Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Viidakon tähtöset
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Informaatiokameli
30.04.2013 12:24:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.sub.fi/uutiset/viidakkom … hdittavat-viidakkonaytelmaa/1537396
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Jormaz
23.05.2013 21:39:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Vuoriston ohut ilma"
WTF
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
The Oath
23.05.2013 22:02:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tippui kyllä ihan oikeat henkilöt.
 
masterhat
23.05.2013 22:16:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo! sabinasta on kuoriutumassa suosikki! tas leinan kans respect!
 
mut ilman nikoa tää olis kyl vitun tylsä. mut hyvää tykistysstä, joskaan ihan ykköskauden kliimakseja ei olla saavutettu vielä, mutta hyvää settiä anyway
 
Jormaz
23.05.2013 22:40:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sabinalla ja Niinalla on kyllä hienot tissit. Eihän ne tietenkään Annille pärjää mutta näillä mennään.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Krice
23.05.2013 23:03:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä ohjelmassa pitäisi olla sääntönä luomutissit.
 
Burn
23.05.2013 23:15:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuo tehtävät on niin huikeita osittain siks, kun niiden suunnittelu ja toteutus on niin puolitiessä. "Tähtöset. Tehtävänänne on juoda tuopillinen sianpaskaa, minkä jälkeen kierrätte tuon tolpan". Ja minä seuraan innostuneena, puin nyrkkiä ja karjun. Loistavaa.
 
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
The Oath
13.06.2013 22:41:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voitto meni tälläkin kertaa oikealle mutta olisin halunnut nähdä Emmin finaalissa. :) Taitaa olla kolmas kausi tulossa, jotenkin tuntuu siltä.
 
masterhat
13.06.2013 22:57:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo suosikki voitti, hyvä sabina!
 
muttajotain uutta pitää keksiä ensikaudeksi jo, niko oli ehkä se lisäarvo tälläkaudella, mut ens kaudeksi jotain uutta.
 
Jormaz
13.06.2013 23:08:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Oath: Voitto meni tälläkin kertaa oikealle mutta olisin halunnut nähdä Emmin finaalissa. :) Taitaa olla kolmas kausi tulossa, jotenkin tuntuu siltä.
 
Kyllä, Emmi oli parasta bestii. Mut mitä vittuu eikö tytöt oo kattonu Kwai-joen siltaa :)
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
blaekie
14.06.2013 11:12:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

masterhat: ..muttajotain uutta pitää keksiä ensikaudeksi jo, niko oli ehkä se lisäarvo tälläkaudella, mut ens kaudeksi jotain uutta.
 
Joo, Mervi Tapola, ja Matti Nykänen mukaan. Komppaajaksi Johanna Tukiainen
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Alfons Åberg
14.06.2013 17:44:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Tässä ohjelmassa pitäisi olla sääntönä luomutissit.
 
Eikä pitäisi.
 
Se vaan tarjoaa myös plussana sen vaihtoehdon, että mutkasta voi poistua tyylikkäässä hallitussa luisussa, jos haluaa. -AWKM
kyseinen
17.06.2013 20:06:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niko-fanit, nyt ykköselle. Sieltä tulee uusintana "Kukkaron herraksi" -jakso, jossa setvitään Nikon rahankäyttöä.
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
janezki_
09.04.2014 21:15:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 296 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Kyllä, koska tissejä taas subilla tänään alkaen.
 
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
Bonesaw
09.04.2014 21:16:46 (muokattu 09.04.2014 21:24:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahas,uus kausi alkoi juuri. Juontajana Tino Singh,josta mieleeni tuli hauska (lue:vanha) vitsi.
 
Nuorimies oli ravintolassa joensuulaisen daamin kanssa, ensitreffeillä. Kaikki sujui hyvin, paitsi välillä oli hiljaisia hetkiä. Tyttö poistui "puuteroimaan nenäänsä", ja hänen poissaollessaan nuorimies tunnisti baaritiskiltä miehen, joka näytti aivan Tino Singhiltä. Mies meni hänen luokseen.
- Anteeksi, hän puhutteli, mutta te näytätte jokseenkin Tino Singhiltä. Olisikohan niin...
- No, mies keskeytti, minähän olen itseasiassa Tino Singh.
Nuorimies oli aivan sanaton, mutta kykeni jatkamaan hetken päästä:
- Mielestäni olette aivan upea ihminen, ja Passi Ja Hammasharja on loistava ohjelma. Olen katsonut kaikki blää blää blää blää lipi lipi... Voisitteko ehkä tehdä minulle pienen palveluksen?
- Ihan mitä vain haluat, Tino vastasi.
- No, tuota, minä kun olen ensimmäisillä treffeilläni erään naisen kanssa ja voisin tehdä häneen ison vaikutuksen, jos kävelisitte vain ohi ja sanoisitte "Moi Marko!", nuorimies ehdotti.
- Tottakai, Tino nyökytteli.
Niinpä nuorimies ryntäsi takaisin paikoilleen juuri ennenkuin hänen joensuulainen daaminsa palasi pöytään. Hetken kuluttua Tino meni sinne päin ja tokaisi:
- Morjens Marko, kuis menee?
Marko katsahti Tinoon ja vastasi:
- Painu vittuun neekeri.
 
Antti1997
10.04.2014 14:36:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi Tiina Jylhä, hyi helvetin helvetti. MIKSI???
 
Yövuoro-huone "Olen liikenteessä kymmeniä tuhansia kilometrejä vuositasolla ja saman verran myös tunteja eli liikkumista piisaa ministerin elämässä." -Merja Kyllönen, liikenneministeri
tomaattiorava
10.04.2014 15:25:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos jossaan pöpelikössä tulis toi tiina jylhä vastaan niin kyllä pötkisin pakoon ja äkkiä. Pelottava akka, näyttää ihan luolamieheltä.
 
The Oath
10.04.2014 15:48:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Jos jossaan pöpelikössä tulis toi tiina jylhä vastaan niin kyllä pötkisin pakoon ja äkkiä. Pelottava akka, näyttää ihan luolamieheltä.
 
Pistin sulle plussan. :)
 
Jäi muuten katsomatta tuo eka jakso -> heti katsomaan.
 
Hetfield
10.04.2014 17:31:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Jos jossaan pöpelikössä tulis toi tiina jylhä vastaan niin kyllä pötkisin pakoon ja äkkiä. Pelottava akka, näyttää ihan luolamieheltä.
 
https://twitter.com/aatulaine/status/453967535466348544/photo/1
 
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
apropoo
11.04.2014 16:47:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Te olette aaaivan väärillä jäljillä. Tiina Jylhä = milffien aatelia! :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «