Heavy Metal Machine 06.05.2004 20:07:02 | |
---|
Uskomatonta! Uskomatonta! Hyvä Kanada! Hyvä Heatley!! Hyvä Luongo! Ei vedä vielä vertoja viime vuoden Ruotsi-pelille (jonka viimeista puolta tuntia lämmöllä melkein unissakin muistelen), mutta käyhän se näinkin. Hyvä ettei tarvitse enää pelätä pahinta eli Suomen voittoa!!! KUOLE! I am just a worthless liar I am just an imbecile I will only complicate you Trust in me and fall as well |
bedlam 06.05.2004 20:09:00 | |
---|
Yks juttu viel näis kisoista kokonaisuudessa: Ei tätä mun mielestä voi luokitella MM-turnaukseksi, koska kaikista kovimmat tähdet on vielä NHL:ässä. Eli mielestäsi varsinkaan sitä Suomen voittamaa turnausta ei voi MM-voitoksi laskea? http://www.mikseri.net/kiasma |
Bonham 06.05.2004 20:09:45 | |
---|
Olli Optimisti. Kyllä minä uskoin Suomen joukkueeseen. Ei se nyt niin perseestä ole ku kaikki väittää. Ja turha sitä ketään syytellä, häviö tuli eikä sitä syyttely voitoksi muuta. Juu ei se syyttelemällä parane, mutta eipä noissa kisoissa oikein yhdellä ketjulla pärjää... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
skebajaba 06.05.2004 20:12:52 | |
---|
Juu ei se syyttelemällä parane, mutta eipä noissa kisoissa oikein yhdellä ketjulla pärjää... totta...kyl vähän vitustaa, mutta ei siihen kuole, ja kolmen kuukauden päästä uusiksi toivottavasti paremmalla menestyksellä. oli summasella muuten vittuuntunut olo siinä haastattelussa..."maailmassa on miljoonia..." -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Juntunen 06.05.2004 20:13:57 | |
---|
kolmen kuukauden päästä uusiksi toivottavasti paremmalla menestyksellä. Joo niitä odotellessa. oli summasella muuten vittuuntunut olo siinä haastattelussa..."maailmassa on miljoonia..." Niin ja sanoi vielä toimittajapolollekki että "etkö sinä kuunnellu mitä minä sanon?" :D Uusi rokkidemo valmis!! Kuuntele demostudiosta tai täältä. |
Flow 06.05.2004 20:15:40 | |
---|
Nyt täytyy tunnustaa olevani media pimennossa. Mitä tapahtuu kolmen kuukauden päästä? Tiedän, olen tyhmä... "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" |
Rocktähti 06.05.2004 20:16:45 | |
---|
Vittu, voi vittu! Ei muuta voi sanoa. Vittu. Kyllä tämä taas tästä. Ketju lukkoon? hoho.. *RockiStara89* Fan Club - Turpa kiinni ja nussi - Mussukka |
Eläin 06.05.2004 20:19:11 | |
---|
M.A. Nummista lainatakseni: PERKELE! |
skebajaba 06.05.2004 20:20:35 | |
---|
Nyt täytyy tunnustaa olevani media pimennossa. Mitä tapahtuu kolmen kuukauden päästä? Tiedän, olen tyhmä... jääkiekon World Cup kisat, missä ilmeisesti tule olemaan kaikki NHL starbat yms. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
FlatOutFucked 06.05.2004 20:22:50 | |
---|
Jotta saadaan vähän eri näkökulmia... Vitun hyvä homma. Päästään taas vähäksi (liian vähäksi) aikaa eroon tästä jääkiekko -nimisestä pelleilystä. Kyllä jos suomi häviää, niin se on maansuru, mutta jos afrikassa miljoona hutua ja tutsia tappaa toisensa viidakkoveitsillä, niin se on kolmossivulla joku muutaman rivin tuherrus. Taidankin mennä vittuilemaan äidilleni, joka mököttää olohuoneessa. hehhee! "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Juntunen 06.05.2004 20:24:52 | |
---|
jos afrikassa miljoona hutua ja tutsia tappaa toisensa viidakkoveitsillä, niin se on kolmossivulla joku muutaman rivin tuherrus. Eivät tappaisi mikäli sielläki pelattas jääkiekkoa. Olis nimittäin tutseillakin tärkeämpää ajateltavaa. |
jääkiekon World Cup kisat, missä ilmeisesti tule olemaan kaikki NHL starbat yms. Semmonen juttu vaan, että ero Suomen ja muiden maiden välillä tulee vaan kasvamaan... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
skebajaba 06.05.2004 20:28:12 | |
---|
Semmonen juttu vaan, että ero Suomen ja muiden maiden välillä tulee vaan kasvamaan... kieltämättä..."mutta sisulla siitä selviää" =) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Peoplez 06.05.2004 20:30:15 | |
---|
Itse en anna myöskään painoarvoa spurgukisoille. Hyvä että Suomi tippui jo nyt. Jos oltais mestaruus voitettu niin eihän sitä ois kestäny Erkikkään sitä "juhlimista". Tärkeämpää mulle on esim. Calgaryn menestys NHL:ssä kun Miikka Kiprusoff on pelannu niin perkeleen hyvin maalissa. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Bluesmies 06.05.2004 20:32:15 | |
---|
Suomi on kyllä ylivoimainen maa muihin verrattuna siinä, että PÄÄ EI KESTÄ PERKELE YHTÄÄN!!! Aina kaikki johtoasemat menetetään. Ja tämä on fakta!!!!! Kitara on tyhmä!!! |
Eläin 06.05.2004 20:33:00 | |
---|
Vitun hyvä homma. Päästään taas vähäksi (liian vähäksi) aikaa eroon tästä jääkiekko -nimisestä pelleilystä. Kyllä jos suomi häviää, niin se on maansuru, mutta jos afrikassa miljoona hutua ja tutsia tappaa toisensa viidakkoveitsillä, niin se on kolmossivulla joku muutaman rivin tuherrus. Tää on niin tätä taas... ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota, mutta kuitenkin........
|
Flow 06.05.2004 20:38:51 | |
---|
jääkiekon World Cup kisat, missä ilmeisesti tule olemaan kaikki NHL starbat yms. Mahtavaa... "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" |
-Mickill- 06.05.2004 20:44:37 | |
---|
Kyllä iski taas armoton vitutus, mun heittämä veikkaus lopputuloksesta meni tossa paria sivua oikein paitsi voittaja oli väärä. Perkele, ei kyllä kiinnosta taas yhtään mikään. Ois edes pullo tiukkaa viinaa ni helpottas. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
skebajaba 06.05.2004 20:46:22 | |
---|
Kyllä iski taas armoton vitutus, mun heittämä veikkaus lopputuloksesta meni tossa paria sivua oikein paitsi voittaja oli väärä. Perkele, ei kyllä kiinnosta taas yhtään mikään. Ois edes pullo tiukkaa viinaa ni helpottas. ite kans juhlin jo hetken oli suomelle 5 eurolla 4-3 mut sitten perskules tasotti taas niin nopeesti...noh ei sille mitään voi. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Kitaravirtuaali 06.05.2004 20:48:24 | |
---|
Vitun hyvä homma. Päästään taas vähäksi (liian vähäksi) aikaa eroon tästä jääkiekko -nimisestä pelleilystä. Kyllä jos suomi häviää, niin se on maansuru, mutta jos afrikassa miljoona hutua ja tutsia tappaa toisensa viidakkoveitsillä, niin se on kolmossivulla joku muutaman rivin tuherrus. Taidankin mennä vittuilemaan äidilleni, joka mököttää olohuoneessa. hehhee! Juurikin näin. Oli muuten hauska lukea koko ketju sivulta 22 tänne loppuun. Repeilin täällä keskenäni. Elkää kukaan nyt vetäkö herneitä nenään, mutta on se kumma, kuinka voi yksi jääkiekkopeli merkitä noin paljon ihmiselle. Heti on päivä pilalla, kun Suomi häviää ja tippuu. Voi surku. Ja tämä netissä alkanut aalto, jossa solvataan Norosta ja uhkaillaan tappamisella. Varmaan Noronen oikein päätti, että nyt pojat hävitään tää peli. "Taktiikka on tämä: Mää päästän pari helppoo, ja te voitte mennä tupakille". Enemmän kuin viimevuotinen Ruotsi-farssi (silloin jaksoi vielä vähän kiinnostaa), minua vituttavat nämä sankarit jotka eivät keksi muuta tekemistä kuin syyttää maalivahtiraukkaa kaikesta. Kai sitä sitten tuntee olonsa oikein fiksuksi kun on joku, jota voi mollata. http://www.fanta.dk/news.asp?nid=A30F32EF-9A9F-440B-83F9-39173EFB56AASylettää tämmöinen. Ja sanon jo valmiiksi itselleni: "Kuinka ketään voi kiinnostaa, vituttaako minua tämä vai ei". Noin. Päivän avautuminen Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles! | IMIK #10 |