PomppoK 13.04.2004 22:59:04 | |
---|
Mistä tätä saa?! En osaa edes kehua tai sanoa mitään, olen pitkästä aikaa mykistynyt. Levykauppaan, levykauppaan.. onko saatavuutta suomen maalta? "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
krushing 14.04.2004 10:16:02 | |
---|
Ainakin Stupido Shopissa näytti olevan cd-muodossa kahta viimeisintä (jos välissä tullutta limited edition -islanninkielistä levyä ei lasketa) plattaa, eli uusi Summer Make Good ja mainio edellinen Finally We Are No One. Itse olen kuullut vain tuon Finally...:n ja vähän vanhemman Yesterday Was Dramatic, Today Is OK:n, joka oli vähän tylsänpuoleista läppäri-idm-poppia. |
PomppoK 14.04.2004 10:43:46 | |
---|
Mikäs tuo "Please Smile My Noise Bleed" -julkaisu on? Löytyi sellainen... "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
1960-1980 14.04.2004 10:53:45 | |
---|
Mikäs tuo "Please Smile My Noise Bleed" -julkaisu on? Löytyi sellainen... Taisi olla joku remixlevy. Múm on hieno. Pitäisi varmaan hankkia levyjä. |
Mems 19.04.2004 15:07:33 | |
---|
Ihan paras! Paras levy mikä tänä vuonna on julkaistu tuo Summer make good, mutta ei osaa vielä sanoa onko parempi kuin Finally we are no one... Kuulin ihan pari päivää sitten eka kerran tuon yesterday was dramaticin ja täytyy kyllä myöntää että paljon on kehittynyt bändi ja oma tyyli on löytynyt. Parhaat biisit uuella levyllä on varmaan Nightly cares (singlenäkin julkaistu) ja Island of children's children. Mutta joka tapauksessa tätä voi kyllä suositella varmaan kaikille jotka täällä elektrofoorumeissa liikkuu, ihan jo omaperäisyyden takia. Tämä levyhän oli kait nauhoitettu jossain ladon tyyppisessä paikassa, jossa ei edes vesi kiertänyt. Finally we are no one äänitettiin majakassa. Ja kaikille Moog faneille tiedoksi: Summer make goodissa soitetaan myös sitä! (Tosi vähän kylläkin.) Mukana on myös sämplereitä, trumpetti, haitari, melodika ja jopa harppu! |
PomppoK 19.04.2004 16:01:43 | |
---|
Uuden levyn ostin, mutta pakko myöntää pettymys. Hieman liiankin väljästi sävelletty/sovitettu levykokonaisuus. Harvoin sanon, mutta kaipaan "kunnon biisejä" enemmän. Tuo omaleimainen soundikin alkaa jossain vaiheessa lähinnä ärsyttää juuri tuon em. "ongelman" ansiosta. Käsittääkseni Finally We Are One:lla on enemmänkin näitä ns. "kunnon biisejä", joita Summer Make Good:lla edustaa varsin mallikkaasti Weeping Rock, Rock ja oliskohan tuo Sing Me Out The Window, se sinkkubiisi kuitenkin. Pitänee tämäkin levy ostaa. "I've been busier than a one-armed bass player."
tatska 30.04.2004 10:49:51 | |
---|
Jos Mùm kiinnostaa, niin kannaattaa EHDOTTOMASTI hankkia niiden eka levy: Yesterday Was Dramatic - Today Is OK Monipuolinen ja loistokas levy. Siis parasta Mùmia... |
Järvihirviö 02.05.2004 13:05:35 (muokattu 03.05.2004 00:16:13) | |
---|
Mielenkiintoista on kyllä. Paikoitellen tulee, kumma kyllä, Sigur Ros mieleen. Debyyttilevystä tykkäsin, uusinta kuunnellut niin vähän, että en viitsi lopullista sanaa sanoa. Livetallenteita ko. bändiltä saa osoitteesta http://www.noisedfisk.com/mumweb/mp3.htm (upeaa!) Eli tarkennukseksi vielä tapahtuma: múm live at BAM - Barcelona Acció Musical - (21 September 2002) |
Mistä tätä saa?! En osaa edes kehua tai sanoa mitään, olen pitkästä aikaa mykistynyt. Levykauppaan, levykauppaan.. onko saatavuutta suomen maalta? No freerecord shopista saa ainakin ja myös cdonista jos tilata haluaa niin löytyy kumpaakin levyä, uutta ja vanhaa. Itse tilasin just tuon uusimman ja tykkäsin kyllä kovasti. Niin kuin kyllä siitä ensimmäisestäkin. Veri on vettä sakeampaa |