xjas73 08.06.2013 13:45:45 | |
---|
Räkkipeli: Ai miten niin? :D Musta ne oli ihan kingejä juttuja ja ei haittaisi vaikka niitä vähän viljelisikin nykyään. Olin katsomassa bändin ekaa keikkaa uuden levyn tiimoilta eilen Kivenlahtirockissa. Helvetin kovassa vedossa on tyypit. Huomaa että on reenattu huolella. Stone esiintyi ennen Bodomia, ja oli kyllä niin laiskaa niin laiskaa. Etenkin Roope soitteli aivan päin seiniä, mutta Bodomin setti meni helvetin hyvin. Bodomilla oli mukavan vapautunutta lavaesiintymistä, mutta livesaundi jätti parantamisen varaa. Uuden levyn nimibiisi on harvinaisen tympeä biisi, erityisesti livenä. Samaa mieltä Roopen soitosta Stonen keikalla. Erityisesti soolot olivat melkoista kuraa. Kyllä Snake veti Kivenlahdessa potin kotiin näytöstyyliin... |
Blitz 08.06.2013 14:26:55 | |
---|
Mitäs uusia piisejä soittivat Kivenlahressa? |
Mor So 08.06.2013 14:47:45 | |
---|
Blitz: Mitäs uusia piisejä soittivat Kivenlahressa? Halo Of Blood ja Transference |
_Jusa_ 08.06.2013 15:02:48 | |
---|
Youtubeen on jo ekaa videota eilisestä keikasta ilmestyny. Hyvän olosta soitantaa, mitä siitä videosta sai selville. Alexi meinas jossain haastattelussa että Halo of blood ja Dead man's hand on you vois toimia livenä hyvin, mutta yleisön vastaanottohan ne soitettavat uudet kappaleet hyvin pitkälti määrittelee...Kokeilevatkoha Provinssissa jotain muita kappaleita vai vetävätköhän noi samat? |
espESPesp 08.06.2013 18:15:08 | |
---|
Aika hyviä biisejä levyllä on. Ehdottomasti paras näistä muutamasta uusimmasta lätystä. Tuo "Dead mans Hand on you" on varsinkin outo, mutta hyvä. Kuulostaa joltain In flamesin ja jonkun muun sekotukselta, kunnes ehtii kunnolla alkaa, ja Laihon äänen alkaa erottamaan. Hidas kuin mikä. *Allekirjoitus* |
Hyvä levy ainakin ensivaikutelmaltaan. Muutamaan otteeseen olen läpi pyöräyttänyt ja onhan tämä ehtaa bodomia. |
espESPesp 08.06.2013 18:36:52 | |
---|
Rhapa: Hyvä levy ainakin ensivaikutelmaltaan. Muutamaan otteeseen olen läpi pyöräyttänyt ja onhan tämä ehtaa bodomia. Totta. Sama homma, oon tässä muutaman kerran jo läpi kuunnellut. *Allekirjoitus* |
carnation 08.06.2013 19:22:13 | |
---|
Rhapa: Hyvä levy ainakin ensivaikutelmaltaan. Muutamaan otteeseen olen läpi pyöräyttänyt ja onhan tämä ehtaa bodomia. Voi olla, en ole vielä ehtinyt kuunnella itse. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Peteos 09.06.2013 08:16:50 | |
---|
Oho, olisin uskonut Roopen olevan tikissä tuolla. Mun mielestä levyn parhaat soolotkin on Roopen soittamia (WoS ja DMHOY). |
_Jusa_ 09.06.2013 09:09:21 | |
---|
Peteos: Oho, olisin uskonut Roopen olevan tikissä tuolla. Mun mielestä levyn parhaat soolotkin on Roopen soittamia (WoS ja DMHOY). Eikös Roope ollu kumminkin Bodomeitten keikalla ollu tikissä. Stonen keikallahan Roopella oli ollu vaikeuksia...liekö jäänyt uuden levyn takia noi Stonen kans reenailut vähä vähemmälle? |
Peteos 09.06.2013 09:19:51 | |
---|
Joo voihan se olla. Näin Stonen tossa keväällä ja vaikka meininki ei pojilla ollut ihan samaa kuin nuorina niin kyllä keikka pääty meikäläisen top 3 listalle. No, huonoja päiviä on kaikilla...paitsi Vailla. |
Räkkipeli 09.06.2013 10:41:12 | |
---|
_Jusa_: Eikös Roope ollu kumminkin Bodomeitten keikalla ollu tikissä. Stonen keikallahan Roopella oli ollu vaikeuksia...liekö jäänyt uuden levyn takia noi Stonen kans reenailut vähä vähemmälle? Varmasti jäänyt Stone reenit vähemmälle. Mutta täytyy sanoa että miehen elämäntavoilla on suuri merkitys myös siihen, millainen "päivä" on. Tyyppi on suht lojaali puliveivari ja se vaikuttaa tosi paljon. Esim. Laiho oli taas tosi hyvässä tikissä kun jättänyt viskit ja muut pois. |
teukka 09.06.2013 11:51:51 | |
---|
Roope kyllä selvästi kämmäili Stonen keikalla, mut fuck that, live on live. Plus se on muutenkin sivujuttuja. Ei jääny kaiveleen. Bodom sitten veti helvetin hyvin, ja huumoria ei välispiikeissä säästelty. Paras oli ekan biisin avaus kun hetken soiton jälkeen koko orkesteri lopetti ja Laiho huusi: "MITÄ VITTUAAAAA??" Vitun hauskaa. :) Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Jeszse 09.06.2013 13:28:50 | |
---|
teukka: huumoria ei välispiikeissä säästelty. Voin kyllä niin kuvitella. Paras oli ekan biisin avaus kun hetken soiton jälkeen koko orkesteri lopetti ja Laiho huusi: "MITÄ VITTUAAAAA??" Vitun hauskaa. :) Niin, niin just. No joo, oikeesti kyllä ujosti vituttaa ku ei päässy paikalle. |
Veska 09.06.2013 17:14:09 | |
---|
Kyllä tää levy näin lyriikoiden kanssa selatessa on alkanut aukeemaan. Helvetin kovaa kamaa. Provinssia odotellessa :) www.mikseri.net/xeronamistress
Metallin ja punkin sekaista grungerokkia rovaniemeltä. |
nappero 10.06.2013 00:25:53 | |
---|
Raatikainen vetää kyllä hyvin tällä levyllä. Huh. |
reaper666 10.06.2013 07:00:20 | |
---|
helvetin hyvä setlisti saunassa. siis sillee et follow the reaperilt kolme biisii ja hatebreederiltäkin kaksi! blooddrunkilt ja are you dead yetilt yhet!! |
Jeszse 10.06.2013 07:59:41 | |
---|
reaper666: helvetin hyvä setlisti saunassa. siis sillee et follow the reaperilt kolme biisii ja hatebreederiltäkin kaksi! blooddrunkilt ja are you dead yetilt yhet!! Montakos Something Wildiltä? |
reaper666 10.06.2013 08:20:47 | |
---|
Jeszse: Montakos Something Wildiltä? ei yhtään siitä miinus kyllä!! |
Jeszse 10.06.2013 08:35:51 (muokattu 10.06.2013 08:48:43) | |
---|
reaper666: ei yhtään siitä miinus kyllä!! Ihan paska keikka. e: Jos rakentaisin tähän omista suosikeista kuvitteellisen settilistan bodomille, joka sais mut kyllä karjuen paikalle. 1. Deadnight Warrior 2. Silent Night Bodom Night 3. Bodom After Midnight 4. Bed of Razors 5. Children of Decadence 6. Sixpounder 7. Punch Me I Bleed 8. Everytime I Die 9. Follow the Reaper 10. Lake Bodom 11. Warheart 12. Kissing the Shadows 13. Downfall 14. Touch Like Angel of Death |