Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez UV70P Premium
1
ToiKsU
29.05.2013 14:37:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ajatellut ostaa 7-kielisen kitaran. Huomio kiinnittyi tohon universeen, mutta uskaltaako sitä ostaa kun toi on niitä Indonesiassa premium sarjan keppejä. Levytukussa pääsee varmaan testaamaan, mutta olisiko hyviä/huonoja kokemuksia näistä premium sarjalaisista.
 
Speksejä:
Kaula: Wizard-7, 5 palasta vaahtera/pähkinäpuu
Runko: Lehmusta
Otaluta: Ruuspuuta,
Talla: Edge Zero II-7
Kaulamikki: DiMarzio Blaze kaula
Keskimikki: DiMarzio Blaze keski
Tallamikki: Dimarzio Blaze talla
 
tender.insanity
29.05.2013 15:06:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=11304031
 
Arpapeliä taitaa olla. Mulla ollut yksi indoneesian ihme ja toista ei tule.
 
Savu
29.05.2013 15:21:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelisin mielummin Japanin peliä. Laatu kamaa.
Torilta löytyy käytettynä Universea halvemmalla kuin tuo.
 
Onhan noissa se uuden kitaran viehätys, mutta itse panostaisin samalla rahalla käytettyyn universeen...

ToiKsU: Olen ajatellut ostaa 7-kielisen kitaran. Huomio kiinnittyi tohon universeen, mutta uskaltaako sitä ostaa kun toi on niitä Indonesiassa premium sarjan keppejä. Levytukussa pääsee varmaan testaamaan, mutta olisiko hyviä/huonoja kokemuksia näistä premium sarjalaisista.
 
Speksejä:
Kaula: Wizard-7, 5 palasta vaahtera/pähkinäpuu
Runko: Lehmusta
Otaluta: Ruuspuuta,
Talla: Edge Zero II-7
Kaulamikki: DiMarzio Blaze kaula
Keskimikki: DiMarzio Blaze keski
Tallamikki: Dimarzio Blaze talla
 
ToiKsU
29.05.2013 21:16:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites toi Ibanez JEM555? tosi hyvä soittaa, mutta se ei ole 7-kielinen.
 
Savu
29.05.2013 22:06:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on myynnissä UV, mikäli tuollainen kiinnostaa. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=762254
 
ToiKsU: Mites toi Ibanez JEM555? tosi hyvä soittaa, mutta se ei ole 7-kielinen.
 
KUNU
29.05.2013 22:38:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeiltu on ja pakko suositella, hintalaatusuhteeltaan säväytti enemmän kuin jopa JEM7. Värimaailmakin erittäin nice, ainoa miinus omasta mielestäni talla, low pro edge 7:lla olisi ehdottomasti ostoslistalla.
Jos löytää hyvän yksilön niin kannattaa poimia mukaan kaupasta jos vain tuo vihreä monsteri kiinnostaa.
 
The Ultimate HorseFace
Harris
30.05.2013 08:55:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä nyt ääni menee tuolle SAVU:n käytetylle UV:lle. Onhan toi indo peli ihan ok, mutta jos samaan rahaan saa hyväkuntoisen käytetyn japanin pelin, missä on hieman erillainen (parempi) kaulaprofiili ja tuo Lo pro edge talla...
 
Mutta kannattaa ehdottomasti käydä kokeilemassa tuota premiumia, jos vain on mahdollita.
 
tender.insanity
30.05.2013 09:03:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harris: Kyllä nyt ääni menee tuolle SAVU:n käytetylle UV:lle.
 
Sama. Tosin, itsellä jos olisi tarvetta kitaralle, niin tämän Jem 7PBK:n hakisin silmänräpäyksessa: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=761797
 
Onhan tuo raiskattu valkoiseksi, mutta soitettavuus noissa vanhoissa Jemeissä on ihan tajuttoman hyvä. Jos siis soitin on vain kunnossa.
 
