KUNU 12.05.2013 20:56:51 | |
---|
The Ultimate HorseFace |
Jucciz 12.05.2013 21:01:58 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
JeKo 12.05.2013 21:04:40 | |
---|
Jucciz: Onpa virkistävää kuulla pitkästä aikaa vähän musikaalisempaa tilutusta tyhjänpäiväisen tilutuksen sijasta. Jep, kyllä mäkin Milleriä kuuntelen paljon mieluummin kuin esim. Govania. "The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia |
kimurantti1 12.05.2013 21:36:10 | |
---|
JeKo: Jep, kyllä mäkin Milleriä kuuntelen paljon mieluummin kuin esim. Govania. Noh noh, ei Govan musta niihin tyhjänpäiväisiin tiluttajiin mene. :-) |
petrip 12.05.2013 21:48:45 (muokattu 12.05.2013 21:50:07) | |
---|
|
janimarj 13.05.2013 16:34:14 | |
---|
KUNU: Hinta. Virhe, liian murskaava kommentti. Tämä kommentti kertoo ainakin sen, ettei meiltä ole kysytty tarjousta. Hinnat ovat samat tai jopa alemmat kuin muuallakin Euroopassa. - Jani / Custom Sounds |
aristoteles666 13.05.2013 16:50:12 | |
---|
janimarj: Tämä kommentti kertoo ainakin sen, ettei meiltä ole kysytty tarjousta. Hinnat ovat samat tai jopa alemmat kuin muuallakin Euroopassa. - Jani / Custom Sounds paljon kivempaa tilata postista, ettei pääse kokeilemaan ensin. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
Laulava Kylätohtori 13.05.2013 17:22:08 | |
---|
Jucciz: Onpa virkistävää kuulla pitkästä aikaa vähän musikaalisempaa tilutusta tyhjänpäiväisen tilutuksen sijasta. Kuka nyt mistäkin tykkää, mutta minussa on varmaan joku vika, kun en saa tuosta mitään irti. Aivan tyhjänpäiväistä, ei tippaakaan sielua tai sydäntä, ei mitään punaista lankaa, jota seurata tai suurempaa draaman kaarta, joka saavuttaisi lopussa kliimaksinsa... Vaatiihan tuo taitoa ja teknistä osaamista, eikä ole missään tapauksessa sieltä pahimmasta päästä, mutta silti, se tärkein (sisältö) puuttuu... Vain siis omana tyhjänpäiväisenä mielipiteenäni, ei ole tarkoitus vittuilla tai provoilla riitaa aiheesta... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
AngieRainbow 13.05.2013 17:58:09 (muokattu 13.05.2013 18:00:17) | |
---|
janimarj: Tämä kommentti kertoo ainakin sen, ettei meiltä ole kysytty tarjousta. Hinnat ovat samat tai jopa alemmat kuin muuallakin Euroopassa. - Jani / Custom Sounds Kiitoksia tästä. Otan yhteyttä, kun aika koittaa. Käykääpä pojat torilla Bluetone kaupoilla, niin katsotaan mistä mulle Suhr saadaan. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Hombre 13.05.2013 18:06:56 | |
---|
aristoteles666: paljon kivempaa tilata postista, ettei pääse kokeilemaan ensin. kotomaan kivijalkaliikkeeseen voi siis tilata ja rauhassa testata kustom kepukan soveltuvuuden itselle ennen ostopäätöstä..tämä oli uutta - |
Decadetroll 13.05.2013 18:39:24 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kuka nyt mistäkin tykkää, mutta minussa on varmaan joku vika, kun en saa tuosta mitään irti. Aivan tyhjänpäiväistä, ei tippaakaan sielua tai sydäntä, ei mitään punaista lankaa, jota seurata tai suurempaa draaman kaarta, joka saavuttaisi lopussa kliimaksinsa... Vaatiihan tuo taitoa ja teknistä osaamista, eikä ole missään tapauksessa sieltä pahimmasta päästä, mutta silti, se tärkein (sisältö) puuttuu... Vain siis omana tyhjänpäiväisenä mielipiteenäni, ei ole tarkoitus vittuilla tai provoilla riitaa aiheesta... ;) Nyt oon kyllä ihan just samaa mieltä tohtorin kanssa. Täysin tyhjänpäivästä pilittelyä, ei päätä eikä häntää, saati ideaa. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Jucciz 13.05.2013 18:51:54 (muokattu 13.05.2013 18:54:53) | |
---|
Decadetroll: Nyt oon kyllä ihan just samaa mieltä tohtorin kanssa. Täysin tyhjänpäivästä pilittelyä, ei päätä eikä häntää, saati ideaa. Veikkaan, ettet vaan tajunnut viittäkään prosenttia siitä mitä tuossa tapahtui. "Tajuaminen" ei sinänsä ole automaattisesti musiikista tykkäämisen edellytys, mutta luulen, että siitä tässä on nyt kyse, jos pidit tyhjänpäiväisenä pilittelynä: kaveri tiputteli vähän muutakin tavaraa kuin peruspentatonista, blueslickejä tai duuri-/molliasteikkoa - ja sen perusteella tuomitset tyhjänpäiväiseksi ja ideat puuttuu. Jo on aikoihin eletty: ideoitahan tossa nimenomaan oli enemmän kuin vaikkapa koko Ynkän tuotannossa. Eihän tuo missään nimessä mikään ehjä kokonaisuus saati biisi ollut, höh, sehän oli muutenkin monesta pätkästä kasattu. En minäkään ikipäivänä ostaisi tuollaista soittoa levyllistä, mutta tuossa oli sentäs seassa semmoisia fraaseja ja musiikillisia ideoita, joita ei yhdenkään keskivertohevipertin soitossa kuule IKINÄ. Nää muutamat kovat luut erikseen - ne, jotka vahvistavat säännön. Nimenomaan näitten tusinahevikeijojen tilutus on sitä tyhjänpäiväistä pilitystä, kun taas tuon kaverin soitto ei yksinkertaisesti mene samaan lokeroon. Siksi puhuin musikaalisesta soitosta: siellä oli seassa myös musiikkia, omaperäisiä ideoita, toisin kuin valtaosassa tuommoisista shreddauspätkistä. Mua ei säväyttänyt tossa videossa tekniikka (vaikka sekin oli varsin kohdallaan), vaan nimenomaan sävelvalinnat. Hienoja fraaseja. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gabe 13.05.2013 19:12:28 | |
---|
AngieRainbow: Käykääpä pojat torilla Bluetone kaupoilla, niin katsotaan mistä mulle Suhr saadaan. Hittolainen.. olisit saanut gasisi puolikin vuotta myöhemmin. :/ Tuo olisi sopivan härskin värinenkin.. noh. eiköhän sille ottajia löydy. :) |
Laulava Kylätohtori 13.05.2013 19:23:10 | |
---|
Nyt olen Jucciksen kanssa rajusti eri mieltä. Mielestäni on mautonta syyttää toista musiikilliseksi imbesilliksi sen perusteella, ettei tuollainen tilutus uppoa - käytti sitten viiden sävelen pentatonista tai kaikkia maailman nuotteja. Toiseksi se, ettei tuollainen innosta, ei todellakaan tarkoita, ettei ymmärtäisi musiikista mitään. Joku tykkää joku ei, eikä sillä ole mitään tekemistä musiikillisen ymmärryksen tai kyvyn kanssa. Itse en arvosta tippaakaan sitä, että jostain oppikirjasta opetellaan "vaikea" fraasi ja sitä luukutetaan edestakaisin. Tykkäämättömyys ei tarkoita ymmärtämättömyyttä. Lahjakkuus ilmenee improvisaationa ja siinä pitää olla sielu mukana - tuossa ei ollut. Jos jollain on epäselvää, mitä tarkoitan, niin kannattaa tutustua vaikka Hendrixin Fillmore Eastin keikkataltiointeihin. Ei ole oppikirjafraaseja, vaan jotain ihan muuta. Ei sillä, kaikki kuuntelee, mitä tykkää, eikä Hendrix ole absoluuttisesti sen parempaa kuin tuokaan, mutta kolahtaa vain omaan makuun enemmän... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
antnis 13.05.2013 19:37:16 | |
---|
Ne on kato jukkiksen pedagogiset opinnot otettu hyötykäyttöön täällä. En kyllä itekään saanut tuosta pätkästä mitään irti, mielestäni ihan sama mitä käyttää jos musiikki kuulostaa tuolta. Mutta mä tykkäänkin nykyään pääasiassa hilipatista. |
Jucciz: Veikkaan, ettet vaan tajunnut viittäkään prosenttia siitä mitä tuossa tapahtui. "Tajuaminen" ei sinänsä ole automaattisesti musiikista tykkäämisen edellytys, mutta luulen, että siitä tässä on nyt kyse, jos pidit tyhjänpäiväisenä pilittelynä: kaveri tiputteli vähän muutakin tavaraa kuin peruspentatonista, blueslickejä tai duuri-/molliasteikkoa - ja sen perusteella tuomitset tyhjänpäiväiseksi ja ideat puuttuu. Jo on aikoihin eletty: ideoitahan tossa nimenomaan oli enemmän kuin vaikkapa koko Ynkän tuotannossa. Eihän tuo missään nimessä mikään ehjä kokonaisuus saati biisi ollut, höh, sehän oli muutenkin monesta pätkästä kasattu. En minäkään ikipäivänä ostaisi tuollaista soittoa levyllistä, mutta tuossa oli sentäs seassa semmoisia fraaseja ja musiikillisia ideoita, joita ei yhdenkään keskivertohevipertin soitossa kuule IKINÄ. Nää muutamat kovat luut erikseen - ne, jotka vahvistavat säännön. Nimenomaan näitten tusinahevikeijojen tilutus on sitä tyhjänpäiväistä pilitystä, kun taas tuon kaverin soitto ei yksinkertaisesti mene samaan lokeroon. Siksi puhuin musikaalisesta soitosta: siellä oli seassa myös musiikkia, omaperäisiä ideoita, toisin kuin valtaosassa tuommoisista shreddauspätkistä. Mua ei säväyttänyt tossa videossa tekniikka (vaikka sekin oli varsin kohdallaan), vaan nimenomaan sävelvalinnat. Hienoja fraaseja. :D Parastahan tässä on se, että jos joku ei tuosta tykkää, niin oletat heti automaattisesti, että kyseessä on aivan aivoton imbesilli, joka ei ymmärrä musiikista mitään. Hienoa, että tunnet minut noinkin hienosti, erityisesti kun ei olla varmaan koskaan paria sanaa enempää vaihdettu edes täällä internetin ihmemaailmassa. Onnea ja menestystä vaan Jucciz, onneksi olet parempi ihminen, kuin minä! :) I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
jniska 13.05.2013 19:44:30 | |
---|
AngieRainbow: Kiitoksia tästä. Otan yhteyttä, kun aika koittaa. Käykääpä pojat torilla Bluetone kaupoilla, niin katsotaan mistä mulle Suhr saadaan. Myyn, en myy, myyn , en myy .... Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |
Jucciz 13.05.2013 21:04:59 (muokattu 13.05.2013 21:14:26) | |
---|
Tekstini voi lukea joko ajatuksen kanssa tai sitten ilman sitä, ts. sen voi joko lukea ja myös ymmärtää tai sitten ainoastaan lukea. Pääpointti oli se, että en tiluvideoista yleensä välitä, mutta tuo kommentoimani video piti sisällään paljon enemmän yllätyksellistä ja omaperäistä soittoa kuin monen vähän tunnetummankin tiluttajan a)demovideot ja b)koko heidän levyttämänsä tuotanto. Bluesista tai Hendrixistä en puhunut halaistua sanaa - mielestäni niihin vertailu on tässä yhteydessä täysin älytöntä ja tarpeetonta. Sitä paitsi, ei Hendrix mulle ainakaan ole mittapuu, johon kaikkien tyylien kitaristeja pitäisi verrata. Hendrix oli todennäköisesti esim. aivan paska fuusiojazzkitaristi. Ei toki, ei tuossa ole parhaimpien bluessoittajien fiilistä, mutta ei se takuulla ollut kyseisellä videolla esiintyvän soittajan tarkoituskaan. Soittona se oli silti yllättävän idearikasta verrattuna noihin perus YouTube-tilupätkiin, joita on tullut nähtyä kyllästymiseen asti. Jos tästä joku on oikeasti eri mieltä, kannattaa käydä korvahuuhtelussa - tai kuten sanoin, silloin kuulija "ei vaan tajuu". Se, tykkääkö tuosta pätkästä tai ei, on sitten kokonaan toinen juttu, eikä mulla siihen puoleen olekaan mitään sanomista. "Tyhjänpäiväinen pilittely"-kommentointi tuon pätkän kohdalla kuitenkin kertoo paljon enemmän vastaanottajasta kuin tuon pätkän soittajasta. On viisautta tunnistaa (ja tunnustaa!) hyvä soitto, vaikka ei juuri kyseisestä tyylistä itse välittäisikään. On myös viisautta pysytellä hiljaa silloin, kun ainut, mihin kykenee, on sellaisen soiton mollaaminen, joka menee viisi metriä oman hilseen yli. On se kumma, kun siitäkin nousee polemiikki, jos joskus päätänkin tykätä jonkun soittajan soitosta ja sanon sen vielä ääneen. Lienee turvallisempaa pysytellä jatkossa dissailulinjalla. :D Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
AngieRainbow 13.05.2013 21:17:37 | |
---|
Jucciz: On se kumma, kun siitäkin nousee polemiikki, jos joskus päätänkin tykätä jonkun soittajan soitosta ja sanon sen vielä ääneen. Lienee turvallisempaa pysytellä jatkossa dissailulinjalla. :D Mahtavaa, kun Jucciczen sanomisista aina tulee sanomista :D Ainakin kaveri uskaltaa sanoa, mitä ajattelee. Gabe: Hittolainen.. olisit saanut gasisi puolikin vuotta myöhemmin. :/ Tuo olisi sopivan härskin värinenkin.. noh. eiköhän sille ottajia löydy. :) Gabe menee veikkauskioskille ja sassiin. jniska: Myyn, en myy, myyn , en myy .... Vaikka olenkin Marsu-miehiä, niin combon roudausystävällisyyttä tulee kyllä ikävä. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Jucciz 13.05.2013 21:21:38 (muokattu 13.05.2013 21:22:00) | |
---|
AngieRainbow: Mahtavaa, kun Jucciczen sanomisista aina tulee sanomista :D Ainakin kaveri uskaltaa sanoa, mitä ajattelee. Hiton vaikeeks menee, jos täällä saa paskaa niskaansa nykyään siitäkin, kun kehuu jotain soittajaa. Vaikka olenkin Marsu-miehiä, niin combon roudausystävällisyyttä tulee kyllä ikävä. Itse asiassa kiinnostais kokeilla: http://www.youtube.com/watch?v=lWAutPLfqHM Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |