meekz 21.04.2004 23:19:33 | |
---|
siis oon nähny semmosii esim rumpaleilla nauhoittaessa tämmösii päässä.. eli näyttää vähän kuin työmaa tai ammuntaan käytettävistä suojaimista. mutta ne on periaatteessa monitorit ja suojaimet yhdessä. mistä sais ? ja mikä on hyvä merkki ? onko kukaan käyttänyt studiotöissä? kickin it like donkeyz, swinging like monkeyz! It's all jesus. |
askomiko 21.04.2004 23:32:17 | |
---|
75e pyysi thomann semmoisista jotka oli peltorin luureihin väsätty. Soundi ei varmaan loistava ole, mutta soittoluuriksipa moinen onkin tehty. |
Teijo K. 22.04.2004 09:29:52 | |
---|
Tällainen yhdistelmä on ollut käytössä kuin PEltorit ja nappikuulokkeet. Hyvin toimi. Kunnon hommeli tuosta tuli Shuren E1 korvamonitoreilla ja Peltoreilla. Sinne ei kuule mitään, mitä ei varsin halua. Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
meekz 22.04.2004 09:38:36 (muokattu 22.04.2004 09:57:28) | |
---|
kickin it like donkeyz, swinging like monkeyz! It's all jesus. |
Teijo K. 22.04.2004 09:47:39 | |
---|
toi voi toimia mutta noi E1 napit maksaa jo 150 plus Euroo. Juu, mutta ei se ihan kauheasti huonompi ollut tavallisilla nappikuulokkeilla. Yritä saada jostain Peltorit lainaan niin pääsisit kokeilemaan. Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
Bee-äf 22.04.2004 10:10:13 | |
---|
Sonyn korvaantungettavissa pikkukuulokkeissa (MDR-ex71sl, alle 50 e)on imho ihan hyvät saundit ja mahtuu hyvin pelttorien alle. |
Juntunen 22.04.2004 10:26:52 | |
---|
Sonyn korvaantungettavissa pikkukuulokkeissa (MDR-ex71sl, alle 50 e)on imho ihan hyvät saundit ja mahtuu hyvin pelttorien alle. Juu mekin on stutiossa käytetty rumpalilla ihan nappikuulokkeita ja peltoreita. Piti vaan teippailla ne napit korviin kun ei meinannu oikeen pysyä. Mutta toimivat kyllä kun junan vessa. Uusi rokkidemo valmis!! Kuuntele demostudiosta tai täältä. |
Burner 22.04.2004 10:31:26 | |
---|
Meillä on studiolla käytössä noi Vic Firthin Sihi-kannut ja hyvin toimii. Kuten sigistä pystyy päättelemään niin ihan iskelmä-kovereita ei vedetä vaan rumpali mättää minkä ehtii. Ja kovaa... Erittäin kannattava investointi on ollut ja parit lisää ei tekisi yhtään pahaa, niin voisi koko bändi vetää klikin mukana :-D |
meekz 22.04.2004 11:05:38 (muokattu 22.04.2004 11:11:44) | |
---|
Meillä on studiolla käytössä noi Vic Firthin Sihi-kannut ja hyvin toimii. Kuten sigistä pystyy päättelemään niin ihan iskelmä-kovereita ei vedetä vaan rumpali mättää minkä ehtii. Ja kovaa... Erittäin kannattava investointi on ollut ja parit lisää ei tekisi yhtään pahaa, niin voisi koko bändi vetää klikin mukana :-D Taidan tollasiin investoida! (Vic Firth Sih) ei oo ku 75 Euroo Thomannilla. ps. en niin hirveesti diggaa napeista ja korvaan tavaroiden tunkemisesta . hahahah ps ps. Boondock Saints on paras leffa kickin it like donkeyz, swinging like monkeyz! It's all jesus. |
Bee-äf 23.04.2004 23:14:56 | |
---|
ps. en niin hirveesti diggaa napeista ja korvaan tavaroiden tunkemisesta . hahahah
Mä taas harrastan kaiken mahollisen tunkemista mihin tahansa niin saa niistä korvanapeistakin jotain kiksiä... Mutta optimaalinen homma varmaan olis purkaa kunnon suljetut hifikuulokkeet ja rakentaa ne uudestaan punaisten lentokenttäpelttorien alle. En vaan viittiny ruveta investoimaan kalliisiin kuulokkeisiin jotka sitten saa hajotettua purettaessa.
|
askomiko 24.04.2004 03:09:28 | |
---|
Sennheiser tekee myös lentokone- ja helikopterikuskeille luureja joissa on tanakat vaimennukset. Kun vaan jossain saisi kokeillakkin. |
jhatunen 24.04.2004 11:03:00 | |
---|
|
emmää tommosia kalliita ostais, ellei tietty tarvii kokoaika. kyhäilin rumpalillemmemmmemmme tuommoset qlosuojaimista ja qlokeelementeist. :) |
Raimo 06.05.2004 00:57:21 | |
---|
En ole viel itse testannut mutta hinta ei ainakaan ole paha, ja valmistaja on kyl luotettava tyyppi(Harvey Gerst)... Puhumattakaan reilusta meiningistä! http://www.ITRstudio.com/moreme.html |
lardie 06.05.2004 10:45:31 (muokattu 06.05.2004 10:45:51) | |
---|
En ole viel itse testannut mutta hinta ei ainakaan ole paha, ja valmistaja on kyl luotettava tyyppi(Harvey Gerst)... Puhumattakaan reilusta meiningistä! http://www.ITRstudio.com/moreme.html Joo, mulla oli penskana täsmälleen samanlaiseen runkoon rakennetut kuuloimet, merkkinä tosin Philips. Hölskyy päässä, ei eristä mitenkään samalla tavalla kuin nuo yllämainitut Vic Firthit. Ja Harveyhan ei tosiaan noita itse valmista, kuten sivuiltakin saattaa lukea. -extreme action metalcore-
www.scorched.org |
Raimo 08.05.2004 01:37:33 | |
---|
Ja Harveyhan ei tosiaan noita itse valmista, kuten sivuiltakin saattaa lukea. Totta, kiitos korjauksesta. Hinta noissa on vaan niin matala että on siinä ja siinä kannattaako tee se itse... En tosiaan uskonutkaan että nuo voittaisivat jonkin laadukkaan ja hinnakkaan ratkaisun. |
Hermanni 12.05.2004 00:52:09 | |
---|
semmoset sankakuuloimet on paremmat kun napit IMO, kun repäset siitä ne sangat katki ja laitat kaiuttimet sinne peltoreiden sisälle niin toimii hyvin. |