Generic L 04.05.2004 21:54:55 | |
---|
Eli täsä ois kaks clippiä mun soitosta.. molemmat on Metallica biiseistä ja molemmat on aika hätäsesti nauhotettuja ja useimmiten yhdessä otossa nauhotettuja joten piku mokia tulee.. En myöskään miksannut näitä oikeastaan yhtään.. Pidän kuitenkin lopputuloksesta!! Eli tässä ois: http://www.acidplanet.com/artist.asp?songs=266313&T=4982 Ja muuten olen kyllä tietoinen että originaalit ei mene ihan näin mut nämä ovatkin mun omat versiot! Feedbackia kiitos!! En soittotaitojen kehuja odottele, haluan vain tietää mitä pidätte näistä! Mun mielestä yllättävän hyvältä saundaa vaikka en miksannut tai hienosäätänyt näitä yhtään.. |
Skebaristi 04.05.2004 22:28:08 (muokattu 04.05.2004 22:28:48) | |
---|
Tuosta puppetista minä ainaskii tykkäsin, vaikka kielet välillä vähän rämisivätkin... "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Generic L 04.05.2004 22:30:11 | |
---|
Tuosta puppetista minä ainaskii tykkäsin, vaikka kielet välillä vähän rämisivätkin... Joo no se on mun vaarin vanhalla Landolalla nauhotettu... siinä rätisee melkein jokaikinen nauhaväli.... |
Lightning 04.05.2004 22:31:29 (muokattu 04.05.2004 22:31:44) | |
---|
Menit sitte ostamaan bossin wahin. Tuoppas se mulle joku päivä näytille... Ja mitenkäs se kitaran vaihto sujuu? Klipit kuullosti hyvältä. Särö soundeista kyllä tykkäsin todella ja soittoki suju. "Life sucks and then you f*cking die you know!" - Ozzy |
Generic L 04.05.2004 22:36:08 | |
---|
Menit sitte ostamaan bossin wahin. Tuoppas se mulle joku päivä näytille... Ja mitenkäs se kitaran vaihto sujuu? Klipit kuullosti hyvältä. Särö soundeista kyllä tykkäsin todella ja soittoki suju. Joo tosin ostin sen bossin... Tuon sen joku päivä näytille... Ja en oo kitaralle löytäny ostajaa vielä... höh.... Pakko saada DKMGT aaarrggh!! Kiitos palautteesta! |
Generic L 04.05.2004 22:50:29 | |
---|
Menit sitte ostamaan bossin wahin. Tuoppas se mulle joku päivä näytille... Ja mitenkäs se kitaran vaihto sujuu? Klipit kuullosti hyvältä. Särö soundeista kyllä tykkäsin todella ja soittoki suju. Joo mullekin oli positiivinen yllätys miten hyviks ne säröt tuli... Eli mähän en miksannut paljon ollenkaan näitä clippejä ja kuitenkin ihan hyvä soundi!! Cube alkaa osoittaa hyödyllisyytensä!! Suurin syy miks on näin hyvät soundit on koska hankein juuri uuden äänikortin, SBlive 5.1... Ennestään oli vaan surkea sbpro... soundien laatuero on ERITTÄIN huomattava vaikka nauhoitin juuri samalla tavalla kuten ennenkin... |
aksul 05.05.2004 03:12:18 | |
---|
Joo tosin ostin sen bossin... Tuon sen joku päivä näytille... Ja en oo kitaralle löytäny ostajaa vielä... höh.... Pakko saada DKMGT aaarrggh!! Kiitos palautteesta! Joo mullekin oli positiivinen yllätys miten hyviks ne säröt tuli... Eli mähän en miksannut paljon ollenkaan näitä clippejä ja kuitenkin ihan hyvä soundi!! Cube alkaa osoittaa hyödyllisyytensä!! Suurin syy miks on näin hyvät soundit on koska hankein juuri uuden äänikortin, SBlive 5.1... Ennestään oli vaan surkea sbpro... soundien laatuero on ERITTÄIN huomattava vaikka nauhoitin juuri samalla tavalla kuten ennenkin... Enkä sano koskaan lauseitani loppuun..................... Tykkään pisteistä......... Anteeksi.... Oli pakko puuttua....... |
skinkarde 05.05.2004 04:42:41 (muokattu 05.05.2004 05:16:52) | |
---|
http://www.geocities.com/skinkarde/makkara/kobw.mp3 kommentoikaapa joku tuotakin jos kehtaatte. huumorimielessä tehty koveri. vaikka kyllä sen varmaan jo ekasta "blää"-huudosta hoksaa. nhihhii! edit: no saa tuota minun ääninäytettäki kommentoida mielellään, ku ei hirveästi saa palautetta jos kukaan ei kuule koko hommaa. ei oo enää se kuppanen paradigm shift-räpätys siellä njoo. "Siitä puhe mistä puhutaan" |
Antti1 05.05.2004 09:47:41 (muokattu 05.05.2004 10:03:05) | |
---|
kommentoikaapa joku tuotakin jos kehtaatte. Hohoo. Tämähän naurattaa pianoineen ihan oikeasti, ihan hyvä läppä juu. Nauhoitusteknisesti: koita loihtia jotenkin erottuvampi ja kirkkaampi soundi ainakin noihin komppeihin. Nyt komppikitara oli sellasta vähän turhan bassoista muhjua, jossa ei ollut munaa. EDIT1: Ja hyvin soitit, en itse tuohon varmaan ihan tältä istumalta pystyisi. Jossain tiluissa oli pientä takertelua, mutta ei niillä nyt ole mitään merkitystä, kun niin hyvältä muuten kuulostaa. MIDI-rummut? EDIT2: Ei juma! Lisää koukkuja löytyy. Tahaton taitaa olla, mutta tossa 1.40 alkavassa cleanissa kohdassa kuulostat ihan 100% Jim Carreylta. Äänikin hötkyilee ihan samalla tavalla. EDIT3: 1.32 alkavassa unisono -hommassa on hyvä ripaskameininki. Saisi ihmiset laittaa lisää covereihin tälläisiä hieman omintakeisia näkemyksiä. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Super-Jari 05.05.2004 09:59:17 | |
---|
http://www.geocities.com/skinkarde/makkara/kobw.mp3 kommentoikaapa joku tuotakin jos kehtaatte. huumorimielessä tehty koveri. vaikka kyllä sen varmaan jo ekasta "blää"-huudosta hoksaa. nhihhii! edit: no saa tuota minun ääninäytettäki kommentoida mielellään, ku ei hirveästi saa palautetta jos kukaan ei kuule koko hommaa. ei oo enää se kuppanen paradigm shift-räpätys siellä njoo. Loistavaa :D SIENIMUHENNOS! Sacred excrement |
Antti1 05.05.2004 12:20:06 (muokattu 05.05.2004 12:20:43) | |
---|
Tässä kun nyt on tällänen thread jo valmiina, niin pistänpä tähän omankin pätkän. Löytyypi tuolta: http://silveryveil.port5.com/skittasoundi.mp3 Mikä on pielessä soitossa (nämä tosin meni ykkösellä sisään) tai soundeissa? Heittäkääpä veikkauksia käytössä olleesta laitteistosta, jos kiinnostaa. Mun jäsenkuvauksesta ei saa sitten urkkia mahdollisia vempaimia ennen vastaamista. EDIT: Ja kuunnelkaa toi loppuun asti, on siinä muutakin kuin se Racer X:n pätkä. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Jackson Dinky 05.05.2004 14:05:57 | |
---|
Hohoo. Tämähän naurattaa pianoineen ihan oikeasti, ihan hyvä läppä juu. Nauhoitusteknisesti: koita loihtia jotenkin erottuvampi ja kirkkaampi soundi ainakin noihin komppeihin. Nyt komppikitara oli sellasta vähän turhan bassoista muhjua, jossa ei ollut munaa. EDIT1: Ja hyvin soitit, en itse tuohon varmaan ihan tältä istumalta pystyisi. Jossain tiluissa oli pientä takertelua, mutta ei niillä nyt ole mitään merkitystä, kun niin hyvältä muuten kuulostaa. MIDI-rummut? EDIT2: Ei juma! Lisää koukkuja löytyy. Tahaton taitaa olla, mutta tossa 1.40 alkavassa cleanissa kohdassa kuulostat ihan 100% Jim Carreylta. Äänikin hötkyilee ihan samalla tavalla. EDIT3: 1.32 alkavassa unisono -hommassa on hyvä ripaskameininki. Saisi ihmiset laittaa lisää covereihin tälläisiä hieman omintakeisia näkemyksiä. Minä tein rummut juu.. Vai tekiko skinkarde ne kenties ite loppujen lopuksi? Jau jau! |
author 05.05.2004 14:35:48 | |
---|
http://www.geocities.com/skinkarde/makkara/kobw.mp3 kommentoikaapa joku tuotakin jos kehtaatte. huumorimielessä tehty koveri. vaikka kyllä sen varmaan jo ekasta "blää"-huudosta hoksaa. nhihhii! edit: no saa tuota minun ääninäytettäki kommentoida mielellään, ku ei hirveästi saa palautetta jos kukaan ei kuule koko hommaa. ei oo enää se kuppanen paradigm shift-räpätys siellä njoo. Mikä siinä on ettei nää geocitiesin sivut koskaan aukea mulla ? Hyvähyvähyvähyvä |
skinkarde 05.05.2004 14:56:48 (muokattu 05.05.2004 14:59:18) | |
---|
joo en tehny ite rumpuja ja "laulun" nauhotin dv-kameran mikillä (=paska). no ei niistä kitaroista tullu kummosia ja virheitä on, ku en minä sitä biisiä oo koskaan aiemmin opetellu. viiden aikoihin yöllä nauhotin unissaan koko paskan. edit: niin ja kitarasaundi oli semmonen tosi kuiva rokkisaundi lähinnä.. ei siinä pitäny kovin sylttysaundi ollakaan. ei ois jaksanu miksailla sitä sitten semmoseksi ettei säriseisi ääni. "Siitä puhe mistä puhutaan" |
mongoloidi 05.05.2004 23:29:54 | |
---|
Erästä mainosta lainatakseni: "Sehän kuulosti hyvältä". Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
Generic L 06.05.2004 00:48:14 | |
---|
Erästä mainosta lainatakseni: "Sehän kuulosti hyvältä". ööö...mitäs clippiä nyt tarkoitat?? |
Enkä sano koskaan lauseitani loppuun..................... Tykkään pisteistä......... Anteeksi.... Oli pakko puuttua....... Ja millä tavalla nuo lauseet on keskeneräisiä?? Sä saat olla persreikä mut sun ei tarvi olla !##"!€"#""! |
toxic 06.05.2004 15:43:42 | |
---|
Toi master of puppets oli mahtava. Ihan sairaan siistille kuulosti heti kun kielet lakkasivat rämisemästä. Kuis kauan oot soittanu? Monta kymmentä kitaraa tossa oli päällekkäin? |
Generic L 06.05.2004 21:41:00 | |
---|
Toi master of puppets oli mahtava. Ihan sairaan siistille kuulosti heti kun kielet lakkasivat rämisemästä. Kuis kauan oot soittanu? Monta kymmentä kitaraa tossa oli päällekkäin? No tuota sähkiksen hankein noin kolme vuotta sitte ja siitä lähtien olen tosissani soitellut... Tosin en alkanut soittamaan sooloja kuin puoli vuotta sitten. Olen pysynyt enemmän komppikitaristina mutta nykyään olen alkanut vetämään enemmän liidejä! Puppetsissa on parhaimmillaan kolme kitararaitaa päällekkäin... |
Jackson Dinky 06.05.2004 22:25:25 | |
---|
Monta kymmentä kitaraa tossa oli päällekkäin? Hoho! Jau jau! |