Aihe: Frendit
1 2 3
Kimmo72
25.05.2013 01:11:41 (muokattu 25.05.2013 01:12:40)
Sarja uusintana AVA:lla alkaen ma klo 18.00
Jollei joku ole nähnyt.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
R2
25.05.2013 04:52:38
Kiitos Mikael Agricola.

Friend : Frendi
Friends: Frendit
Piepe
25.05.2013 09:51:53
Anonymous-jazz: Huono sarja

Sama.

Paitsi nyt kun tarkemmin rupes miettii. Nykypäivän tv:n komedia- yms. huviohjelmatarjontaan suhteutettuna Frendit on kyllä siellä kärkipäässä. Kertoo kaiken ohjelmien tasosta! Ja Rachel on my foreva lööv.

Arvosana 7-.
HaloOfFlies
25.05.2013 10:16:19

LamaAjanElvis: Frendit on sarja joka ehkä jollain tapaa yritti. Muistan kuitenkin facepalmanneeni jo kymmenen vuotiaana näille "Rachel on horo ja Joey on panomies"-vitseille.

Ainoa yhtään hyvä sitcom on Seinfeld.

Sitten tuli King of Queensit ja Raymondit joiden koko juoni perustuu siihen että mies tekee jotain väärää ja muija on vihainen. Lopun jakson ajan mies yrittää korvata sen erheensä jollain ja lopussa onnistuukin. Halaus, pusu ja lopputeksti

En ole oksentanut puoleen tuntiin, mutta kun ajattelen näitä, taas olen valmis.

Paitsi, että Kaikki rakastavat Raymondia on oikeasti hyvä sitcom.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Ygäby
25.05.2013 10:39:13
danny: Paitsi, että Kaikki rakastavat Raymondia on oikeasti hyvä sitcom.

http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/12/smh.gif
"Kaikkien mielessä ohjelmaa katsoessa oli tietenkin pillu- ja mikä menee sinne kätevästi? Sisilisko. Noniin. Se siitä toisesta tempusta." -Gleb91
Arkka
25.05.2013 11:07:03

Frendit on oikeesti tosi hyvä. Oon aina tykännyt ja uusinnatkin maistuis jos olis telkkari.

LamaAjanElvis: Ainoa yhtään hyvä sitcom on Seinfeld.

Ootko kattonut Curb Your Enthusiasmia? Seinfeldiä kirjottaneen Larry Davidin uudempi sarja. Aika samanhenkistä kuin Seinfeld välillä.
LamaAjanElvis
25.05.2013 11:45:40
Arkka:
Ootko kattonut Curb Your Enthusiasmia? Seinfeldiä kirjottaneen Larry Davidin uudempi sarja. Aika samanhenkistä kuin Seinfeld välillä.

Hoho, olen katsonut ja voi jumalauta niitä tilanteita Olin kuitenkin oikeassa sanoessani että Seinfeld oli ainoa hyvä sitcomi, koska tämähän on ihan eri mallinen komedia.
"I would never lie. I willfully participated in a campaign of misinformation." - Fox Mulder
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)