Humanoid
30.05.2013 09:11:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Savu: Itselläni on myynnissä UV, mikäli tuollainen kiinnostaa. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=762254
 
Mielummin tämä joo. Kaulaprofiili on imo paras mihin oon Iban seiskoissa törmänny.
 
Groke
30.05.2013 09:46:04 (muokattu 30.05.2013 09:51:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ToiKsU: Mites toi Ibanez JEM555? tosi hyvä soittaa, mutta se ei ole 7-kielinen.
 
Mitä spekseihin tulee, niin aika monen kiinnostus taitaa lopahtaa siihen, että tallana on Ibanezin halpiksista tuttu Edge III. Eikä se aito Edge.
Myös nauhat, radius, kaulan paksuus, scalloping, bodyn puulaji ja valmistusmaa eroavat, jos verrataan JEM7V:een. Nuo tosin lienevät osin makuasioitakin. Ja samat mikit noissa kuitenkin on.
 
Se toinen 6-kielinen "välimallin jemi", eli JEM505 valmistettin JEM7V:n tapaan Japanissa. Tallana oli aito Edge, oli samat nauhat ja Prestige-kaulakin.
Mutta Ibanezin halpiksista tutut mikit mikit ja otelaudassa perinteiset pallukat Tree of Life -kuvioinnin sijaan.
 
P-man
30.05.2013 16:00:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ToiKsU: Olen ajatellut ostaa 7-kielisen kitaran. Huomio kiinnittyi tohon universeen, mutta uskaltaako sitä ostaa kun toi on niitä Indonesiassa premium sarjan keppejä. Levytukussa pääsee varmaan testaamaan, mutta olisiko hyviä/huonoja kokemuksia näistä premium sarjalaisista.
 
Speksejä:
Kaula: Wizard-7, 5 palasta vaahtera/pähkinäpuu
Runko: Lehmusta
Otaluta: Ruuspuuta,
Talla: Edge Zero II-7
Kaulamikki: DiMarzio Blaze kaula
Keskimikki: DiMarzio Blaze keski
Tallamikki: Dimarzio Blaze talla

 
Mä jättäsin suosiolla nuo Indonesian kepit väliin! Myös JEM555. Osta mielummin käytetty oikea Made in Japan Universe ni saat todella laadukkaan kitaran.
 
Decadetroll
30.05.2013 16:49:44 (muokattu 30.05.2013 16:49:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

P-man: Mä jättäsin suosiolla nuo Indonesian kepit väliin! Myös JEM555. Osta mielummin käytetty oikea Made in Japan Universe ni saat todella laadukkaan kitaran.
 
Tässäpä tämä oikeastaan sellaisessa kompaktissa muodossa onkin, mitä olen mieltä asiasta.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
ToiKsU
30.05.2013 20:25:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin tänään testaamassa, ja vaikuttaa mukavalta peliltä. hintalaatusuhde on erittäin hyvä, kaulaprofiili on hyvä, ja soundi puolikin toimii. Eniten arveluttaa tuo tremolo ja indonesia, mutta tykäsin silti vihreästä hirviöstä. Ibanezilla ei näyttäisi olevan tarjolla muita 7-kielisiä samasta hintaluokasta.
 
Räbbänä
30.05.2013 21:45:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ToiKsU: Kävin tänään testaamassa, ja vaikuttaa mukavalta peliltä. hintalaatusuhde on erittäin hyvä, kaulaprofiili on hyvä, ja soundi puolikin toimii. Eniten arveluttaa tuo tremolo ja indonesia, mutta tykäsin silti vihreästä hirviöstä. Ibanezilla ei näyttäisi olevan tarjolla muita 7-kielisiä samasta hintaluokasta.
 
Onhan siellä Prestige-sarjassa vielä RGD2127:
 
http://www.levytukku.fi/ibanez_rgd2127z_ish
 
Tietty tuohon rahaan saa jo käytettyä MIJ Universea, Apex1 sekä vanhempaa K7 mallia. Tietty ei kannata unohtaa RG1077XL ja RG2077XL baritoniseiskoja tai piezolla varustettua RG2027.
 
↑↑↓↓←→←→BA
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «