carhu 05.05.2004 22:14:18 | |
---|
proco RAT, jostain 80-luvun lopusta: Onko kellään tietoo: kun väännän potikasta säröt täysille soundi alkaa ikäänkuin pätkiä(on siis soittokelvoton) ja puuroutuukin pilalle? Ikäänkuin laitteesta loppuis puhti. Tekee saman patterilla ja muuntajalla. Säröpotikka puolivälissä skulaa hyvin.Ja pidän soundista. Tuskin se tollanen kuuluu olla?? Mikään muu kokeilemistani muista säröistä ei käyttäydy samoin. Käyttääkö noita muuten enää kukaan?? mielipiteitä? http://www.tonefrenzy.com/2/proco_rat.htm |
Guitarfreak 06.05.2004 01:23:20 (muokattu 06.05.2004 01:24:25) | |
---|
Voiskos se dist. potikka olla kulunu...? Kysele myös tuolta Elektroniikkapuolelta Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat |
Se on ihan normaali RAT:n ominaisuus. Niin ne toimii kaikki, Turbo RAT:ssa on samaa ongelmaa vaikka siinä se ei pätki niin helposti. Kokeileppa joskus Line 6:n Distortion Modelleria, siinä on RAT mallinnettuna ja sekin pätkii :D Kyllä niitä käyttää monetkin. Ihan asiallinen purkki jos ei pidä distortionia liian isolla. Myynnissä Mesa/Boogiet: Fifty/Fifty poweramp, Studio Preamp, Nomad 55 Medium Head |
Jäärä 06.05.2004 08:30:21 | |
---|
Mulla on se kakkosversio siitä, särönamiska mulla on siinä klo 12 ja jossain klo 13.32 jälkeen soundi alkaa mennä mössöksi (pääasiassa strato vakiomikeillä). Mitään pätkimistä en oo havainnut. Hyvä peli. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
JLM 06.05.2004 11:16:25 | |
---|
Tässä varmaan pätkimisellä tarkoitetaan sellaista fuzzille tyypillistä tapaa ikäänkuin "tukehtua". En tiedä onko sille ilmiölle mitään virallista termiä mutta ainakin kaikki fuzz-ihmiset tietävät mistä on kyse. ... Siinä pedaalissa ei siis ole mitään vikaa. |
Keppi 06.05.2004 12:02:15 (muokattu 06.05.2004 12:02:51) | |
---|
Itsellä on toi kakkosversio ja oon tykänny, mutt oon just kyllä ihemetelly tota säröaluetta. Vaikea kuvitella, ett kukaan vois käyttää sitä yli kello yhden asetuksilla ja kuulostaa hyvältä. No mutt siinä yhdentoista kahdentoista kieppeillä laulaa paksusti ja kuulostaa just hyvältä...ainaki mun korvaan. ...no ei vaineskaan;) |
PJS 06.05.2004 12:30:49 | |
---|
NÄin on näppylät, se on aika paljon vahvarista kiinni. Itekin pidän sitä pääsäsäntöisesti klo 10-13 "Vitut yleisöstä!"
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |