Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 5105 106 107 108 109112 113 114 115 116
Funkånaut
26.04.2013 12:56:00

apropoo: Fantastista.

Voisitko lopettaa sen liimojen haistelemisen, jotta voisit olla älyllisesti kykenevä luomaan lukukelpoista tekstiä?
Ei ole aigha witsin-muriasule cun pite ruckoileman, työte tecemen, wina iuoman ia nais-inimesi paneman - Mikael Agricola Kuuntelen tämmöistä
TMik
13.05.2013 23:32:58
Wolfgang: Sanoisin, että on "turvallisempaa" ottaa tatuointi, johon ei ole yritettykään ympätä mitään suurta merkitystä. Varsinkin kun tatuointeja otetaan monesti nuorena ja sen jälkeen ajatus- ja arvomaailma muuttuu vielä kovasti. Kyllähän tatuointi aina jonkinlainen muisto on ajasta jolloin se on otettu. Väittäisin, että se on riittävä merkitys. Eikä sitten tarvitse myöhemmällä iällä posket punoittaen selittää, miksi se parikymppisenä otettu korni ja kliseinen teksti tai kuva oli silloin niin kovin lähellä sydäntä.

Itselläni ei ole tatuointeja.

Eiku just toisinpäin, kuka saatana jaksaa kattoo jotain merkityksetöntä kuvaa koko elämänsä.

Itse koen tatuoinnit juurikin jonkinsortin elämänkertana, ei niitä vanhoja tarvi hävetä vaikka mieli olisikin muuttunu.
Entropia666
14.05.2013 08:54:29

TMik: Eiku just toisinpäin, kuka saatana jaksaa kattoo jotain merkityksetöntä kuvaa koko elämänsä.

Itse koen tatuoinnit juurikin jonkinsortin elämänkertana, ei niitä vanhoja tarvi hävetä vaikka mieli olisikin muuttunu.

Varmaa ihmiset jotka arvostaa visuaalisesti sitä kuvaa.
Täysin uudet sivut: H A J E . F I
Aleksi-serkku
14.05.2013 13:41:44 (muokattu 16.05.2013 10:40:52)
Eilen napsuteltiin Savonlinnassa olkapäähän ensimmäinen tatuointini, ja olen kyllä pirun tyytyväinen lopputulokseen. Kuvaa tehdessä hämmennyin siitä, miten vähän tatuoiminen koski. Tekijän kanssa mukavia jutustellessa ei aina oikein edes tahtonut muistaa, että ukkeli tikkaa kuvaa olkaan. Saman tien kuin kuva tuli valmiiksi iski päälle tolkuton innostus ottaa samalta seisomalta kymmenen lisää, mutta kaipa tässä olisi fiksumpi hetken aikaa venailla.

Kuva löytyy tuolta: http://www.freeimagehosting.net/331yt
but where is spider
TMik
15.05.2013 00:03:42 (muokattu 15.05.2013 00:08:38)
Entropia666: Varmaa ihmiset jotka arvostaa visuaalisesti sitä kuvaa.

Emmä tiiä, jotenkin on vaan vaikee sulattaa ajatusta että joku kuva/kuvio oli itsessään niin cool että sitä kykenis ilman hatutusta tuijottaa puoli vuosisataa.

Mut ei se väärin oo jos niin tahtoo, ei se mun asia ole. Kunhan nyt takerruin tohon kommenttiin, *tuttaa jo muutenkin tatuointien muodikkuus. Mulla kesti reilu 10 vuotta ottaa se eka kun en ollu ihan varma mitä halusin. Kiitän luojaa etten hakannut itseeni sitä tribaalia sillon 15 vuotiaana vaikka se niin älyttömän komeelta sillon tuntukin. Kyllä mulla nytkin pyörii mielessä juttuja jotka vois tuntua cooleilta mutta mielummin mä odottelen että joku kuva syntyy noiden juttujen pohjalta joista mä tiedän että voisin ja tulen ottamaan lisää kuvia (siis aiheita)

Mut kukin tavallaan

Edit. niin siis mähän olen pitänyt tatskoja uber cooleina siitä lähtien kun näin sellaisen ekaa kertaa, mut aina on tuntunu siltä että jos jotain laitetaan pysyvästi ihoon niin sillä pitäs olla joku elämää suurempi merkitys. Samasta syystä en oikeen perusta esim jostain maori jutuista ihan vaan niiltä pohjilta että niille alkuperäsille kantajille nehän on iso juttu ja kuuluu siihen kulttuuriin.
Heissask
15.05.2013 16:20:41
Minulla on kaksi visiota tatuoinneista jotka haluan. Toinen on n. 2-3 senttiä paksu jokin kuvio jommankumman hauiksen ympäri, todennäköisesti toteutan sen tyylillä "tuoliin vaan ja tatuoija tekee mitä mieleen tulee".

Toinen on jonkinnäköinen mukaelma nyttemmin avatarinanikin olevasta Rene Magritten maalauksesta Treachery of Images, joka sattuu olemaan hienoin ja oivaltavin maalaus ikinä. Ei siis välttämättä suoraa kopiota, mutta piippu ja maalauksessa oleva teksti tulee nahkaani koristamaan. En vaan yhtään tiedä, minne sen ottaisin. Olen miettinyt jonkin verran kyynärvartta, mutta olisiko tuo liian "laimea" paikka ko. kuvalle, mielipiteitä ja ehdotuksia?
"Kissoissa on groovea, toisin kuin koirissa. Niissä on enempi botnea." -Funkonaut
El_Jyrkkä
16.05.2013 10:48:21
Aleksi-serkku: Eilen napsuteltiin Savonlinnassa olkapäähän ensimmäinen tatuointini, ja olen kyllä pirun tyytyväinen lopputulokseen. Kuvaa tehdessä hämmennyin siitä, miten vähän tatuoiminen koski. Tekijän kanssa mukavia jutustellessa ei aina oikein edes tahtonut muistaa, että ukkeli tikkaa kuvaa olkaan. Saman tien kuin kuva tuli valmiiksi iski päälle tolkuton innostus ottaa samalta seisomalta kymmenen lisää, mutta kaipa tässä olisi fiksumpi hetken aikaa venailla.

Kuva löytyy tuolta: http://www.freeimagehosting.net/331yt

Hyvännäköinen tahra, Kustom Worksilla? Itte käyn aina siinä tonilla, seuraavaksi tulossa jo 15. kuva samalta tekijältä.
Runouteni on vuosikymmeniä ymmärretty väärin. Haluan rahaa ja pillua, enkä mitään hevonvitun Aleksis Kivi-tunnustuspalkintoja! -Eino Leino-
janezki_
16.05.2013 12:53:23
Kustom Works vissiin hyvä paikka? On tässä suunnitteilla ollut jotain käteen maalauttaa, niin Savonlinnasta mietiskelen mihin menisin.

Mitäpä ahkerammat tatuoitavana käyvät sanotte, paljon mahtaisi maksaa sellainen puolen käden tatuointi noin suunnilleen (ranteesta kyynärpäähän tai olkapäästä kyynärpäähän, mietin vielä paikkaa)? 300, 400 vai 500e? Enemmän?

Tyyliin jotain tälläistä:
http://3.bp.blogspot.com/_bQ0SqifjN … c/s1600/forearm-sleeve-tattoo-4.jpg
Mie oon vaan basisti...
Entropia666
16.05.2013 15:02:42

janezki_: Kustom Works vissiin hyvä paikka? On tässä suunnitteilla ollut jotain käteen maalauttaa, niin Savonlinnasta mietiskelen mihin menisin.

Mitäpä ahkerammat tatuoitavana käyvät sanotte, paljon mahtaisi maksaa sellainen puolen käden tatuointi noin suunnilleen (ranteesta kyynärpäähän tai olkapäästä kyynärpäähän, mietin vielä paikkaa)? 300, 400 vai 500e? Enemmän?

Takomossa taitaa olla hinta 100€/tunti. Vähän nihkee arvioida sen enempiä. Omaan kokosleeveen on menny euroja vissii jotai parin tonnin pintaan. Ehkä, en muista ihan tarkalleen.
Täysin uudet sivut: H A J E . F I
El_Jyrkkä
19.05.2013 08:04:35
janezki_: Kustom Works vissiin hyvä paikka? On tässä suunnitteilla ollut jotain käteen maalauttaa, niin Savonlinnasta mietiskelen mihin menisin.

Kustomia voin suositella vilpittömästi, Savonlinnan/Itä-Savon parhaat tatuoijat helposti, ja hinnastokin on vähintään kohdallaan. Yleensä noi isommat projektit tulee suhteessa halvemmaksi, varsinkin kun meet samalle tekijälle, jaatte 2-3 sessioon, tai tarvittaessa useampaan. Väitän et tollanen ranteesta kyynerpäähän-sleeven pätkä maksais sellaset 450-500e, voi toki päästä halvemmallakin.

Ja viikon vihjeenä, Savonlinnan New Era-Tattoo (ent. His masters) kannattaa kiertää kaukaa, hakkaavat usein miten sattuu, liian syvään ja törkeen kalliilla. Pate's tattoo on kaiketi ihan ok, tosin hinnoissa on kuulemma aika reilusti ilmaa, tiedä sitten.
Runouteni on vuosikymmeniä ymmärretty väärin. Haluan rahaa ja pillua, enkä mitään hevonvitun Aleksis Kivi-tunnustuspalkintoja! -Eino Leino-
Rahkoi
29.05.2013 19:07:47

Eilen ilmaantui ensimmäinen kuva nahkaani. Tällä haavaa olen ihan hiton tyytyväinen. Sitten vaan toivomaan että kaikki menee nappiin tulevina viikkoina.
"What could be more important than your family, Richard?!" "... Ssssssssssssci-ence?"
Heissask
29.05.2013 19:15:06
Onko jotain negatiivisia vaikutuksia, jos ottaa kuvan vain pari päivää ennen lentokoneella matkaamista?
"Kissoissa on groovea, toisin kuin koirissa. Niissä on enempi botnea." -Funkonaut
delarco
29.05.2013 19:45:50
En keksi, miksi olisi?
Heissask
29.05.2013 19:53:10
delarco: En keksi, miksi olisi?

En tiedä. Kuiva ilma, erilainen paineistus jne.
Åryts
29.05.2013 21:46:25

Heissask: Onko jotain negatiivisia vaikutuksia, jos ottaa kuvan vain pari päivää ennen lentokoneella matkaamista?

Mulla ainakin tuppaa esmes kädet ja jalat turpoamaan lentokoneessa jonkin verran, joten vois kuvitella sen ainakin tuntuvan epämiellyttävältä, mikäli tällaseen paikkaan oot kuvaa ottamassa. Tuskin kuitenkaan mitään muuta haittavaikutusta ilmenee, mut kannattaa toki vielä varmistaa asia tatuoijalta. Ja muistathan, et jos oot johonkin etelän lämpöön matkaamassa, ni älä ota tatskaa sitä ennen. Kuumassa on ihan perseestä parannella tatuointia, eikä paranemisen aikana saa aurinkoakaan ottaa.
Billy Mays here with another fantastic product!
Wolfgang
29.05.2013 23:23:31
Heissask: Onko jotain negatiivisia vaikutuksia, jos ottaa kuvan vain pari päivää ennen lentokoneella matkaamista?

Joudut herkemmin koko kehon kattavaan huumeseulontaan.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Heissask
30.05.2013 00:08:27
Åryts: Mulla ainakin tuppaa esmes kädet ja jalat turpoamaan lentokoneessa jonkin verran, joten vois kuvitella sen ainakin tuntuvan epämiellyttävältä, mikäli tällaseen paikkaan oot kuvaa ottamassa.

Juuri käteen olis tarkoitus ottaa.

Ja muistathan, et jos oot johonkin etelän lämpöön matkaamassa, ni älä ota tatskaa sitä ennen.

Oon tulossa etelän lämmöstä pois. Eli pikemminkin ne pari päivää sen ottamisen jälkeen on sitä paskaa aikaa.

Wolfgang: Joudut herkemmin koko kehon kattavaan huumeseulontaan.

Näitä tehdään varmaan ihan helvetisti perheensä kanssa matkustavalle 17-vuotiaalle.

Saas nyt nähdä saanko aikaa näin nopeasti varattua. Sen näemme sitten.
Seba
30.05.2013 09:26:07

Alle 18v ei tehdä ellei ole huoltajan suostumusta.
Jep.
Heissask
30.05.2013 11:58:39
Seba: Alle 18v ei tehdä ellei ole huoltajan suostumusta.

Jos kävit katsomassa profiilia, niin sijainti on ulkomaat. Täällä ei välitetä ikärajoista yhtä paljon kuin Suomessa. Ja kyllä, on mulla myös huoltajan suostumus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)