Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korg Nanokey2 jelppiä.
1
silhouette
12.05.2013 15:17:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli taas ostettua musiikkilaitteita, eli ostin Korgin nanokey2:n kun kerran halvalla sain kaverilta. Ja, ongelmia tuli heti alkuunsa: Nanokey käyttää käsittääkseni kontrol editor-ohjelmaa toimiakseen ja kontrol editorin laitelistassa kyllä lukee, että nanokey on käytettävissä, mutta siitä huolimatta ohjelma näyttää ettei nanokeytä muka ole kytketty koneeseen/päälle. Kuuluu pelkkää hiljaisuutta ja kosketin ei reagoi mihinkään.
 
Olen yrittänyt lukea paljonkin netistä neuvoja, ja sen perusteella näyttää siltä, että hyvin monilla on ollut ongelmia nanokeyn kanssa. Joten jaksaisiko joku neuvoa tässä asiassa, koska toivoisin kuitenkin, ettei Korgia tarttisi ihan roskakoriin heittää vaikka se ei nyt pahanhintainen ollutkaan.
 
Kiitos =)
 
Aina voi yrittää.
Kalmo
14.05.2013 12:03:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten olet isäntäsoftan (mikä?) raidan asetukset laittanut ja miten/minkä softasynan asentanut? Onko softasynien käyttö tuttua?
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
silhouette
14.05.2013 16:52:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kalmo: Miten olet isäntäsoftan (mikä?) raidan asetukset laittanut ja miten/minkä softasynan asentanut? Onko softasynien käyttö tuttua?
 
Hitto, kiitos vaan taas Kalmo, mutta mä sain laitteen toimimaan jo omin päin. Kyseessä oli se, että laitetta käyttäessä sen piti olla kytkettynä joka kerta samaan USB-porttiin ja sitä en tiennyt ennen kuin luin ison määrän tietoa asiasta googlettamalla. Mutta, kiitoksia kuitenkin =)
 
Mutta, jos haluat neuvoa mua yhdessä toisessa asiassa niin otan kyllä kiitollisena neuvoja vastaan, elikkä: autatko mua saamaan niitä LePoulin-pluginejä (joista ollaan kyllä keskusteltu aikaisemminkin) toimimaan? Olen tosiaan yrittänyt tapella niiden kanssa ja taas lukenut googlettamalla tietoa, mutta tätä ongelmaa en ole vielä saanut ratkaistua. Mikä on sinällään harmi, sillä uskon noiden plug-ineiden olevan hyviä ja haluaisin käyttää niitä.
 
Aina voi yrittää.
Kalmo
15.05.2013 15:13:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni Poulinit odottavat vielä kovolla ensimmäisiä testailuja, joten en rohkene niistä ruveta neuvomaan. Valitan.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
silhouette
15.05.2013 19:45:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kalmo: Itselläni Poulinit odottavat vielä kovolla ensimmäisiä testailuja, joten en rohkene niistä ruveta neuvomaan. Valitan.
 
Ok. No, ehkä joskus myöhemmin sitten? =)
 
Aina voi yrittää.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «