Dropped C 01.06.2013 17:54:32 | |
---|
mpekkanen: Kun kerran heitetään hyviä Bronson leffoja niin ehdottamasti oma suosikkini on vuodelta 72 tullut the Mechanic,eli Mestaritappajat. Löytyy itseltä hyllystä ja on minusta loistava elokuva. Täydet pisteet. Tää o hyvä pätkä! Tästähän tehtiin hiljattain tällänen raiskaus-remake, ei ollu hyvä. |
Alfons Åberg 01.06.2013 18:37:00 (muokattu 01.06.2013 18:38:24) | |
---|
Henko: En oo varma, mutta se Death Wish 2:n Blu-Rayssa tais olla jotain kohtausta leikattu. Mikä on tietenkin synti ja häpeä. Ko. leffa tuli pari vuotta sitten MTV3:lta. Esittivät aivan tunnistamattomaksi leikatun version. Raiskauskohtaus 1 näkyi vielä jotenkin, mutta pakotettu suihinotto oli leikattu pois. Mutta raiskauskohtaus 2 oli sitä taattua 1987-2001 videolakia: Kerseyn tyttären raiskaus meni kutakuinkin niin, että gangsteri avaa tytön paidan pari ylintä nappia. Ja yks kaks, kiskookin housuja aktin jo suorittaneena takaisin jalkaan. Se vaan tarjoaa myös plussana sen vaihtoehdon, että mutkasta voi poistua tyylikkäässä hallitussa luisussa, jos haluaa. -AWKM |
mpekkanen 01.06.2013 18:39:41 | |
---|
Dropped C: Tää o hyvä pätkä! Tästähän tehtiin hiljattain tällänen raiskaus-remake, ei ollu hyvä. Mulle tämä filmi on sellainen, etten halua siitä katsoa minkäänlaista uusintaversiota. Myöskään tässä elokuvassa ei ole mitään sellaista miksi se pitäisi tehdä uudestaan. Tähän elokuvaan ei voisi kukaan muu käydä niin hyvin kuin Charles Bronson rooliinsa. Taitaa hollywoodissa loppua elokuvien aiheet/juonet kun kaikki pitää tehdä uudestaan ja sitten vielä kaikista tehdä niin paljon jatko-osia ettei enää kiinnosta katsoa niitä hyviäkään filmejä. Huono juttu. |
besamme 02.06.2013 10:12:57 | |
---|
|
Henko 03.06.2013 23:05:06 (muokattu 03.06.2013 23:12:48) | |
---|
Bluesmies: Mitä vittua?!? Saisiko tämän vahvistettua jostain? Ei tule kauppoja, jos näin on. Joku tossa kans aiheeseen vastasi, mutta tsekkaa sen version pituus vaikka, ja vertaa sitä muihin julkaisuihin. Mulle tosta kerto yks alan kaverin, kenen sanaan tässä asiassa luotan. Jos mulla ei ois tota leffaa hyllyssä, ni varmaan tarkistaisin. Mielelläni päivittäisin muutenkin Blu-Rayhin, mutta ei se välttämätöntä ole, jos kyseessä on joku vanhempi leffa, vaikka kyllä ne hienolta usein resauroituna näyttääkin. Tossa on yks kovimpia kohtauksia koskaan, tietenkin taattua J.Lee Thompson-laatua, leffasta Evil that men do: http://www.youtube.com/watch?v=268F5osfi8c Edit: Ai niin, tsekatkaas mun omakuva. Mulla on seinällä kyseinen kipsinen Bronsonin pää. EBaysta tilasin. En tiiä, miks tää heitti sen poikittain, vaikka oikeasti on pystysuorassa. En jaksa käännellä. "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
Bluesmies 05.06.2013 16:53:46 | |
---|
Henko: Edit: Ai niin, tsekatkaas mun omakuva. Mulla on seinällä kyseinen kipsinen Bronsonin pää. EBaysta tilasin. En tiiä, miks tää heitti sen poikittain, vaikka oikeasti on pystysuorassa. En jaksa käännellä. Sääh... :D Paljoko maksoit? |
Henko 06.06.2013 22:20:38 | |
---|
Bluesmies: Sääh... :D Paljoko maksoit? Kyllä se alle satasella tuli posteineen. 70-luvulla otetusta muotista tehty. Mut ei käsittääkseni alkuperäisestä muotista, vaan kopioitu, mutta kyllä vaan pirun tarkalta ja autenttiselta näyttää. Erittäin hieno seinällä, kun on valaistus vielä yläviistosta. Toi kuva ei sinänsä tee oikeutta. "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
Tuomoo 07.06.2013 23:06:25 | |
---|
besamme: Jäätävä kohtaus http://www.youtube.com/watch?v=lyuwBW9lNa8 "you brought two too many" Tää on kyllä aivan uskomattoman tyylikäs kohtaus, ja ehkä karuin ja tyylikkäin elokuvan avaus ikinä. Mä muistan kun yksi kaveri kiros tuota alkua, että mikä ihmeen idea siinä on, kun mies istuu ja hätistelee kärpästä kasvoiltaan pois, ja mitään ei tapahdu. Mun mielestä tuo oli loistava avaus. Ja sitten kun alkaa tapahtua, tapahtuu tämä. Lisäksi elokuvan loppukohtaus on jotakin aivan uskomatonta. Vetää lähestulkoon vertoja Hyvät, pahat ja rumat -elokuvan lopulle. Tiedän vain vähän liikaa asioita. Ei muuta. - Anonymous-jazz. |
besamme 08.06.2013 05:13:50 | |
---|
Tuomoo: Lisäksi elokuvan loppukohtaus on jotakin aivan uskomatonta. Vetää lähestulkoon vertoja Hyvät, pahat ja rumat -elokuvan lopulle. Se loppu on kyllä uskomatonta menoa. Jokainen karva pystyssä ja tutinat päällä kun katselee. Mun kirjoissa toi leffa lyö kyllä laudalta HPR:n. |
hullu_ukko 08.06.2013 17:38:05 | |
---|
Henko: En oo varma, mutta se Death Wish 2:n Blu-Rayssa tais olla jotain kohtausta leikattu. Mikä on tietenkin synti ja häpeä. Joo, raiskauskohtaukset on editoitu melko rankalla kädellä tuossa Blu-Rayssa sekä viimeisimmässä DVD-julkaisussa. Tänään ostin tuon DVD-version ja tarkistin asian, kun halvalla sai ja leikelty Death Wish 2 on edes vähän parempi, kuin ei Death Wish 2:ta lainkaan. Noiden kautta jakeluun päätynyt versio on siis sama kuin se, joka tuli telkkarista viimeksi. Pitää kai hommata Amazonin kautta myös se leikkaamaton versio. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko: Joo, raiskauskohtaukset on editoitu melko rankalla kädellä tuossa Blu-Rayssa sekä viimeisimmässä DVD-julkaisussa. Tänään ostin tuon DVD-version ja tarkistin asian, kun halvalla sai ja leikelty Death Wish 2 on edes vähän parempi, kuin ei Death Wish 2:ta lainkaan. Noiden kautta jakeluun päätynyt versio on siis sama kuin se, joka tuli telkkarista viimeksi. Pitää kai hommata Amazonin kautta myös se leikkaamaton versio. Mun käsityksen mukaan monesta elokuvasta hollantilaiset versiot ovat melko koskemattomia. Tässä DWII:n vertailu UK-VHS:n ja NL-DVD:n välillä *sisältövaroitus! http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=431235 Se vaan tarjoaa myös plussana sen vaihtoehdon, että mutkasta voi poistua tyylikkäässä hallitussa luisussa, jos haluaa. -AWKM |
besamme 29.06.2013 22:56:58 | |
---|
Tänään neloselta klo 23.20 Death Wish III !! Bronsoni tappaa pahikset ja pelastaa päivän. |