Kampela77 27.05.2013 15:07:51 | |
---|
Tobias ja Gob ovat kyllä hienoja miehiä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Numbie 29.05.2013 17:20:51 | |
---|
Uusin Netflix-tilauksen ihan tätä varten ja nyt viiden jakson jälkeen alkaa vähän vaikuttaa pettymykseltä. Ihan kohtuullista viihdettähän tämä on, mutta alkuperäisten kausien tasosta jäädään kirkkaasti. |
Rhapa 29.05.2013 17:22:35 | |
---|
Numbie: Uusin Netflix-tilauksen ihan tätä varten ja nyt viiden jakson jälkeen alkaa vähän vaikuttaa pettymykseltä. Ihan kohtuullista viihdettähän tämä on, mutta alkuperäisten kausien tasosta jäädään kirkkaasti. Jaa, mulle kyllä maistuu. Ei toki ihan yllä alkuperäisen tasolle mut se oliskin jo liikaa vaadittu.. Gobin jakso oli kyllä täyttä tykitystä. Ja Tobiaksen. Harvemmin ihan spontaanisti röhönauraa tv:n ääressä näin. |
Kampela77 29.05.2013 18:51:36 | |
---|
Kyllä mulle toimi tämä uusinkin kausi hyvin. Ihan hauskasti eri hahmojen jutut on punottu yhteen. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Aluksi vaikutti pettymykseltä, mutta kun katsoi loppuun niin hienosti tarina muuttui jokaisen henkilön kohdalla aivan eriksi. Loppuarvosana 8/10 ( yksi numero lisää pelkästään lauseesta "put it in Bluth", sen verran meinasi naurattaa. :D ). Täytyy melkein katsoa uudestaan, todellakin jäätävä krapula ei edesauttanut ensimmäisessä 7:ssä jaksossa juonessa pysymistä. ? |
chico_miguel 02.06.2013 19:05:52 | |
---|
Oletteko jo nähneet tämän viraali-ilmiön? YouTubesta löytyy fanien tekemiä sekoiluja. http://insertmeanywhere.biz/ Uudesta kaudesta.. Joku täällä jo vei sanani, että uusi kausi on kyllä hitailua, kun keskitytään yhteen hahmoon per jakso. Paranee kyllä jakso toisensa jälkeen. Aion katsoa loppuun asti. "Eres tú cabron hijo de puta" |
juuso a 03.06.2013 09:52:11 | |
---|
Mäkin otin Netflixin takaisin ihan vaan tän takia. Hyvä, että otin muuten, kun onhan tuolla vaikka mitä muutakin mukavaa. Mutta oon vähän samoilla linjoilla niiden kanssa, jotka sanoo, että olisi ollut parempi ihan vanhalla linjalla mennä. Ei sillä, etteikö olisi ollut hyviä nämä uudet jaksot. Totta kait kelpaa. Mutta ehkä Netflix ja tietyt planeettojen asennot voisivat jopa antaa meille lisää AD:ta. Sitä vanhanlaista siis. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Rhapa 05.06.2013 22:00:41 | |
---|
Oli tämä uusinkin kyllä helkkarin hyvä. Pitää katsoa koko roska tässä joskus alusta loppuun. Parhautta. |
Kampela77 04.07.2013 21:15:55 | |
---|
Olen vähän yllättynyt tämä ketjun suosion vähyydestä. Onko täällä oikeasti näin vähän älykkäitä ihmisiä? Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
papitsu 04.07.2013 23:29:00 | |
---|
Kampela77: Olen vähän yllättynyt tämä ketjun suosion vähyydestä. Onko täällä oikeasti näin vähän älykkäitä ihmisiä? En tunnusta älykkyyttäni, mutta en vaan jaksanut kirjoittaa mitään. Tuli Netflix hommattua ihan tätä varten, vaikka taisi tilaus tullakin jäädäkseen. Koko sarjan katselin uudestaan tuossa keväällä, ja kyllähän tuo uusin kausi pienoinen notkahdus totuttuun tasoon oli. Mitä pitemmälle kaudessa päästiin, sitä paremmin tarina nivoutui yhteen, mutta ei huumori enää vain ollut yhtä hulvatonta. Ja enemmän tykkäsin kyllä aikaisempien kausien tyylistä kuljettaa tarinaa eteenpäin sen sijaan, että jakso jaksolta vain kerrataan samoja kuvioita. Kyllähän tuotlla tavalla jokuset nokkeluudet saatiin aikaiseksi, mutta... Gob ja Tobias ovat mahtavia. Aina ja ikuisesti. Ei siinä, vaikka kausi olikin muun sarjan tasoon verrattuna heikko, oli se silti muihin sarjoihin verrattuna erinomainen. Erittäin viihdyttävää katseltavaa. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa katsoa uudestaankin. Mielipiteeni on fakta. |