elinar- 29.05.2013 14:37:19 | |
---|
Moi! Helppisikö joku? Neljänsuora feat. Suvi Teräsniska - Täävalssi kaipailisi sointuja. :) |
Floyd25 30.05.2013 16:54:29 | |
---|
Tämmönen biisi ku Jerusalemin suutari by Kolmasnainen. D soinnusta taitaa lähteä mutta mites siitä etiäppäi. Kiitos. |
Khassera 31.05.2013 22:20:58 | |
---|
Ois ihan helvetin siisti homma jos joku kehtais tabittaa Anssi Kelan Superkuun. Ei tartte olla ihan piiruntarkkaakaan, kunhan jotku perussoinnut joilla voi säestää laulun läpi. "Adaptation hinders progress." |
VonRauta 01.06.2013 19:38:19 | |
---|
Irtoisko keltää soinnut Paavo ja Zephyr - Kitara ja kuu -biisiin? Koittanu korva kuulol täs vedellä, mut en oo iha varma. Kiitos sille ketä jelppaa! |
Sattuiskos keneltäkään löytymään sointuja Pekka Ruuskan -Tahdon Sun Elämään- kappaleeseen?? Anybody? |
Snowy 04.06.2013 08:33:39 | |
---|
Arvon kitarasankarit, nyt olis tarvetta Egotripin "Valssi" nimisen biisin soinnuille, jos joku nämä pystyisi toimittamaan olisin todella kiitollinen! STONE COLD CRAZY, YOU KNOW! |
tributo 06.06.2013 18:56:16 | |
---|
täällä oli kyselty jo tabseja semmoseen biisiin kun pyhimys - salainen maailma mutta itse en löytäny minkäänlaista vastausta siihen niin oliskos semmoset mahdollista saaha? |
Hessu2 10.06.2013 21:24:21 | |
---|
Ei oikein ota onnistuakseen Kaija Koon Erottamattomat biisin soinnutus eikä mistään löydy. Olisiko kellään tietoa. |
commando 11.06.2013 16:45:17 (muokattu 12.06.2013 19:01:00) | |
---|
Tarve olisi Taiskan "MOI MOI VAIN" tai Mariska Veresin "TAKE ME HIGH" soinnuille. Jospa jollekin olisi jäänyt kätköihin tuo sutti taaleetin helmi. |
kotoilija 14.06.2013 13:09:37 (muokattu 14.06.2013 13:09:59) | |
---|
Miten menee soinnut kappaleessa Ilta Skanssissa? Googlella en löytänyt enkä ole mikään hyvä korvakuuloltasoittaja, varsinkaan kun pitäisi tietää ne soinnut jo tänä iltana. "It's good to dream." |
commando 14.06.2013 17:54:44 | |
---|
Cool-guitarist: Miten menee soinnut kappaleessa Ilta Skanssissa? Googlella en löytänyt enkä ole mikään hyvä korvakuuloltasoittaja, varsinkaan kun pitäisi tietää ne soinnut jo tänä iltana. Ilta skanssissa Dm Am F7 E7 Am Am E7 Kun *ilta tummentuu, ja syttyy tähdet *taivaan, Am Niin taistot unhoittuu, ja rauha on saapunut *laivaan. A7 Dm Mä sua muistelen ja *luokses kaipai*len, Dm Am F7 E7 Am E7 Ja *iltataivahan *tähtien *alla mä *sulle laule*len. * Kuin kaunis olikaan tuo armas onnenaika, Jää mieleen ainiaan tuo ihana lempemme taika. Mä huultes hurmaa join ja lemmenhaaveet loin, Ja kaikki syömmeni kauneimmat aatokset Sulle yksin toin. Kun istuin skanssissa, niin muistan aina illoin, Kun kerran tanssissa mun rinnalla liitelit silloin. Kun katsoin silmiisi, niin löysin onneni, Ja vielä olet mun eloni ainoa aarre armaani. |
kotoilija 14.06.2013 19:19:05 | |
---|
commando: Ilta skanssissa Dm Am F7 E7 Am Am E7 Kun *ilta tummentuu, ja syttyy tähdet *taivaan, Am Niin taistot unhoittuu, ja rauha on saapunut *laivaan. A7 Dm Mä sua muistelen ja *luokses kaipai*len, Dm Am F7 E7 Am E7 Ja *iltataivahan *tähtien *alla mä *sulle laule*len. * Kuin kaunis olikaan tuo armas onnenaika, Jää mieleen ainiaan tuo ihana lempemme taika. Mä huultes hurmaa join ja lemmenhaaveet loin, Ja kaikki syömmeni kauneimmat aatokset Sulle yksin toin. Kun istuin skanssissa, niin muistan aina illoin, Kun kerran tanssissa mun rinnalla liitelit silloin. Kun katsoin silmiisi, niin löysin onneni, Ja vielä olet mun eloni ainoa aarre armaani. Suuret kiitokset tästä. "It's good to dream." |
hatu 19.06.2013 18:57:06 | |
---|
Löytyykö nuotteja/tabeja Matti Järvinen Tuulee Niin biisiin? |
Kitahertta 19.06.2013 20:50:24 | |
---|
Terve. Eli tarvis nyt hieman erilaiseen biisin näitä sointuja. Veikkaan, että tämä on piece of cake jos vähääkään osaa korvakuulolta blokkailla sointuja, että tuskin osaavalla henkilöllä kauaa nokka tuhisee. Mutta itse melko aloittelijana en päässyt puuta pidemmälle kunnes homma kaatui. Ja hirveästi ei näitä sointuja myöskään tässä ole; olisi oikeasti mukava jos joku viitsisi uhrata hetken ajastaan! :) Eli biisi olisi yksi kipale muumeista, jonka nimeä en itse kyllä tiedä, mutta juutuubissa löytyy mm. nimellä "Muumimusiikkia 6". Ja kohta, jota tarvitsisin olisi nuo soinnut aikaväliltä ~00:07-00:36 (vedetään pianolla). Tässä myös linkki: http://www.youtube.com/watch?v=fqHkpeGoiAg(00:07-00:36) Kiitos jo etukäteen, jos joku vain viitsisi ja hyvää kesää! :) |
papitsu 20.06.2013 01:08:03 | |
---|
Kitahertta: Terve. Eli tarvis nyt hieman erilaiseen biisin näitä sointuja. Veikkaan, että tämä on piece of cake jos vähääkään osaa korvakuulolta blokkailla sointuja, että tuskin osaavalla henkilöllä kauaa nokka tuhisee. Mutta itse melko aloittelijana en päässyt puuta pidemmälle kunnes homma kaatui. Ja hirveästi ei näitä sointuja myöskään tässä ole; olisi oikeasti mukava jos joku viitsisi uhrata hetken ajastaan! :) Eli biisi olisi yksi kipale muumeista, jonka nimeä en itse kyllä tiedä, mutta juutuubissa löytyy mm. nimellä "Muumimusiikkia 6". Ja kohta, jota tarvitsisin olisi nuo soinnut aikaväliltä ~00:07-00:36 (vedetään pianolla). Tässä myös linkki: http://www.youtube.com/watch?v=fqHkpeGoiAg (00:07-00:36) Kiitos jo etukäteen, jos joku vain viitsisi ja hyvää kesää! :) Pahoittelen, innostuin hieman, joten tuossa nyt nuotitkin. Hauskaa juhannusta. http://i.imgbox.com/accAElne.jpg Mielipiteeni on fakta. |
Varden 20.06.2013 19:35:53 | |
---|
Paniikki iski. Äidin muistotilaisuuson sunnuntaina, enkä löydä enää nuottilehteä 'Orvokkini tummasilmä' mistään. On jossain täällä talossa kai, mut hävis viime siivouksen yhteydessä... Ei kellään sattuisi olemaan saatavilla näin juhannuksen alla? osaan soittaa sen kunhan näen nuotit, mutten muista sointuja ulkoa. |
Varden 20.06.2013 20:11:27 | |
---|
Löytyi! Ihme kyllä. Makkarin yöpöydän laatikosta en osannu oikein ettiä nuotteja... Ja hain sieltä jotain ihan muita papereita. |
Miquelz 21.06.2013 05:22:51 (muokattu 21.06.2013 05:24:36) | |
---|
Juuh elikkäs Eppu normaalin tahdon sut olis biisinä. Soinnut löytyy monestakin paikasta mutta tuo intron jälkeen tuleva osuus ei mistään. Yksi video youtubesta löytyypi: http://www.youtube.com/watch?v=32MF0xGY3bA Tossa 00.22 kohdalla alkaa picking osuus johonka edes videon tekijällä ei ollut antaa apua/tablatuuria. Eli osaisiko joku auttaa? |
skellu 21.06.2013 20:46:18 | |
---|
papitsu: Pahoittelen, innostuin hieman, joten tuossa nyt nuotitkin. Hauskaa juhannusta. http://i.imgbox.com/accAElne.jpg Kiitos näistä! :) Täytyykin alkaa kahlaamaan muumien musiikkeja, tuollahan on oikein mukavasti päähän soimaan jääviä ralleja |
Kitahertta 22.06.2013 20:11:37 | |
---|
papitsu: Pahoittelen, innostuin hieman, joten tuossa nyt nuotitkin. Hauskaa juhannusta. http://i.imgbox.com/accAElne.jpg Suurkiitos tästä. :) Nyt kun näin hyvällä "menestyksellä" sain sointujen lisäksi myös oikein nuotit, niin raaskin myös kysäistä jos joku viitsisi soinnuttaa tämänkin helpon muumikipaleen (soinnut riittävät hyvin siis, ei nuotitttaa tarvitse): http://www.youtube.com/watch?v=lI3DrwMJ5W8 |