käsi 01.06.2013 11:57:05 | |
---|
Mulla on itsellä sellainen toimintatapa ollut täällä, että kaupankävijän profiilin katon läpi. Jos ei kirjoita mitään, profiili tyhjä ja aika uusi olen hyvin hyvin varovainen. Saatan ottaa vastaan tarjouksen joka on vähän huonompi esim jäseneltä joka on ollut täällä pidempään ja on aktiivinen. Mutta eihän tuota voi koskaan tietää. |
rabitti88 01.06.2013 12:38:11 | |
---|
Tuli mieleeni kun jos ja kun on näitä huijaus juttuja, niin mieleeni tuli et vois kehittää jonkun maksu homman ESIM minä ostan sulta tuotteen ei ole rahaa mutta myyt silti saat rahat jonku takaajan kautta. ja minä maksan takaajalle. Takauskulut vois olla 10 e luokkaa. Olen itselleni hommaamassa stagepianoa, mutta siinä ärsyttää ettei ole rahaa ostaa koko juttua kertaostoksena vaan osamaksulla jos se käy kauppiaalle. Oliskos siis mahdollista että m.nettiin tulis joku pankki joka hoitais maksuliikenteen. ja muut maksais rahat pankille näin myyjä saisi aina rahat. Perustetaanko oma pankki? näin ollen saadaan hyötyäkin. Pikavippejä en tue koska niissä on liian suuret korot ja muut maksut. mut joku pankki vois olla hyvä joka maksais tuotteen myyjälle ja ostaja maksais rahan pankille vaikka erissä. T: muusikoidennetbank. Saa sanoa omia mielipiteitä. PS kaikilla ei ole taka taskussa 2000 europ ostaakseen uutta siksi osamaksut olis hyvä lisä näilläkin kulmilla. |
rabitti88: Tuli mieleeni kun jos ja kun on näitä huijaus juttuja, niin mieleeni tuli et vois kehittää jonkun maksu homman ESIM minä ostan sulta tuotteen ei ole rahaa mutta myyt silti saat rahat jonku takaajan kautta. ja minä maksan takaajalle. Takauskulut vois olla 10 e luokkaa. Olen itselleni hommaamassa stagepianoa, mutta siinä ärsyttää ettei ole rahaa ostaa koko juttua kertaostoksena vaan osamaksulla jos se käy kauppiaalle. Oliskos siis mahdollista että m.nettiin tulis joku pankki joka hoitais maksuliikenteen. ja muut maksais rahat pankille näin myyjä saisi aina rahat. Perustetaanko oma pankki? näin ollen saadaan hyötyäkin. Pikavippejä en tue koska niissä on liian suuret korot ja muut maksut. mut joku pankki vois olla hyvä joka maksais tuotteen myyjälle ja ostaja maksais rahan pankille vaikka erissä. T: muusikoidennetbank. Saa sanoa omia mielipiteitä. PS kaikilla ei ole taka taskussa 2000 europ ostaakseen uutta siksi osamaksut olis hyvä lisä näilläkin kulmilla. Ootko kuullut oikeista pankeista? Tai sitten ostat kun on sitä rahaa, niinkuin muutkin tekee. Veikkaan että moni ei sulle lähde takaamaan 2000 ostosta osamaksulla jos kuluina hyötyy siitä 10 :) Haloo. Jep. |
Ssyba 01.06.2013 12:53:38 | |
---|
rabitti88: Tuli mieleeni kun jos ja kun on näitä huijaus juttuja, niin mieleeni tuli et vois kehittää jonkun maksu homman ESIM minä ostan sulta tuotteen ei ole rahaa mutta myyt silti saat rahat jonku takaajan kautta. ja minä maksan takaajalle. Takauskulut vois olla 10 e luokkaa. Olen itselleni hommaamassa stagepianoa, mutta siinä ärsyttää ettei ole rahaa ostaa koko juttua kertaostoksena vaan osamaksulla jos se käy kauppiaalle. Oliskos siis mahdollista että m.nettiin tulis joku pankki joka hoitais maksuliikenteen. ja muut maksais rahat pankille näin myyjä saisi aina rahat. Perustetaanko oma pankki? näin ollen saadaan hyötyäkin. Pikavippejä en tue koska niissä on liian suuret korot ja muut maksut. mut joku pankki vois olla hyvä joka maksais tuotteen myyjälle ja ostaja maksais rahan pankille vaikka erissä. T: muusikoidennetbank. Saa sanoa omia mielipiteitä. PS kaikilla ei ole taka taskussa 2000 europ ostaakseen uutta siksi osamaksut olis hyvä lisä näilläkin kulmilla. Jos tämä mahtuis allekirjoitukseksi niin laittaisin sellaisenaan. Karhu III, elämän nektariini... |
Laulava Kylätohtori 01.06.2013 13:04:18 | |
---|
rabitti88: Tuli mieleeni kun jos ja kun on näitä huijaus juttuja, niin mieleeni tuli et vois kehittää jonkun maksu homman ESIM minä ostan sulta tuotteen ei ole rahaa mutta myyt silti saat rahat jonku takaajan kautta. ja minä maksan takaajalle. Takauskulut vois olla 10 e luokkaa. Olen itselleni hommaamassa stagepianoa, mutta siinä ärsyttää ettei ole rahaa ostaa koko juttua kertaostoksena vaan osamaksulla jos se käy kauppiaalle. Oliskos siis mahdollista että m.nettiin tulis joku pankki joka hoitais maksuliikenteen. ja muut maksais rahat pankille näin myyjä saisi aina rahat. Perustetaanko oma pankki? näin ollen saadaan hyötyäkin. Pikavippejä en tue koska niissä on liian suuret korot ja muut maksut. mut joku pankki vois olla hyvä joka maksais tuotteen myyjälle ja ostaja maksais rahan pankille vaikka erissä. T: muusikoidennetbank. Saa sanoa omia mielipiteitä. PS kaikilla ei ole taka taskussa 2000 europ ostaakseen uutta siksi osamaksut olis hyvä lisä näilläkin kulmilla. Minä voin olla henkilökohtainen mnetbankkisi. Miten paljon pistetään, vai mennäänkö avoimella vekselillä. Mikä minä olen sinun rahantarpeitasi määrittelemään, itsehän kuitenkin tiedät taloudelliset tarpeesi parhaiten... Keep on trollin in the free world... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 01.06.2013 13:39:19 | |
---|
rabitti88: T: muusikoidennetbank. Saa sanoa omia mielipiteitä. PS kaikilla ei ole taka taskussa 2000 europ ostaakseen uutta siksi osamaksut olis hyvä lisä näilläkin kulmilla. Työnteko ja säästäminen ovat myös hyväksi havaittuja keinoja. |
Laulava Kylätohtori 01.06.2013 13:40:49 (muokattu 01.06.2013 13:41:20) | |
---|
Gabe: Työnteko ja säästäminen ovat myös hyväksi havaittuja keinoja. So last season.... Kuka jaksaa töitä tehdä ja mä haluun sen niinq nyt..... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
jarzanza 01.06.2013 13:51:01 | |
---|
Laulava Kylätohtori: So last season.... Kuka jaksaa töitä tehdä ja mä haluun sen niinq nyt..... ;) Niin, onhan noita paljon helpompiakin tapoja tehdä rahaa. Kuten nyt vaikka tuo huijaaminen, 300-400e huijauksia 10 putkeen niin johan oli helppoa raha. Kiinni jos jää niin eipä haitta, suomessa rangaistus tuommoisesta on niin lievä että oikein naurattaa. |
mpekkanen 01.06.2013 14:03:34 | |
---|
rabitti88: Tuli mieleeni kun jos ja kun on näitä huijaus juttuja, niin mieleeni tuli et vois kehittää jonkun maksu homman ESIM minä ostan sulta tuotteen ei ole rahaa mutta myyt silti saat rahat jonku takaajan kautta. ja minä maksan takaajalle. Takauskulut vois olla 10 e luokkaa. Olen itselleni hommaamassa stagepianoa, mutta siinä ärsyttää ettei ole rahaa ostaa koko juttua kertaostoksena vaan osamaksulla jos se käy kauppiaalle. Oliskos siis mahdollista että m.nettiin tulis joku pankki joka hoitais maksuliikenteen. ja muut maksais rahat pankille näin myyjä saisi aina rahat. Perustetaanko oma pankki? näin ollen saadaan hyötyäkin. Pikavippejä en tue koska niissä on liian suuret korot ja muut maksut. mut joku pankki vois olla hyvä joka maksais tuotteen myyjälle ja ostaja maksais rahan pankille vaikka erissä. T: muusikoidennetbank. Saa sanoa omia mielipiteitä. PS kaikilla ei ole taka taskussa 2000 europ ostaakseen uutta siksi osamaksut olis hyvä lisä näilläkin kulmilla. Tämä menis varmaan vähän samalla lailla kuin myydään puliukoille viinaa. Rahaa ei ole ja kaveria on velkaa useampaan paikkaan. Sitten kun sitä rahaa ei ole niin löytyisiköhän täältä m.netistä sellaisia tyyppejä jotka kävis sen jätkän sitten pieksämässä. Sen jälkeen tämä kaveri kertoisi poliisille tästä ja muusikoiden omat pankkilaiset olisivat linnassa ja ne pahoinpitelijät istuisivat vielä kauemmin. Rahat olisivat edelleen saamatta. Täytyy sanoa ,että varmasti typerin idea mitä olen hetkiin lukenut tämä pankki homma. Ei millään pahalla. Voisinhan minäkin laittaa tähän vaikka oman tilinumeron ja kertoa jonkun koskettavan tarinan tai pyytää vain ihmisiä laittamaan rahaa koska siitä olisi minulle suurta hyötyä. |
Gabe 01.06.2013 14:14:21 | |
---|
Laulava Kylätohtori: So last season.... Kuka jaksaa töitä tehdä ja mä haluun sen niinq nyt..... ;) Totta.. olisi niin paljon helpompi kun joku muu vain maksaisi ostokset. :D Ei teistä kukaan haluais ostaa minulle Bluetonea? |
Antsa Lipsanen 01.06.2013 14:30:04 | |
---|
Olihan tämä pankin perustaminen vitsi, olihan? Oikea pankki (ei siis pikavippifirma) antaa rahhoo, jos asiat ovat kunnossa ja hyvin hoidettu. Jos asiat eivät ole kunnossa, niin sitten on oltava omaa rahaa, eikä tämä oma raha nyt muutenkaan ole huono ajatus. Säästelee sitten vaikka viikkorahoista:) Ei kai kukaan halua oikeasti rahoittaa Robin Hoodina muiden söhrökaupankäyntiä huimalla riskillä? Veikkaan, että moni rahahuoli nykypäivänä juontaa juurensa siihen, että "syödään enemmän kuin tienataan". Olisi toki itsekin kivaa omistaa kaikkia hienoja ja kalliita tavaroita heti huomenna, tai mieluiten jo tänään, mutta ei auta. Pakko on ensin myydä jotain pois tai sitten säästellä ensin hyntsyt keikkaliksoista tai muista tiensteistä kasaan. Surullista, mutta näin se vaan menee. Näin ei toisaalta mene raha-asiatkaan kovin solmuun... Ihan tosiaan jätkät hei, tolkkua nyt meininkiin ja lisää jarrua kiiseliin. |
Decadetroll 01.06.2013 14:34:23 (muokattu 01.06.2013 14:37:57) | |
---|
rabitti88: Tuli mieleeni kun jos ja kun on näitä huijaus juttuja, niin mieleeni tuli et vois kehittää jonkun maksu homman ESIM minä ostan sulta tuotteen ei ole rahaa mutta myyt silti saat rahat jonku takaajan kautta. ja minä maksan takaajalle. Takauskulut vois olla 10 e luokkaa. Olen itselleni hommaamassa stagepianoa, mutta siinä ärsyttää ettei ole rahaa ostaa koko juttua kertaostoksena vaan osamaksulla jos se käy kauppiaalle. Oliskos siis mahdollista että m.nettiin tulis joku pankki joka hoitais maksuliikenteen. ja muut maksais rahat pankille näin myyjä saisi aina rahat. Perustetaanko oma pankki? näin ollen saadaan hyötyäkin. Pikavippejä en tue koska niissä on liian suuret korot ja muut maksut. mut joku pankki vois olla hyvä joka maksais tuotteen myyjälle ja ostaja maksais rahan pankille vaikka erissä. T: muusikoidennetbank. Saa sanoa omia mielipiteitä. PS kaikilla ei ole taka taskussa 2000 europ ostaakseen uutta siksi osamaksut olis hyvä lisä näilläkin kulmilla. Ei... Ei. Ei todellakaan. Jos ei ole rahaa, niin sitten et osta sitä 2000 euron kitaraa. Yksinkertaista. Se ei ole mikään pakollinen hyödyke, vaan luksustavara, mitä ilman selviää taatusti. Pankit on muutenki jo keksitty. Jos sieltä et saa 2000 euroa stagepianoosi, niin olet sitten ilman. :D I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
Sjömanni 23.06.2013 11:09:24 | |
---|
Eräs erittäin tuttu huijari liikuskelee taas: Esittäytyi väärällä nimellä ja toisen henkilön sähköpostiosoitteen kera. Haluaa rahat tilille IBAN FI98 1181 3500 1601 58 / 118135-160158 Tavoittelee numerosta 0449621284 eli 044-9621284 Älkää tehkö kauppaa tämän kanssa. Googlatkaa IBAN... "Onko niin että vain Heinz ketsuppi, Lipton ja Madonna selviävät vuosikymmenestä toiseen?" nimim. Vihdoinkin, IL |
JaaGeRMaisTeR 23.06.2013 11:44:46 | |
---|
Sjömanni: Eräs erittäin tuttu huijari liikuskelee taas: Esittäytyi väärällä nimellä ja toisen henkilön sähköpostiosoitteen kera. Haluaa rahat tilille IBAN FI98 1181 3500 1601 58 / 118135-160158 Tavoittelee numerosta 0449621284 eli 044-9621284 Älkää tehkö kauppaa tämän kanssa. Googlatkaa IBAN... Mitä koitti myydä? V |
Decadetroll 23.06.2013 12:00:51 | |
---|
Sjömanni: Eräs erittäin tuttu huijari liikuskelee taas: Esittäytyi väärällä nimellä ja toisen henkilön sähköpostiosoitteen kera. Haluaa rahat tilille IBAN FI98 1181 3500 1601 58 / 118135-160158 Tavoittelee numerosta 0449621284 eli 044-9621284 Älkää tehkö kauppaa tämän kanssa. Googlatkaa IBAN... Niille, jotka ei jaksa googlata... kyseessä siis Sami Sinisalo. Välttäkää :) I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
blues guitar 23.06.2013 13:09:40 (muokattu 23.06.2013 13:15:07) | |
---|
rabitti88:......T: muusikoidennetbank. Saa sanoa omia mielipiteitä. PS kaikilla ei ole taka taskussa 2000 europ ostaakseen uutta siksi osamaksut olis hyvä lisä näilläkin kulmilla. Perinnän hoitaa Venäjän mafia? Mitä tekee kitaralla tai stagepianolla jos ei ole sormia? Itse suosittelen jäsen Gaben ehdottamaa toimintamallia. Gabe: Työnteko ja säästäminen ovat myös hyväksi havaittuja keinoja. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
the-Antero 23.06.2013 22:13:33 | |
---|
Mullekin tarjos pedaalia viime viikolla. Kuulemma vaasasta löytyy ja nimenä käyttää Eskelinen sukunimeä... Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Sjömanni 25.06.2013 14:41:43 | |
---|
"Onko niin että vain Heinz ketsuppi, Lipton ja Madonna selviävät vuosikymmenestä toiseen?" nimim. Vihdoinkin, IL |
AngieRainbow 25.06.2013 15:01:14 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Carinamake 25.06.2013 17:36:24 (muokattu 25.06.2013 17:37:30) | |
---|
Sami Sinisalo on vauhdissa joo.. Että nolottaa mutta miinaan menin, niin monta hyvää kauppaa kun tällä foorumilla on tullut tehtyä niin on tullut varomattomaksi. Tarjosi pedalbordia jota ostoilmoituksella hain ja nyt ymmärrän miksi puhelinnumeron täytyy näkyä vain kirjautuneille. Onneksi meni vain muutama kymppi mutta ei se vähennä vi..tuksen määrää. Itseäänhän tästä tosin syyttää voi. Make |