Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson rr24xt
1 2
SavuMakkara
21.05.2013 10:56:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, elikkä olen tässä 2 vuotta kitaraa soitellut, ja tarkoitus olisi uutta hevikeppiä ruveta kattelemaan. Sattui kaupassa pistämään silmään tuo jacksonin rr24xt. Onko porukalla mielipiteitä kyseisestä kitarasta tai parempia vaihtoehtoja?
 
Budjetti noin 600€, muodolla tai ulkonäöllä ei väliä, floikkia en tarvitse (tosin ei haittaakaan ole) ja 24 nauhaa olis aika hyvä saada.
 
Soitan lähinnä rässiä ja death metallia. Toistaiseksi soittanut LTD M-50:llä.
 
Pistäkäähän postia :D
 
JaaGeRMaisTeR
21.05.2013 11:10:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SavuMakkara: Okei, elikkä olen tässä 2 vuotta kitaraa soitellut, ja tarkoitus olisi uutta hevikeppiä ruveta kattelemaan. Sattui kaupassa pistämään silmään tuo jacksonin rr24xt. Onko porukalla mielipiteitä kyseisestä kitarasta tai parempia vaihtoehtoja?
 
Budjetti noin 600€, muodolla tai ulkonäöllä ei väliä, floikkia en tarvitse (tosin ei haittaakaan ole) ja 24 nauhaa olis aika hyvä saada.
 
Soitan lähinnä rässiä ja death metallia. Toistaiseksi soittanut LTD M-50:llä.
 
Pistäkäähän postia :D

 
Suosittelen että käyt testaamassa mieleisiä kitaroita ja valittet niistä parhaan.
 
V
sarkain
21.05.2013 11:15:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jacksonin X-sarjaa on kehuttu jossakin määrin täälläkin. Speksien puolesta oikein sopivia skeboja sun käyttötarkotukseen. Käy silti kokeilemassa liikkeessä, ennenkuin teet päätöksen.
 
SavuMakkara
21.05.2013 11:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Suosittelen että käyt testaamassa mieleisiä kitaroita ja valittet niistä parhaan.
 
Olen käyny testaamassa kyseistä keppiä ja itse olin suht tyytyväinen. Lähinnä ajattelin jos olis tiedossa jotain kenties vielä parempaa kitaraa samaan hintaan.
 
SavuMakkara
21.05.2013 11:18:39 (muokattu 21.05.2013 11:21:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sarkain: Jacksonin X-sarjaa on kehuttu jossakin määrin täälläkin. Speksien puolesta oikein sopivia skeboja sun käyttötarkotukseen. Käy silti kokeilemassa liikkeessä, ennenkuin teet päätöksen.
 
Jos halvalta löytyisi jostain keski-suomen alueelta niin sitten vaikuttaisi olevan varteen otettava vaihtoehto
 
JaaGeRMaisTeR
21.05.2013 11:21:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SavuMakkara: Olen käyny testaamassa kyseistä keppiä ja itse olin suht tyytyväinen. Lähinnä ajattelin jos olis tiedossa jotain kenties vielä parempaa kitaraa samaan hintaan.
 
Siksi kannattaa testata samalla kauppareissulla myös muita. Joitakin ihan randomeitakin kun mistä sitä tietää vaikka niin löytyy parempi. Kitaroiden paremmuuskin on makuasia jonka tietää itse parhaiten :)
 
V
SavuMakkara
21.05.2013 11:27:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Siksi kannattaa testata samalla kauppareissulla myös muita. Joitakin ihan randomeitakin kun mistä sitä tietää vaikka niin löytyy parempi. Kitaroiden paremmuuskin on makuasia jonka tietää itse parhaiten :)
 
Olen tuosta täysin samaa mieltä, ja testasinkin myäs ibanezin rg220b:tä ja B.C rich jotain warlockia ja en kyseisistä kepeistä oikein lämmennyt. Schesterin c1 hellraiser vaikutti kanssa todella vakuuttavalta, tosin opiskelija budjetilla se parisataa lisäeuroa on aika paljon rahaa toisen kepin hommaamiseen.
 
Jeszse
21.05.2013 11:53:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli tollanen kolme viikkoo. Ihan kiva keppi, hintaluokassaan, mut jos sun budjetti on 600e ni sinällään en kusiskaan RR24XT:n suuntaan...
 
Katseet torille vaan.
 
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. » The Jasser Arafats «
kuunsuru
21.05.2013 13:10:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tuo keppinä ollut nyt viime syyskuusta varmaan. Kyllä se hintaisekseen on oikein mukava peli, ja kyllä kaverikin taisi pari kertaa kiroilla verrattuaan sitä omaan RR1:sä. Mikin vaihdon jälkeen olen ollut entistä tyytyväisempi,
Testaa testaa.
 
Kitaristista voi myös tulla korvaava palkkamurhaaja ylimääräisen kielisetin kanssa. Thou Arsonist! - A False Prediction
Shredder96
21.05.2013 13:17:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäs kaupasta tämmönen keppi löytyy? Oon itekki aatellu floikatonta kitaraa jossa ois 24 nauhaa, jackson ois ihan kiva vaihtoehto :D
 
ruikku20
21.05.2013 15:18:59 (muokattu 21.05.2013 15:24:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäisen kerran näen, että joku uuden kitaran hankkija on käynyt jo testaamassa liikkeessä kitaroita. Hyvä hyvä :) En oo kyllä jäsenenäkään ollu kun sen pikkusen alle kaks vuotta, mutta mutta...
 
Niin, eiköhän kannata kattoa vielä torilta, josko lähellä sun asumaseutua ois joku kiinnostava yksilö. Siinä voit saada tuolla 600 sellasen kepakon joka on aikanaan maksanu 800-900 euroa. Tuosta sun mainitsemasta kitarasta ei ole mulla kokemusta.
 
E: Tässä vaikka yksi vaihtoehto torilta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=758069 vois lähteä juuri ja juuri tuohon sun hintahaarukkaan. Kiinteä talla ja 24 nauhaa, ja kyllä Les Paul -mallisella kitaralla voi soittaa heviä :)
 
Guitar playing is my life.
zedder
21.05.2013 15:58:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuunsuru: Mulla on tuo keppinä ollut nyt viime syyskuusta varmaan. Kyllä se hintaisekseen on oikein mukava peli, ja kyllä kaverikin taisi pari kertaa kiroilla verrattuaan sitä omaan RR1:sä. Mikin vaihdon jälkeen olen ollut entistä tyytyväisempi,
Testaa testaa.

 
Miksi RR1 -omistaja oli tyytymätön tilanteeseen? Onko RR1:n kaula selkeästi paksumpi..?
 
Tuoltahan noita löytyy ja saa palauttaa jos ei tykkää:
 
http://www.thomann.de/fi/search.htm … 4+rrxt&bn=&gk=&pv=&pb=&ls=10&oa=rnk
 
Näyttää kumminkin musta ja musta/vihreä RR24XT poistuneen listalta.
 
SavuMakkara
22.05.2013 12:28:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ruikku20: Ensimmäisen kerran näen, että joku uuden kitaran hankkija on käynyt jo testaamassa liikkeessä kitaroita. Hyvä hyvä :) En oo kyllä jäsenenäkään ollu kun sen pikkusen alle kaks vuotta, mutta mutta...
 
Niin, eiköhän kannata kattoa vielä torilta, josko lähellä sun asumaseutua ois joku kiinnostava yksilö. Siinä voit saada tuolla 600 sellasen kepakon joka on aikanaan maksanu 800-900 euroa. Tuosta sun mainitsemasta kitarasta ei ole mulla kokemusta.
 
E: Tässä vaikka yksi vaihtoehto torilta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=758069 vois lähteä juuri ja juuri tuohon sun hintahaarukkaan. Kiinteä talla ja 24 nauhaa, ja kyllä Les Paul -mallisella kitaralla voi soittaa heviä :)

 
Voisihan tuokin hommansa hoitaa ilman epäilystä, ja kuten sanoin ei sillä muodolla ole soundin kannalta mitään merkitystä. Tosin tulee porukalta sen verran hyvää palautetta kepistä että taidan käydä toistamiseen kokeilemassa vielä jaskaa (että olen nyt ihan varma ostoksestani). Ensimmäisellä testikerralla oli hyvinkin vakuuttava hintaansa nähden.
 
kuunsuru
22.05.2013 13:18:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zedder: Miksi RR1 -omistaja oli tyytymätön tilanteeseen? Onko RR1:n kaula selkeästi paksumpi...
 
hintaero varmaan lähinnä.
 
Kitaristista voi myös tulla korvaava palkkamurhaaja ylimääräisen kielisetin kanssa. Thou Arsonist! - A False Prediction
Jeszse
22.05.2013 13:32:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuunsuru: hintaero varmaan lähinnä.
 
Heh.
 
Ootko nyt niinku tosissas?
 
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. » The Jasser Arafats «
lavaamo
22.05.2013 13:44:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuunsuru: hintaero varmaan lähinnä.
 
Hohoo, vitun jonnet!
 
✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡
Entropia666
22.05.2013 13:45:33 (muokattu 22.05.2013 14:13:18)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ruikku20:
Niin, eiköhän kannata kattoa vielä torilta, josko lähellä sun asumaseutua ois joku kiinnostava yksilö. Siinä voit saada tuolla 600 sellasen kepakon joka on aikanaan maksanu 800-900 euroa. Tuosta sun mainitsemasta kitarasta ei ole mulla kokemusta.

 
Tai sitten huntti lisää budjettiin ja tilaa japanista Grover Jackson tai Jackson Stars RR:n. Oma maksoi rahteineen ja tulleineen joku 730€ suomeen. Kyseessä siis 24-nauhainen, kahdella humpparilla varustettu keihäs. Bindaukset ja eebenotelaudat niinku hyvään jaskaan kuuluu. Parissa päivässä tuli ehjänä perille, vaikka pehmeessä laukussa tulikin. Laadullisesti ei USA jaskaa häpeä. Suosittelen katsomaan myös tämän kortin.
 
edit. http://www.ishibashi.co.jp/u_box/e/select.php?cd=80-316336707
Tuosta esim. n. 700€ kaikkine kuluineen suomeen.
 
Täysin uudet sivut: H A J E . F I
lavaamo
22.05.2013 14:01:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Tai sitten huntti lisää budjettiin ja tilaa japanista Grover Jackson tai Jackson Stars RR:n. Oma maksoi rahteineen ja tulleineen joku 730€ suomeen. Kyseessä siis 24-nauhainen, kahdella humpparilla varustettu keihäs. Bindaukset ja eebenotelaudat niinku hyvään jaskaan kuuluu. Parissa päivässä tuli ehjänä perille, vaikka pehmeessä laukussa tulikin. Laadullisesti ei USA jaskaa häpeä. Suosittelen katsomaan myös tämän kortin.
 
Selectin tai customin kun hankkii niin ei tarvi selitellä mistään häpeilyistä.
 
✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡
kuunsuru
22.05.2013 15:40:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Heh.
 
Ootko nyt niinku tosissas?

 
Soittotatsi kenties kultaseni, soittotatsi. Uskoakseni ja tietääkseni jokainen kitara on yksilö.
Minä en ainakaan ole vielä ymmärtänyt haluja ostaa puolentoista tonnin soitinta, jos vähemmällä saa soivan ja toimivan pelin.
 
Kitaristista voi myös tulla korvaava palkkamurhaaja ylimääräisen kielisetin kanssa. Thou Arsonist! - A False Prediction
Antti1
22.05.2013 15:41:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuunsuru: Soittotatsi kenties kultaseni, soittotatsi. Uskoakseni ja tietääkseni jokainen kitara on yksilö.
Minä en ainakaan ole vielä ymmärtänyt haluja ostaa puolentoista tonnin soitinta, jos vähemmällä saa soivan ja toimivan pelin.

 
Tää on nyt vähän sama, kuin kolmen sentin kikkelillä uskottelisi: "En minä tommosta kymppituumasta... Hyvinhän se pissa tästäkin tulee!"
 
"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «