Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tokai Japan "laatu"
1 2 3
Bosambo
01.06.2013 22:53:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, tässä muutama päivä sitten tuli GAS:in ajamana poimittua paikallisesta kyytiin tuliterä Tokain japsistrato. Harkintaan meni ehkä kuusi sekuntia, koesoittoon neljä ja laaduntarkastukseen vähän vähemmän. Eikun kyytiin, pakko sen on olla hyvä kun nettifoorumillakin kehuivat.
 
Kun kotona rupesin kunnolla testaamaan, oli yllätys melkoinen. Kitara oli täysin soittokelvoton. Kielten pärinää siellä täällä ja muutama täysin kuollut kohta bendauksissa. No, näppäränä miehenä plaanasin nauhat ja tulihan siitä soitin.
 
Mutta mistä syntyi paras huutonauru on tuon otelauta. Kuin raspilla muotoiltu ja viimeistely jätetty kokonaan väliin. Karmeita naarmuja, uria ja kuoppia. Jos olisin tuon itse pikkutunneilla kolmen boforin kännissä väkästänyt, niin silti hävettäisi. Koskaan ikinä missään en ole nähnyt noin huonoa työn jälkeä. Tuossa vieressä roikkuu about saman hintaiset kepit, korealainen LTD ja jenkkigibsoni joiden viimeistely on täydellinen, ei pienintäkään huomauttamista missään kohtaa.
 
Paskan möivät.
 
Katsokaa vähän mitä ostatte. Minä en vaivautunut ja vituttaisi jollei naurattaisi.
 
jyrkalt
01.06.2013 22:59:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä?
Kaikenlaista.
 
When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass.
Jeszse
01.06.2013 23:00:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, onneks on ainaki selkeesti ymmärretty et nyt oli vika ihan itsessä.
 
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. » The Jasser Arafats «
Ziggy Bubba
01.06.2013 23:02:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos tosiaan kaupasta ostit ja kämmäily on ihan silmiinpistävää, niin eikun kitara takas kauppaan. Turha tommosta on katella.
 
Yhden miehen pläskiä pruttua ja tunnelmaa: CROOKMACHINE
Dunga
01.06.2013 23:02:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivijalkakaupan tärkein myyntivaltti ohitettu täysin. Hienoo, eikun selkä kumaraan ja nöyrästi uusia kauppoja kohti.
 
War... war never changes.
Gabe
01.06.2013 23:09:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostit kivijalkaliikkeestä paskan kitaran? Minulla ainakin on aina ollut se periaate että pyrin valitsemaan mielestäni parhaan yksilön kaupan tarjonnasta. Kukin tietty tyylillään, mutta ihmettelen näitä "Valitsin kaupasta paskan kitaran" ketjuja. Kuva otelaudasta kiinnostaisi kovasti.
Bosambo
01.06.2013 23:49:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Ostit kivijalkaliikkeestä paskan kitaran? Minulla ainakin on aina ollut se periaate että pyrin valitsemaan mielestäni parhaan yksilön kaupan tarjonnasta. Kukin tietty tyylillään, mutta ihmettelen näitä "Valitsin kaupasta paskan kitaran" ketjuja. Kuva otelaudasta kiinnostaisi kovasti.
 
Siis tarkoitus ei ollut itkeä tihrustaa, kuinka mua on silmään kustu kuuden tuuman suuttimella. Idiootihan mä olin, kun ton hätäpäissäni ostin.
 
Ihan vaan varoituksen sanana muille, brändi tai valmistusmaa ei laatua takaa.
 
Mun vikani on se, että toi keppi asuu meillä. Ei sen kakkapaska laatu sinänsä.
 
Old Joe
01.06.2013 23:56:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bosambo: Siis tarkoitus ei ollut itkeä tihrustaa, kuinka mua on silmään kustu kuuden tuuman suuttimella. Idiootihan mä olin, kun ton hätäpäissäni ostin.
 
Ihan vaan varoituksen sanana muille, brändi tai valmistusmaa ei laatua takaa.
 
Mun vikani on se, että toi keppi asuu meillä. Ei sen kakkapaska laatu sinänsä.

 
Kivijalkaliikkeestä ostossa on se hyvä, että tuotteella on takuu. Ei ole tarkoitus että asiakas joutuu nauhoja hiomaan, tai jtkn muuta radikaalia. Tietenkin on mahdollista että olet saanut alennuksen, joka kattaa nuo epäkohdat. Se taas pitäisi olla tiedossasi.
 
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
Gabe
02.06.2013 00:00:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bosambo: Ihan vaan varoituksen sanana muille, brändi tai valmistusmaa ei laatua takaa.
Mun vikani on se, että toi keppi asuu meillä. Ei sen kakkapaska laatu sinänsä.

 
Kiinnostaisi silti nähdä kuvaa tuosta otelaudasta, kuulostaa vähän hurjalta: Bosambo: Mutta mistä syntyi paras huutonauru on tuon otelauta. Kuin raspilla muotoiltu ja viimeistely jätetty kokonaan väliin. Karmeita naarmuja, uria ja kuoppia. Jos olisin tuon itse pikkutunneilla kolmen boforin kännissä väkästänyt, niin silti hävettäisi. Koskaan ikinä missään en ole nähnyt noin huonoa työn jälkeä.
 
Eikös musamaailma ole se joka näitä Tokaita maahan tuo? Kyseisessä liikkeessä ovat tietääkseni aika tarkkoja. Sanoahan voi aina mitä vain, siksi kuvaa penäsin.
Krice
02.06.2013 00:13:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bosambo: Mutta mistä syntyi paras huutonauru on tuon otelauta. Kuin raspilla muotoiltu ja viimeistely jätetty kokonaan väliin. Karmeita naarmuja, uria ja kuoppia.
 
Öh olisikohan tämä nyt sellainen relikoitu malli?
 
7atu
02.06.2013 08:33:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Öh olisikohan tämä nyt sellainen relikoitu malli?
 
Veikkaan enempi trollattua mallia...
 
"We're gonna rock this town, rock it inside out..."
Hynkel
02.06.2013 08:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trolli tai ei, Tokai on sellainen köyhän miehen Gibson kuitenkin. Olisihan se perin hassua, jos kopioijat eivät kopioisi myös laadullista heittelyä.
 
takki ->
 
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
Jytäurpo
02.06.2013 09:10:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hynkel: Trolli tai ei, Tokai on sellainen köyhän miehen Gibson kuitenkin. Olisihan se perin hassua, jos kopioijat eivät kopioisi myös laadullista heittelyä.
 
takki ->

 
Ja lukkoon ja sulle jäähy.
 
"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P.
Kefiiri
02.06.2013 09:32:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuohan oli hyvin keksitty :D
 
Liian hyvin viimeisteltyä Gibsonia on syytä epäillä väärennökseksi x)
 
Laulava Kylätohtori
02.06.2013 09:53:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trolli tai ei, mutta aika ajoin tulee näitä tapauksia, missä koko maailma on romahtanut, kun se tuote X, jonka piti netin mukaan olla hajoamaton, onkin hajonnut. Ei kai siinä kovin viisas vielä tarvitse olla, että ymmärtää, että hajoamatonta ei ole tehtykään, koska se on mahdotonta. Toiset vain hajoavat suuremmalla todennäköisyydellä kuin toiset...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
jyrkalt
02.06.2013 10:53:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Trolli tai ei, mutta aika ajoin tulee näitä tapauksia, missä koko maailma on romahtanut, kun se tuote X, jonka piti netin mukaan olla hajoamaton, onkin hajonnut. Ei kai siinä kovin viisas vielä tarvitse olla, että ymmärtää, että hajoamatonta ei ole tehtykään, koska se on mahdotonta. Toiset vain hajoavat suuremmalla todennäköisyydellä kuin toiset...
 
Selkee maailman romahdus kävi tai ainakin pallomme pyörimissuunta käännähti tässä kyllä koska kaupasta ostettu ja laadukkaaksi havaittu kitara kotona muuttui täysin soittokelvottomaksi.
 
Trolol trolol ja sääh kakka..
 
When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass.
zedder
02.06.2013 11:04:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ostaa paikallisesta vähittäismyymälästä uuden kitaran eikä vaivaudu sitä testaamaan käytännössä juuri lainkaan, niin ns. kivijalkamyymälän eräs keskeinen "valttikortti" on jätetty kokonaan "pelaamatta". Olisiko muuten saanut halvemmalla nettikaupasta...?
 
Varmastikin kaikilta merkeiltä löytyy kaikissa hintaluokissa sarjatuotantokitaroiden joukosta sellaisia "sitruunoita" jotka pitäisi palauttaa tehtaalle. Minkä ihmeen takia kuluttaja alkaisi itse rakentamaan tuollaisesta toimivaa soitinta, etenkään jos se on ostettu lähikaupasta?
 
Ainoa syy jättää palauttamatta tuommoinen "maanantaiyksilö" olisi ehkä se että mallin tuotanto on lopetettu eikä muualta löydy samanlaista, mutta tästä ei tainnut olla kyse?
 
Kuvatulla tapauksella ei mielestäni saa aikaan kovin huonoa mainetta valmistajalle johtuen siitä että niin myyjälle kuin myöskään valmistajalle ei annettu mitään mahdollisuutta korjata virhettä. Virheitä sattuu sarjatuotanoossa, kyse onkin lähinnä siitä että miten asiakkaan reklamaatioihin suhtaudutaan.
 
blues guitar
02.06.2013 11:19:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kavari osti kitaran testaamatta, koska nettifoorumilla oli kerrottu sen olevan hyvä!!?
 
No joo...ei kukaan voi olla niin tyhmä? Pakko olla trolli.
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Entropia666
02.06.2013 11:22:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blues guitar: Kavari osti kitaran testaamatta, koska nettifoorumilla oli kerrottu sen olevan hyvä!!?
 
No joo...ei kukaan voi olla niin tyhmä? Pakko olla trolli.

 
Ite oon ostanu about 5 kitaraa samoilla perusteilla. Ostamatta ei testata.
 
Täysin uudet sivut: H A J E . F I
Ziggy Bubba
02.06.2013 11:26:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kaipaisin minäkin niitä kuvia laitteesta. Kummallinen tarina.
 
Yhden miehen pläskiä pruttua ja tunnelmaa: CROOKMACHINE
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «