mongoloidi 05.05.2004 22:29:52 (muokattu 05.05.2004 22:29:58) | |
---|
Elikkäs oon ajatellu tohon Stratoon ostaa uuden kaulamikin,kun tuo vanha pörisee niin ***tanasti soitettaessa vähänkin kovemmilla säröillä. Hakusessa olis siis joku humppari ykskelasen koossa ja oon noita DiMarzioita ja Duncaneita kattellu. Ehdotuksia/kokemuksia/mielipiteitä? Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
Anyone? Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
Hammer Of The Gods 05.05.2004 23:14:34 | |
---|
Karsasatko ajatusta yksikelaisesta aktiivimikistä? Itselläni on kahdessa kitarassa kaula- ja keskimikit EMG:n yksikelaisia, ja saundit on todellakin upeat! Eikö ylimääräisiä häiriöääniä tms... Mielestäni varteenotettava vaihtoehto yksikelaisen kokoiselle humpparille! Mitä helpommin, sitä helpommin! |
mongoloidi 05.05.2004 23:25:19 (muokattu 05.05.2004 23:25:32) | |
---|
Karsasatko ajatusta yksikelaisesta aktiivimikistä? Itselläni on kahdessa kitarassa kaula- ja keskimikit EMG:n yksikelaisia, ja saundit on todellakin upeat! Eikö ylimääräisiä häiriöääniä tms... Mielestäni varteenotettava vaihtoehto yksikelaisen kokoiselle humpparille! No,aktiivimikeistä on kyllä parempia muistikuvia kun muista mikeistä..... Mitähän mahtaa maksaa tollanen aktiivimikki? Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
Mark-Ken 05.05.2004 23:27:00 | |
---|
Mitähän mahtaa maksaa tollanen aktiivimikki? Oma-aloitteesuus kunniaan. www.musamaailma.fi |
Hammer Of The Gods 05.05.2004 23:28:23 (muokattu 05.05.2004 23:30:09) | |
---|
Hieno homma! Yleensä noita EMG:n mikkejä ei edes harkita kun yksikelaisista puhutaan. Loistavia mikkejä ovat kuitenkin. Itselläni on Charvelissa SA:t ja kiinteätallaisessa SV:t. Hieman pinkeämpi saundi on noissa SV:ssä, hieman vintage-henkisempi ehkä. Mitä helpommin, sitä helpommin! |
mongoloidi 05.05.2004 23:32:24 | |
---|
Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
mongoloidi 05.05.2004 23:33:44 | |
---|
Hieno homma! Yleensä noita EMG:n mikkejä ei edes harkita kun yksikelaisista puhutaan. Loistavia mikkejä ovat kuitenkin. Itselläni on Charvelissa SA:t ja kiinteätallaisessa SV:t. Hieman pinkeämpi saundi on noissa SV:ssä, hieman vintage-henkisempi ehkä. Onkos noissa SA:ssa sitten sellanen "pehmeämpi" soundi? Sellanen olis nimittäin hakusessa,koska ne terävät äänet lähtee ihan hyvin tosta tallamikistä. Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
Hammer Of The Gods 05.05.2004 23:36:17 (muokattu 05.05.2004 23:37:15) | |
---|
Onkos noissa SA:ssa sitten sellanen "pehmeämpi" soundi? Sellanen olis nimittäin hakusessa,koska ne terävät äänet lähtee ihan hyvin tosta tallamikistä. Joo, saundi on hiukan pehmeämpi kuin noissa SV:ssä. Itse tykkään vedellä erilaisia clean-pätkiä tuolla. Sen lisäksi siitä saa oivia särösaundeja isommillakin säröillä! Mitä helpommin, sitä helpommin! |
mongoloidi 05.05.2004 23:42:19 (muokattu 05.05.2004 23:42:26) | |
---|
Joo, saundi on hiukan pehmeämpi kuin noissa SV:ssä. Itse tykkään vedellä erilaisia clean-pätkiä tuolla. Sen lisäksi siitä saa oivia särösaundeja isommillakin säröillä! Sellanen "pehmeä" ja ns."laulava" soundi olis kyllä poikaa. Täytynee vielä miettiä tota mikin valintaa,mutta kiitokset infosta. Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
Hammer Of The Gods 05.05.2004 23:58:55 | |
---|
Sellanen "pehmeä" ja ns."laulava" soundi olis kyllä poikaa. Täytynee vielä miettiä tota mikin valintaa,mutta kiitokset infosta. No juuri pehmeä ja laulava on niitä adjektiiveja jotka ekana tulee mieleen tosta SA:sta! Yritä päästä kokeilemaan... Itse tosin ostin "sokkona", ilman ennakkoon kokeilua kun piti jotkut aktiivi-yksikelaiset saada 81:n kaveriks. Enpä ole katunut, että nuo valitsin. Mitä helpommin, sitä helpommin! |