disarm 06.05.2004 12:00:14 | |
---|
Onko kellään kokemuksia noista Orangen trankkuvahvareista? Otsikon malli on musamaailmassa 299e. Mitä mieltä olette? Treenikäyttöön tulisi, ja musiikkityyli hardrock -> blues. Muitakin saman hintaluokan vahvistimia saa toki ehdottaa. Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds.. |
disarm 06.05.2004 12:26:44 | |
---|
Myös vähän kalliimpia vehkeitä voi ehdottaa. 500 euroa on kuitenkin maksimihinta. Kiitos. Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds.. |
Bluesmies 06.05.2004 14:30:20 | |
---|
Mä maksoin mun oranssista käytettynä 550€ ja hyvä on. Malli siis ad 15/12 ja täysputkipeli (A-class). Vai ootko varta vasten trankkua hakemassa? Kitara on tyhmä!!! |
disarm 06.05.2004 16:19:53 | |
---|
Mä maksoin mun oranssista käytettynä 550€ ja hyvä on. Malli siis ad 15/12 ja täysputkipeli (A-class). Vai ootko varta vasten trankkua hakemassa? Ehei. Kaikki on vaihtoehdot on vielä auki. :) Transistorivahvistin on vaan kuulemma yleisesti parempi vaihoehto pienen tai keskisuuren budjetin vahvistimeksi. Vai? Kun tossa ens viikolla meen liikkeisiin noita testailemaan, niin sittenpähän näkee, ei nimittäin hirveesti soittokokemusta noista putkivehkeistä. Eikö toi sun mallis ole muuten 15 wattinen? Riittääkö tehot treenikäyttöön, jos on muutakin bändiä? Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds.. |
BaariMikko 06.05.2004 16:26:15 | |
---|
Ehei. Kaikki on vaihtoehdot on vielä auki. :) Transistorivahvistin on vaan kuulemma yleisesti parempi vaihoehto pienen tai keskisuuren budjetin vahvistimeksi. Vai? No ei. Esim. Peavey Classic 30 on hyvä ja edullinen putkipeli, ja Laneyllä oli myös joku(mallia en muista, viisaammat kertokoot). "Only people can change the world" -Yoko Ono |
Volle 06.05.2004 16:44:06 (muokattu 06.05.2004 16:45:48) | |
---|
No ei. Esim. Peavey Classic 30 on hyvä ja edullinen putkipeli, ja Laneyllä oli myös joku(mallia en muista, viisaammat kertokoot). Laneylla on LC15R, joka mullakin on. Putkipeli, 15 wattia, hinta oli toomannilta tilattaessa muistaakseni 315 € viime syksynä, nyt kaiketi vähän enemmän. Kyllä silläkin bändissä pärjää. Kovakätisen rumpalin ja toisen kitaristin kanssa voi ongelmia volumen riittävyyden suhteen kyllä tulla. Saapahan sitten ainakin (sitä ylimainostettua) päätesäröä, kun saa luukuttaa "yhdellätoista". Puhdasta saundia tässä vaiheessa ei saa (tai saa mutta se ei kuulu mihinkään). Itse pärjään trio-kokoonpanossa ihan hyvin. Lisäkaapin kanssa jytisee. Myös vähän kalliimpia vehkeitä voi ehdottaa. 500 euroa on kuitenkin maksimihinta. Kiitos. Yhteensä hieman alle 500 €:llä sain oman LC15R:ni ja 2*12"-kaapin. Nam. |
LaXu 06.05.2004 17:26:12 | |
---|
Laneylla oli vuosi sitten myös TT-20 malli, jota ei siis enää valmisteta mutta maahantuojan varastosta tai kaupoista voi vielä löytyä. Niitä olisi ainakin viime vuoden puolella saanut Ruotsista jam.se:sta n. 500€:lla (hintaan sisältyy postikulut), Levytukussa hinta oli huomattavasti enemmän, mutta tuntien lafkan hinnoittelupolitiikan alennukset voivat olla melko suuret. Mielestäni pieksee LC-15 sarjan vahvistimet kaikin puolin. |
Laneylla oli vuosi sitten myös TT-20 malli ... Mielestäni pieksee LC-15 sarjan vahvistimet kaikin puolin. Täytyisi toi kyllä testata, kun noin kerran sanot. :) Mutta eipä löydy oikein Laneyta Tampereelta, jos ei niitä tubefusioneita ja muita trankkuja lasketa. Nam. |
Bluesmies 06.05.2004 18:03:53 | |
---|
Eikö toi sun mallis ole muuten 15 wattinen? Riittääkö tehot treenikäyttöön, jos on muutakin bändiä? Onhan se. Riittää todella hyvin bändikäyttöön, eikä kertaakaan ole keikallakaan tarvinnut mikittää. Kitara on tyhmä!!! |
Ze Kink 06.05.2004 19:14:02 | |
---|
Onko kellään kokemuksia noista Orangen trankkuvahvareista? Otsikon malli on musamaailmassa 299e. Mitä mieltä olette? Treenikäyttöön tulisi, ja musiikkityyli hardrock -> blues. Muitakin saman hintaluokan vahvistimia saa toki ehdottaa. Mäkin oon tollasta himavahvistimeksi ajatellut.. On se hieno, ja sain siitä 15w versiosta myös todella rankkaa saundia ulos. Paremmalta kuulosti kuin mun Marsu. "I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci |
perkeles 06.05.2004 20:01:40 | |
---|
Mäkin oon tollasta himavahvistimeksi ajatellut.. On se hieno, ja sain siitä 15w versiosta myös todella rankkaa saundia ulos. Paremmalta kuulosti kuin mun Marsu. kokeileppa kymppiä. mielestäni parempi. HELLO CLEVELAND |
disarm 06.05.2004 22:56:50 | |
---|
Ketä tunnettuja artisteja vetää putkivahvarilla? Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds.. |
LaXu 06.05.2004 22:59:06 | |
---|
Ketä tunnettuja artisteja vetää putkivahvarilla? En ole varmaankaan ihan väärässä, jos sanon, että suurin osa. |