Aihe: Divaritason roots-skaba 122 äänestys
1
Vesa423
18.05.2013 09:43:55
3p Urmas porkuri: Mukavaa teeman variointia kantrilta kuulostavalla tyylillä ja soundilla.

2p korvaoo: Alun ripeä meno toimii hyvin. Loppupuolikin valtaosin, paria pientä hutia lukuunottamatta. Toistuva teemakin tuo mukavaa kiinnekohtaa. Melko runsaasti säröä kantriksi, mutta eika siinäkään genressä mitään telecaster+fender twin-pakkoa ole. Ihan jees.

Jätän yhden pisteen 6:sta jakamatta, muuten tämä kai väistämättä päätyy ratkaisemattomaan.
Urmas Potkuri
18.05.2013 14:33:18

No johan meni osallistujat vähiin. Höh!
Turhaa kai tässä on käydä sen enempää analysoimaan, varsinkin kun on nyt vaan tämmöinen mobiilivehje käsillä.
Minusta meillä kaikilla oli sama ongelma, eli taustan kierto houkutti ja lopputuloksen yhtenäisyys kärsi.
Samaa vahvuutakin löytyi, eli paikoin kantrimaisia piirteitä välillä melko runsaastikin.

Minä annan molemmille kilpakumppaneille 3p ja ehdotan, että se pistää kisan pystyyn, joka ennättää ja jolla on tausta helpoiten saatavissa. Olen valmis ottamaan osan töistä ja vedän mielelläni äänestyksen, koska aloittaa en tänä viikonloppuna ehdi.
"Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die"
korvaoo
19.05.2013 11:10:45
kylläpäs olikin vähissä vinguttajat, mulle passaa jos jollakulla on valmista matskua taustaks, että laitaa tulemaan seuraavaa vaan.
kaikki paitsi on turhaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)