costello 05.05.2004 23:55:35 | |
---|
Voisko joku viisaampi kertoa, et miten vibrakampi toimii. Mulla on kitarassa sellanen mut se ei anna minkäänlaista efektiä, vaikka kuinka vääntelis. Olen vasta ihan aloittelija |
vaurio 06.05.2004 00:02:16 | |
---|
mihin suuntaan sitä vääntelet? sitä ei siis ole tarkoitus pyörittää, vaan painaa kitaraa kohti / vetää kitarasta pois päin. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
costello 06.05.2004 00:06:07 | |
---|
Siis selitäs tarkemmin. Et jos soitan esim. jonkun nuotin kitarasta ja painan/vedän kammesta, ni pitäis tulla vibtratoa. (mut kun ei tuu) |
joo ei ihan noin.. kun painaa, äänenkorkeus laskee, ja vetäessä taas nousee. venkuttamalla sitä edes takaisin tulee sitten se vibrato. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
vaurio 06.05.2004 00:10:31 | |
---|
jos vieläkään ei toimi, niin ainoa selitys jonka tähän hätään keksin, on että kampi on löysällä. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Ossi 06.05.2004 00:17:09 | |
---|
Mulla on kitarassa sellanen mut se ei anna minkäänlaista efektiä, vaikka kuinka vääntelis. Olen vasta ihan aloittelija Vibran kanssa on se ongelma, että sen käyttö vaatii Voimaa. En tiedä asiasta enempää, mutta nyttemmin jostain syystä vähemmän aktiivinen nikki, Turpoterminaattori tms. saattaisi pystyä jeesaamaan ongelmassasi. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
skinkarde 06.05.2004 00:26:29 | |
---|
nostamalla kampea sanoo talla poks jos tarpeeksi nostaa. varsinki jos ei oo floikka. "Siitä puhe mistä puhutaan" |
agentti 06.05.2004 00:27:34 (muokattu 06.05.2004 01:02:03) | |
---|
Niin eipä sitä pidä pahemmin väännellä tai renkuttaa. Lyö kieli soimaan ja paina kampea hieman alas päin eli kieliä kohti jolloin kuulet kuinka ääni madaltuu ja palautuu kun et paina enää ja painaessa huomaat, että tallan perse nousee hieman eli "kelluu". The Young Ones | Summer Holiday | Wonderful Life |
vaurio 06.05.2004 00:58:30 | |
---|
nostamalla kampea sanoo talla poks jos tarpeeksi nostaa. varsinki jos ei oo floikka. ei sitä hirveästi kyllä kannata nostaakaan. kyl mun floikkaa ainakin vähän sietää nostellakin. tosin mä en yleensä käytä koko vibraa. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
c_barnes 06.05.2004 12:44:32 | |
---|
Mulla on lo-pro, mikä ikävä kyllä ei nouse niin paljoa että kielet menis. Paskempi juttu jos on Dimebag-fani... |
lapio 06.05.2004 13:52:32 | |
---|
Mulla on lo-pro, mikä ikävä kyllä ei nouse niin paljoa että kielet menis. Paskempi juttu jos on Dimebag-fani... Voihan sitä säätää niin, että se on hieman enempi pystyssä se persus siitä tallasta ja tulee näin pidempi liikerata. Niistä ruuveista sieltä jousien luota. |
kalkkuna 06.05.2004 14:45:43 | |
---|
Eli kieliin päin painat, älä kuitenkaan liian kovaa, sillä kampi voi mennä katki. Tai sitten voit vetää myös kielistä poispäin, jos sulla on floikka. |
Ze Kink 06.05.2004 19:06:57 | |
---|
Ja kammen pään olisi suotavaa olla suunnilleen samansuuntaisesti kielien kanssa lapaa kohti. "I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci |
Psycho-Monkey 07.05.2004 22:55:55 | |
---|
Joo..ajattelin että sun talla saattaa olla ruuvattu niin tiukkaan kitaran runkoon kiinni ettei se pääse liikkumaan...kokeileppa löysätä niitä tallan ruuveja jotka on rivissä siinä kielten alla..ei paljoa, ihan vaan aavistuksen verran...saattaapi auttaa...mutta saatan olla väärässäkin... Suurin osa ihmisistä ei tietäisi mitä musiikki on vaikka se tulisi ja purisi heitä persuuksiin. -Frank Zappa- |
Da Make 07.05.2004 23:35:13 | |
---|
---_Miksiköhän_ emme ole saaneet palautetta, vaikkapa tyyliin: "Kiitos (kaikille), nyt tajusin miten se toimii"--- |
Härski 07.05.2004 23:50:03 | |
---|
---_Miksiköhän_ emme ole saaneet palautetta, vaikkapa tyyliin: "Kiitos (kaikille), nyt tajusin miten se toimii"--- Ite en kyllä olis kiitelly yhtään mitään. Ainakaan näillä vastauksilla. HÄhähähä. |
Jormaz 08.05.2004 00:05:37 | |
---|
Vibran kanssa on se ongelma, että sen käyttö vaatii Voimaa. En tiedä asiasta enempää, mutta nyttemmin jostain syystä vähemmän aktiivinen nikki, Turpoterminaattori tms. saattaisi pystyä jeesaamaan ongelmassasi. Aivan, oon kuullu että costello ei oo RANKKA NAPPOmies! Toisin ku RIC Flair. RIC FLAIR on kova nappomies. Ja mä oonm ¨päissäni.. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Da Make 08.05.2004 00:09:01 | |
---|
. Ja mä oonm ¨päissäni.. Työnnä se perse päähäsi. ö -. |
Heart Of Steel 08.05.2004 01:28:58 | |
---|
Legendaarista. Hulvatonta. "Nobody tells a Man how to play." |
c_barnes 10.05.2004 09:33:10 | |
---|
Voihan sitä säätää niin, että se on hieman enempi pystyssä se persus siitä tallasta ja tulee näin pidempi liikerata. Niistä ruuveista sieltä jousien luota. Ei voi kun sedät sanoo sitten liikkeessä että miksi ei ole talla pojalla suorassa;) Enkä kyllä niin paljoa vinguttele enää. Tai siis ei se oo niin just... |