latuska90 12.05.2013 23:36:06 | |
---|
Pahoitteluni. Puhdas unohdus. "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
Skaba 279 tulokset: 1. Stratomaster 10p 2. BigPapa 8p 3. Zeeboo 7. 4. sickboy 6p 5. Blues Guitar 4p gary field, Vesa423, Jarkre kunniamaininta Äänestämättä jättivät Wanha Wetäjä ja korvaoo Onnea stratomasterille! White men can't Monk |
stratomaster 19.05.2013 21:21:04 | |
---|
Kiitokset, tää voitto oli sen verran yllättävä, etten ole varautunut minkäänlaisella taustalla. Pitääpä ruveta kaivelemaan. Jos jollakulla on jotain ehdotusta, otan vastaan mieluusti. |
WanhaWetäjä 19.05.2013 23:13:05 | |
---|
No voihan vee...viikko humppaa Levillä, 10 tuntia autossa istumista teki tehtävänsä ja unohtu koko homma kun "vähän" väsytti...wanha kun oon ;-) Noh...ei sinänsä mitään häpiää tapahtunut, mun pinnat ois mennet seuraavasti : stratomaster 3, sicboy 2, ZeeBoo 1 ja BP seuraava jos ois ollut lisäpinnoja... Mutta kiitokset kommenteista, seuraavaan skabaan on vähän paremmin aikaa syventyä kun ei oo keikkaa haittaamassa... |
blaekie 24.05.2013 21:37:55 | |
---|
Blaekie: Mukava oli taas kuulla Bläkkistäkin ja hyvin tulee ja tyyltajusesti hyvällä soundilla. Mikin vaihdot huomioitu. Heh, kiitos. Nyt täytyy kyllä tunnustaa että mikinvaihdot oli ihan tahattomia, jotenkin se käsi lipes siinä, vaikkei ollu edes mikään kovin riehakas kohta :-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
WanhaWetäjä 25.05.2013 18:16:57 | |
---|
BP kommentoi... WanhaWetäjä: Aika hyvä soundi ja paikoitellen ihan mukavaa meininkiä. Välillä taas mennään sellaisille alueille, että no tänk juu. Soittohan on hyvää, tyyltajua hiukka kehiin kiitos. Tavallaan olet oikeassa ja ymmärrän kyllä tuon että kun tausta on "bb king tyyppistä" niin oletuksena siihen pitäsi sitten varmaan soittaa jotain tyylillisesti sinneppäin olevaa, sen orjallinen ja uskottava toteuttaminen vaatisi jo laitteistoltakin tyylinmukaisuutta, ei Stratolla ja PODilla oikeen lähe noi jutut asianmukasesti;-) Ylipäätään tämä BB-tyyppinen perusosasto on mulle täysin hämärää aluetta joten pitäydyn valitsemallani tiellä eli hatusta vedetään edelleen ja mitä millonkin sattuu tulemaan ja mikä itestä tuntuu luontevalta. |
krk 26.05.2013 16:33:45 | |
---|
Jarkre: ...Oliko Kemper tässäkin mukana? Kiitosta vaan. Kyllä oli Kemper, Fender Deluxe '69 -profiili. Kaikki tilaefektit lisään yleensä plugareista, niin tässäkin. Ekaa kertaa kokeilussa UAD:n tuore Ocean Way Studios Plug-In: http://www.uaudio.com/store/reverbs/ocean-way-studios.html Vielä demoversiona, mutta tulee ehkä hankittua. Kaikenlaista mielenkiintoista säätelyleikkimistä riittää. Lisäksi tossa on mm. UAD EMT140 -plateplugaria. Noi pienet delayt on ihan Reaperin peruskalustoon kuuluvalla ReaDelayllä. Tilefektien lisäksi käytin mm. UAD 1176 -kompuraplugaria. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
stratomaster 26.05.2013 16:38:28 (muokattu 26.05.2013 16:43:46) | |
---|
Edit: tuossa yllä ehti jo tullakin se mitä kaipasin eli krk:n selvitys tuon mahtavan soundin salaisuudesta. |
krk 26.05.2013 18:50:04 | |
---|
WW: ...hiukka ottaisin ihan alinpia alapäitä pois, tai sitten se on tuo kompura joka tekee vaikutelman ikäänkuin että alakielet tulee paikoin yli... Joo olet kyllä ihan oikeassa, ja toi kompura on yksi mikä siihen vaikuttaa. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
stratomaster 26.05.2013 21:03:12 | |
---|
Roots-skaban 280 tulokset. Voiton vei Mansen Greeny krk upealla vedollaan, onnittelut! krk 17 WanhaWetäjä 13 BigPapa 12 Bluestumppi 6 Jarkre 6 Vesa423 5 blaekie 4 Urmas Potkuri 3 I3enjam1n 2 gary field 2 Hank Hill 2 korvaoo 0 Kaikki osallistujat äänestivät, sanallistakin arviointia harrastettiin mukavasti. Kiitokset kaikille skabasta, krk:n vetovuoto. |
krk 26.05.2013 21:08:56 | |
---|
Kiitoksia kovasti kannatuksesta, siellä on uutta - toivottavasti kelpaa. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
stratomaster 26.05.2013 21:25:33 | |
---|
Onpa hieno tausta! Taitaa olla "Have a little faith in me". Sen verran pitää kehua, että olen nähnyt Hiattin jopa kahdesti livenä, ensin Lyle Lovettin kanssa akustisesti ja myöhemmin sähköisen bändin kanssa. Hyvä ukko on se. |
krk 27.05.2013 19:11:16 | |
---|
stratomaster: Onpa hieno tausta! Taitaa olla "Have a little faith in me". Sen verran pitää kehua, että olen nähnyt Hiattin jopa kahdesti livenä, ensin Lyle Lovettin kanssa akustisesti ja myöhemmin sähköisen bändin kanssa. Hyvä ukko on se. Rispektiä rispektiä... joo on hyviä piisejä väsännyt äijä. Tähän sopisi muuten erityisen hyvin pedal / lap steel -tyyppinen tunnelmointi. Joten Olli Haavisto ja kaikki muutkin putkimiehet: antakaa palaa...:) - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
Bartolo 28.05.2013 19:07:44 | |
---|
Samat papat täällä jauhaa ihan samoja :D Pitkästä aikaa kävin vaan tsekkaamaassa... |
stratomaster 29.05.2013 08:53:22 | |
---|
romeorok: Samat papat täällä jauhaa ihan samoja :D Pitkästä aikaa kävin vaan tsekkaamaassa... Mistä ja keiden täällä pitäisi keskustella sun mielestä? Eikö soitto suju vai mistä johtuu tuollainen puskista huutelu? |
blaekie 29.05.2013 09:45:37 (muokattu 29.05.2013 09:46:48) | |
---|
stratomaster: Mistä ja keiden täällä pitäisi keskustella sun mielestä? Eikö soitto suju vai mistä johtuu tuollainen puskista huutelu? Juu, eihän Roots-skaba ketjussa missään nimessä saa keskustella varsinkaan skaboista :D EDIT: Sitä paitsi mä en ole edes pappa vielä, kun ei ole lastenlapsiakaan siunaantunut. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Kuha 29.05.2013 14:07:08 | |
---|
stratomaster: Mistä ja keiden täällä pitäisi keskustella sun mielestä? Eikö soitto suju vai mistä johtuu tuollainen puskista huutelu? Rispektiä! |
blues guitar 29.05.2013 21:21:49 (muokattu 30.05.2013 18:31:59) | |
---|
romeorok: Samat papat täällä jauhaa ihan samoja :D Pitkästä aikaa kävin vaan tsekkaamaassa... "Mistä näitä trolleja oikein tulee?" ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
krk 31.05.2013 20:16:30 | |
---|
romeorok: Samat papat täällä jauhaa ihan samoja :D Pitkästä aikaa kävin vaan tsekkaamaassa... Tervetuloa skabaan! - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
krk 01.06.2013 14:09:17 | |
---|
Sori WW, huomasin tuon vetoyrityksen vasta nyt. Pahoittelut. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |