Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Single Rectifier
1
horseface
01.12.2009 15:46:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näissä Mesoissahan ei moodeja pysty vaihtamaan jalkakytkimellä siten, kuin kanavia. Kysyisin sellaista, että millaista säröä saa Single Rectifierin clean-kanavan pushed-modesta? Irtoaako järkevä crunch?
 
Oli miten oli, näin on!
Antti1
01.12.2009 15:51:52 (muokattu 01.12.2009 15:52:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

horseface: Näissä Mesoissahan ei moodeja pysty vaihtamaan jalkakytkimellä siten, kuin kanavia. Kysyisin sellaista, että millaista säröä saa Single Rectifierin clean-kanavan pushed-modesta? Irtoaako järkevä crunch?
 
Mites olis testikierros ja oman mielipiteen muodostaminen aiheesta? Mun mielestä ei irtoa kovinkaan järkevää kruntsia siitä sitten niin millään, tai mistään muustakaan testaamastani rectumista. Puhtaat on kyl hyvät.
 
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Vladi
01.12.2009 20:50:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Mites olis testikierros ja oman mielipiteen muodostaminen aiheesta? Mun mielestä ei irtoa kovinkaan järkevää kruntsia siitä sitten niin millään, tai mistään muustakaan testaamastani rectumista. Puhtaat on kyl hyvät.
 
Nojaa, itse kyllä tykkäsin tuon Rectoverb-comboni rosoista vintage-moodilla. Sopi mielestäni rokkiin varsin hyvin. Mättöpuoli oli se, mikä ei oikein miellyttäny, rectot kun on enemmän middlescoop-pönttöjä ja mä taas tykkään Mark IV:n tyyppisestä soundista. :)
 
Kyllä se siitä.
Antti1
01.12.2009 21:14:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roadsterista sai ihan kivaa mekkalaa kevyempien säröjen suhteen, mutta se mitä mä miellän hyvällä crunchilla puuttui kyllä kuitenkin. Ehkä se soundi ei oo vaan mun juttuni?
 
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Vladi
01.12.2009 22:33:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Roadsterista sai ihan kivaa mekkalaa kevyempien säröjen suhteen, mutta se mitä mä miellän hyvällä crunchilla puuttui kyllä kuitenkin. Ehkä se soundi ei oo vaan mun juttuni?
 
Taitaa meissä olla samaa vikaa, recto oli jees muttei mun juttu.
 
Kyllä se siitä.
horseface
02.12.2009 14:06:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, kiitos kaikille vastanneille. Makuasiat ovat makuasioita eikä siihen taida auttaa muu, kuin mennä itse kokeilemaan.
 
Oli miten oli, näin on!
Vladi
02.12.2009 18:17:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

horseface: Ok, kiitos kaikille vastanneille. Makuasiat ovat makuasioita eikä siihen taida auttaa muu, kuin mennä itse kokeilemaan.
 
Käy ihmeessä, koska se on paras tapa selvittää tykkäätkö siitä tai et. Videoclipit tai toisten puheet ei koskaan kerro koko totuutta. :)
 
Kyllä se siitä.
ancci
27.05.2013 13:01:16 (muokattu 27.05.2013 13:01:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostan vaikka tämän. Ajattelin kysyä, että riittääkö volat metallimusiikkiin reenikselle? Silleen suht kovakätinen rumpali, mutta ei ihan ääripäästä. Nyt on käytössä Valveking 100W ja siinä riittää reeneissä kun pitää jossain klo 10-11. Kaverin Marshall MA50W pitää olla suht täysillä että pysyy jotenkuten volissa messissä. Oon jostain kuitenkin lukenut että noi Mesat on paljon kovaäänisempiä kuin esim samantehoiset ENGLit? Kertokkeee. Himottais mesatus.
 
Ihmissyöjä
27.05.2013 13:09:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ancci: Nostan vaikka tämän. Ajattelin kysyä, että riittääkö volat metallimusiikkiin reenikselle? Silleen suht kovakätinen rumpali, mutta ei ihan ääripäästä. Nyt on käytössä Valveking 100W ja siinä riittää reeneissä kun pitää jossain klo 10-11. Kaverin Marshall MA50W pitää olla suht täysillä että pysyy jotenkuten volissa messissä. Oon jostain kuitenkin lukenut että noi Mesat on paljon kovaäänisempiä kuin esim samantehoiset ENGLit? Kertokkeee. Himottais mesatus.
 
Köh köh... Osta multa Mark V. Lähtee kohtuuhintaan.
 
ancci
27.05.2013 13:10:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmissyöjä: Köh köh... Osta multa Mark V. Lähtee kohtuuhintaan.
 
Köh köh taitaapi liian hintava olla.
 
Tinippa84
27.05.2013 13:22:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ancci: Nostan vaikka tämän. Ajattelin kysyä, että riittääkö volat metallimusiikkiin reenikselle?
 
Riittää...
 
Himottais mesatus.
 
Se on oikein!
 
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «