Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Red Letter Media
1
SomethingWild
28.05.2013 18:25:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://redlettermedia.com/
Onko porukat katellu red letter median tekemiä leffa arvosteluja/keskusteluja? Itellä ainaki uppoaa ihan täysillä Mr. Plinkettit ja Half in the Bagit. Ainakin omasta mielestään tyyppien pointit osuu kohalleen, ei turhaa nipotusta ja huumoriki toimii. Parasta netissä aikoihin.
 
Ei oleee!
Wolfgang
28.05.2013 19:14:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen katsonut ja aion katsoa jatkossakin.
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Hipelius
28.05.2013 19:17:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoat ns. internetkriitikot joita enää jaksaa seurata aktiivisesti. Huumori on hyvää ja kritiikki osuvaa. Tykkään.
 
Perzzza
28.05.2013 20:37:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvostan näitä suuresti. Plinkettejä katsellessä jaffat ovat pursunneet nenästä monta kertaa. Hauska saa olla ja tuntuu kavereilla olevan todellakin faktat kohdillaan. Plinkettimies on alansa ammattilainen, se on varma. Suosittelen myös Best of the Worstia. Tässä uusin: http://redlettermedia.com/best-of-t … er-tracker-robot-jox-and-r-o-t-o-r/
 
Semmonem mieesss mikä kuuntellee merisään alusta loppuun! -Burn
Rahkonen
28.05.2013 20:48:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fanitan lujaa näitä kavereita. Harvoin on tullut millekään audiovisuaaliselle tuotokselle karjuttua niin paljon kuin legendaarisille Starwars -arvioille. Myös Half in the Bag on kovaa kamaa.
 
"You can only talk rubbish if you're aware of knowledge." -Karl Pilkington
JC
28.05.2013 20:52:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perzzza: Best of the Worst
 
Noille en ole oikein lämmennyt, mutta Half in the Bagit tulee katsottua.
 
Ygäby
29.05.2013 00:18:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Best of the worst ei kyllä nappaa yhtään, mutta Half in the Bag on parasta bestiä.
 
"Kaikkien mielessä ohjelmaa katsoessa oli tietenkin pillu- ja mikä menee sinne kätevästi? Sisilisko. Noniin. Se siitä toisesta tempusta." -Gleb91
ruusteri
29.05.2013 15:18:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä ollut ennen kuullut tästä, mutta eilen tuli Resident Evil-arvostelua katsottua. Tuli kyllä repeiltyä muutamassa kohdassa ja muutenkin hyvä meininki.
 
"Damn good coffee, and hot!"
Niklodeus
29.05.2013 15:27:52 (muokattu 29.05.2013 15:28:37)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan perkuleen hyviä videoita, jokanen Best of the worst ja Half in the bag katottu! Niin ja Star Wars arvostelut huhhuh.
 
Härmä
SomethingWild
29.05.2013 17:12:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=8j6YAmElKls Loppu kyllä pudotti meikäläisen totaalisesti.
 
Ei oleee!
AnonHero
29.05.2013 17:51:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hipelius: Ainoat ns. internetkriitikot joita enää jaksaa seurata aktiivisesti. Huumori on hyvää ja kritiikki osuvaa. Tykkään.
 
Tämä. HitB ja Best of the Worst toimii täysiä. Joskus näin Jack & Jill jakson ja sen jälkeen taisinkin katsoa kaikki.
 
Wild String Of Voodoo Strat
29.05.2013 21:15:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen sivuston suuri fani ja samaa mieltä muiden kanssa siitä, että nämä ovat parhaimmat internetkriitikot. Miehet ovat löytäneet täydellisen tasapainon huumorin ja erittäin kattavan asiantuntemuksen välillä. Hienovarainen huumori ja juurikin tämän selkeä asiantuntemus elokuvista ja niiden tekemisestä erottavat miehet muista internetin "kriitikoista". Jätkät eivät pyri ainoastaan vääntämään läppää elokuvista ja haukkumaan niitä kovaan ääneen. Todella kovaa kamaa kaiken kaikkiaan.
 
Itse taisin nähdä Phantom Menancen arvostelun ensimmäisenä, jota ei voi muuta kuin arvostaa niin kriittisenä kommentäärinä kuin myös huumorinumerona. Half in the Bagin pariin tuli eksyttyä Zookeeperin fake trailer-jakson myötä, ja sen jälkeen jokainen jakso on tullut tarkastettua. Olen myös nyt jälkikäteen alkanut katsomaan kronologisessa järjestyksessä leffoja, jotka on puitu sarjassa. On hauska huomata, kuinka välillä yksi yhteen oma mielipide menee miesten kanssa. Välillä tulee myös pointteja esille leffoista, joihin ei itse tullut kiinnitettyä huomiota.
 
Aion katsoa myös jatkossa, koska taso ei ole toistaiseksi laskenut. Best of the Worstistä pidän myös, vaikka se ei yllä Half in the Bagin tai Plinkettien tasolla, koska olen itsekin salaa schlockin ystävä.
 
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Casals
Niklodeus
07.06.2013 00:05:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://redlettermedia.com/half-in-t … -hangover-part-iii-and-after-earth/
 
Uutta jaksoa pukkaa ja aina yhtä hyvää turinaa jäbiltä! Will Smith rage pudotti pahasti.
 
Härmä
JC
24.06.2013 21:39:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Man of Steel saa pojilta kyytiä.
 
"This movie makes Superman Returns look good." :)
 
Rahkonen
16.07.2013 23:19:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nyt tuli kyllä paras arvio vähään aikaan eijjuma. :D
Grown Ups 2:
http://www.youtube.com/watch?v=jCkl-Vgc4-I&feature=player_embedded
Nerokasta.
 
"You can only talk rubbish if you're aware of knowledge." -Karl Pilkington
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «