costello 05.05.2004 23:55:35 | |
---|
Voisko joku viisaampi kertoa, et miten vibrakampi toimii. Mulla on kitarassa sellanen mut se ei anna minkäänlaista efektiä, vaikka kuinka vääntelis. Olen vasta ihan aloittelija |
vaurio 06.05.2004 00:02:16 | |
---|
mihin suuntaan sitä vääntelet? sitä ei siis ole tarkoitus pyörittää, vaan painaa kitaraa kohti / vetää kitarasta pois päin. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
costello 06.05.2004 00:06:07 | |
---|
Siis selitäs tarkemmin. Et jos soitan esim. jonkun nuotin kitarasta ja painan/vedän kammesta, ni pitäis tulla vibtratoa. (mut kun ei tuu) |
joo ei ihan noin.. kun painaa, äänenkorkeus laskee, ja vetäessä taas nousee. venkuttamalla sitä edes takaisin tulee sitten se vibrato. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
vaurio 06.05.2004 00:10:31 | |
---|
jos vieläkään ei toimi, niin ainoa selitys jonka tähän hätään keksin, on että kampi on löysällä. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Ossi 06.05.2004 00:17:09 | |
---|
Mulla on kitarassa sellanen mut se ei anna minkäänlaista efektiä, vaikka kuinka vääntelis. Olen vasta ihan aloittelija Vibran kanssa on se ongelma, että sen käyttö vaatii Voimaa. En tiedä asiasta enempää, mutta nyttemmin jostain syystä vähemmän aktiivinen nikki, Turpoterminaattori tms. saattaisi pystyä jeesaamaan ongelmassasi. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
skinkarde 06.05.2004 00:26:29 | |
---|
nostamalla kampea sanoo talla poks jos tarpeeksi nostaa. varsinki jos ei oo floikka. "Siitä puhe mistä puhutaan" |
agentti 06.05.2004 00:27:34 (muokattu 06.05.2004 01:02:03) | |
---|