videoista. Kuka sanoi että keksin tuosta yhdestä videosta tehdä johtopäätöksen? En ole katsonut tätä remakea, mutta tuomitsen sen näkemättä paskaksi. Joku sliipattu versio alkuperäisestä. Vähän niinkuin joku toimitusjohtaja yrittäisi vetää kitaralla bluesia firman pikkujouluissa. -Kampela77 |
Rhapa 14.06.2013 18:00:55 | |
---|
-Lassi-: Kuka sanoi että keksin tuosta yhdestä videosta tehdä johtopäätöksen? Sitä kyseistä videota kuitenkin kommentoit? |
-Lassi- 14.06.2013 18:04:47 | |
---|
Rhapa: Sitä kyseistä videota kuitenkin kommentoit? Niin kommentoin. -Lassi-: Ylipäätänsä oli mun mielestä ihan kelvollista soitantaa. Lerssin basarin epätasasuus jaksaa kyllä kerta toisensa perään hämmentää. Miks se polkasee joka toisen basari-iskun niin paljo kovempaa? En ole katsonut tätä remakea, mutta tuomitsen sen näkemättä paskaksi. Joku sliipattu versio alkuperäisestä. Vähän niinkuin joku toimitusjohtaja yrittäisi vetää kitaralla bluesia firman pikkujouluissa. -Kampela77 |
Rhapa 14.06.2013 18:08:13 | |
---|
-Lassi-: Niin kommentoin. What seems to be to officer, problem? |