Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Humppakauen avajaiset su 2.6.2013 (ILMOITTAUTUMISKETJU)
1 2 3 4 5
Anonymous-jazz
21.05.2013 22:15:33 (muokattu 23.05.2013 23:17:06)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin avataan tämä lopullinen ilmoittautumisketju nyt tähän, ettei tämä nyt tällä kertaa kerkeä vanhentua 14 vrk:n päästä, jolloin uusia ilmoittautuneita ei enää pysty lisäämään avausviestiin.
 
Eli Pöystilän täyshoitola oli vapaana ja on nyt varattu su 2.6.2013

Tähän ketjuun voitaisiin sitten pistää kaikki tähän liittyvät viestit ja alustavat ilmoittautumiset sekä suunnittelut, että kuka tuo mitkäkin kamat.

Elikkä siis tanssimuusikoiden kesäkauden avajaisia vietetään nyt jo kuudetta kertaa Lammilla

Ohjelmassa on leppoisaa yhdessäoloa vapaan musisoinnin, grillauksen ja saunomisen merkeissä.

Pöystilän Täysihoitola on täyden palvelun lomakeskus Lammilla Kuohijärven rannalla. Tilan päärakennuksessa on ruokasali, toimisto sekä oleskelu- ja majoitustiloja. Pihapiirissä on useita rakennuksia jotka kätkevät sisäänsä niin ikään erilaisia majoitus- ja vapaa-ajanviettotiloja.

 

Paikan osoite:

Porraskoskentie 1535
16900 LAMMI

Ajo-ohje löytyy esim. Keltaistensivujen tai Eniron karttapalvelusta.

 

Osallistumismaksu: 55 € (sis. majoituksen + ruuat sekä saunavuorot).

Maksetaan paikanpäällä suoraan Pöystilän henkilökunnalle (varaa käteistä mukaan; lähin pankkiautomaatti Lammin keskustassa ~25km päässä)

Tarjolla vaihtoehtoisesti joko

* päiväpaketti 30e/hlö, johon sisältyy päivällinen seisovasta pöydästä sekä mahdollisuus grillata ja saunoa

* majoituspaketti 55e/hlö, johon sisältyy edellisten lisäksi yöpyminen sekä aamupala lähtöpäivänä

-----

Käytännön asioista

* Yöpyjille on lakanat talon puolesta. Oma pyyhe kannattaa ottaa mukaan jos aikoo saunassa käydä.

* Grillattavaa ja alkoholia voi myös varata mukaan.

-----

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautumisia otetaan vastaan keväämmällä; nyt tässä vaiheessa osallistujalistaa on vielä turha kerätä, koska monen kesäsuunnitelmat voivat vielä muuttua kevään mittaan.

Ilmoittautuneet:

 
vesku.ka
omarklah (basso mukana)
Anonymous-jazz
Thefish (basso & muljuttimet ja äänilähde)
half
Timi
Andrei
ÄM (Rummut mukana)
rintapek
Ukko
Baron (Piano & monitori)
Lyyki (kuusikielinen ja moulinexit tulee mukaan)
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
half
22.05.2013 07:54:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulossa ollaan, nelikielinen basso ja muutamia mikkejä sekä standi mukana.
 
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
KoskPaavo
22.05.2013 10:38:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun täytyy ilm. perua tämänvuotinen osallistuminen, tuli toinen juttu, josta voi saada jopa korvausta.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
baron
22.05.2013 10:44:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulen, mukana piano ja sille monitori.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Thefish
22.05.2013 14:19:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulen, mukana pari bassoa, muljuttimia ja äänilähde.
 
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
Anonymous-jazz
22.05.2013 15:57:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Mun täytyy ilm. perua tämänvuotinen osallistuminen, tuli toinen juttu, josta voi saada jopa korvausta.
 
OK päivitetty on................
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
ÄM
22.05.2013 16:19:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajan tasalla on, meikäläisen osalta.
 
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
vesku.ka
22.05.2013 17:46:12 (muokattu 22.05.2013 17:46:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mack the knife ei pääse paikalle.
 
Sivutoiminen harrastelija ja tanssimusiikinsoittaja. COVS nro. 9(vieläkään en ole saanut paitaa).
Anonymous-jazz
22.05.2013 22:48:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vesku.ka: Mack the knife ei pääse paikalle.
 
Harmin paikka...
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
omarklah
23.05.2013 12:04:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulossa - pitäisköhän mun ottaa sitten bassovahvistin mukaan, kun kukaan ei näyttäisi olevan moista tuomassa...
 
Semmonev vanha kitara, jonka haljennutta kantta on koitettu tökeröstik korjatak kiiltävällä ja rämisevällä pellimpalalla, or ropro...
baron
23.05.2013 18:44:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisi kiva jos paikalla olisi joku muu laite kuin omat kuulokkeet joista kiippari kuuluisi.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Anonymous-jazz
23.05.2013 20:20:46 (muokattu 23.05.2013 20:21:10)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kyllähän toi PA-kamapolitiikka pitäisi hyvissä ajoin sopia, sillä muuten noista tulee vain unplugged jamit.
 
Mulla ei ole PA:ta, vaikka muuten olen aivan PA.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Lyyki
23.05.2013 22:37:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tuun kans. Kuusikielinen ja moulinexit tulee mukaan.
 
Anonymous-jazz
26.05.2013 20:41:16 (muokattu 26.05.2013 20:42:26)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saadaan sitten mestoille myös eräs loistava steel-guitarin soittaja.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Ukko
27.05.2013 09:03:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näillä näkymin olen tulossa rämpyttimen ja siihen liittyvän megafonin ohella.
 
COVS jäsen nro 6
Anonymous-jazz
27.05.2013 09:47:59 (muokattu 27.05.2013 09:49:29)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukas noi PA:t nyt sitten tuo tälläkerralla?
 
Kyllähän tässä nyt joku back-up plan pitää olla, että jos joku on muusikoiden liiton jäsen, niin sieltähän saa PA-setit.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
ÄM
27.05.2013 15:36:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko tässä havaittavissa normi hiljaisuuden pito ilmiö. Odotellaan, et joku heltyy kuitenkin ja ilmoittaa tuovansa. Aina ne asiat on kuitenkin suttaantunu.
 
8" FTP:t voin nappaa kyytiin kyllä, jos ei kertakaikkiaan nyt muuta löydy. Rummut on kyydissä enivei, ni itse tässä odottelin, että jos joku ottais ton pa-nakin, niin tulis vähän jaettua vastuita.
 
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Anonymous-jazz
27.05.2013 22:56:39 (muokattu 27.05.2013 22:57:47)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ÄM: Oisko tässä havaittavissa normi hiljaisuuden pito ilmiö. Odotellaan, et joku heltyy kuitenkin ja ilmoittaa tuovansa. Aina ne asiat on kuitenkin suttaantunu.
 
Hyvin ilmeisesti... Mutta paha se on sitten Lammilla lähteä soittelemaan pks-seudulle kylille, että tuokaa tänne PA.
 
8" FTP:t voin nappaa kyytiin kyllä, jos ei kertakaikkiaan nyt muuta löydy. Rummut on kyydissä enivei, ni itse tässä odottelin, että jos joku ottais ton pa-nakin, niin tulis vähän jaettua vastuita.
 
OK, mutta eiköhän tää vielä selviydy ennen sunnuntaita. Mutta kyllä se kuitenkin olis paras saada ihan kunnon PA:t subbasineen jostain, koska kyllä ton luokan jamit tarvii tarpeeksi watteja taakseen.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
pekkajau
28.05.2013 00:58:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä taidan kanssa tulla jos vain saan "skeidan" kuntoon. Alapallo kolkuttaa. t.pekka
 
EP
28.05.2013 06:33:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Minä taidan kanssa tulla jos vain saan "skeidan" kuntoon. Alapallo kolkuttaa. t.pekka
 
"Skotaloota, neljä pyörää ja loota!" : )
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «