Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line6 M9
1
Adelefani97
21.05.2013 02:07:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MOI, oon ostamassa tällästä vehjettä kun Line6 M9. Pedaalin kanssa hintaa tulee noin 450e. Onko kokemuksia? Oon kuullut että se on aika hyvä hintaluokassaan. Saa suositella jotain muutakin vastaavaa "efekti systeemiä".
 
TheMurno
21.05.2013 02:19:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Adelefani97: MOI, oon ostamassa tällästä vehjettä kun Line6 M9. Pedaalin kanssa hintaa tulee noin 450e. Onko kokemuksia? Oon kuullut että se on aika hyvä hintaluokassaan. Saa suositella jotain muutakin vastaavaa "efekti systeemiä".
 
Torilta löytyy hieman enemmän vähän edullisemmin: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=747892
 
: )
 
Fake and gay
Klapp
21.05.2013 12:37:24 (muokattu 21.05.2013 12:38:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MOI, oon ostamassa tällästä vehjettä kun Line6 M9. Pedaalin kanssa hintaa tulee noin 450e. Onko kokemuksia? Oon kuullut että se on aika hyvä hintaluokassaan. Saa suositella jotain muutakin vastaavaa "efekti systeemiä".
 
M9 on aivan erinomainen hintaluokassaan, mutta kuten yllä käy ilmi, on syytä harkita, tekeekö M13:n lisäominaisuuksilla jotain. Hinta on tori-ilmossa aivan houkutteleva.
 
Molemmissa kuitenkin olennaista itselleni on erinomaiset soundit ja äärimmäisen simppeli interface, efektien parametrejä on erinomaisen yksinkertaista editoida, jos nyt ei lennossa, niin ainakin kumartumalla.
 
Modulaatiot, kaiut ja häröt on oikein hyviä, säröissäkin on pari ihan käyttökelpoista ensi hätään.
 
E: Niin, siis M9:n suuntaan itselläni pelin ratkaisi aikanaan sen pikkuruisuus. Menee melkein povariin. M13 taas vaatii ainakin Salen muovikassin kaverikseen. Eli jos size matters, niin tämäkin kandee huomioida.
 
"Tahdikkuus ja pidättyväisyys ovat aivan paikallaan ihmisten kanssa rupatellessa, mutta ei pidä kierrellä ja kaarrella, kun on kysymys musiikista." -David Mitchell: Pilvikartasto
Adelefani97
22.05.2013 00:17:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei kiitti vinkeist/infosta :)
 
P-Nut
24.05.2013 12:03:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin oon sumplinu näiden vempeleiden kanssa ja Line6:n M9 tai M13 ois potentiaalisia vaihtoehtoja ja vaikuttavat käyttöliittymiltäänkin mukavan fiksuilta ja yksinkertaisilta. Yksi vaihtoehto ois kans Tc Electronicin Nova System.
 
Korjatkoon joku jos olen väärässä, mutta M9:n ja M13:n erona tais olla myös tuo "4-kaapelin metodi", joka on siis M13:n kannalta mahdollinen. Itselle tuo olisi ainakin suht tärkeä, koska haluan säröt vahvarin eteen, mutta delayt, reverbit jne. taas efektilooppiin.
 
planet Bullshit on a galaxy of this sucks cameldicks.
gunnar
26.05.2013 12:32:03 (muokattu 26.05.2013 12:37:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pieni koko ratkaisi mullakin pelin M9 eduksi esim. Nova systemsiin verrattuna.
Mulla M9 toimittaa myös modulaatio/härö/delay/reverb/boost virkaa.
Halusin edelleen ottaa säröt pedaaleista/vahvistimesta ja pitää vapauden vaihdella särö/boost pedaaleita tilanteen ja myös ajoittaisen GAS:in mukaan ;)
 
Laudassa (lauta oma kuvassa) M9 on siis säröjen ja 1-kanavaisen vahvarin välissä vähän vastaavasti, kuin olisi loopissa. Laite korvasi joukon erillispedaaleita ja pystyin jopa siirtymään pedaltrain 2:sta pedaltrain junioriin! Nyt on aika kompakti mutta monipuolinen lauta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «